Szarvasmarha-tenyésztés

Itt találod az összes cikket a „szarvasmarha-tenyésztés” témában!

 Május 1-től lehet pályázni „a tejágazat szerkezetátalakítását kísérő állatjóléti támogatásra”

Május 1-től lehet pályázni „a tejágazat szerkezetátalakítását kísérő állatjóléti támogatásra”

Megjelent az új, tejhasznosítású szarvasmarha ágazatot érintő állatjóléti támogatás, melynek keretösszege 28 milliárd forint; a forrásokra 2023. május 1. és 2023. május 31. között pályázhatnak a gazdálkodók.
2021. 06. 04., 10:00
Süle Katalin: Egy napba 25 óra is belefér

Bár a világ egyre inkább digitalizálódik, sokakban tudatosult: a mezőgazdaság, az élelmiszeripar, a vidék a jövőben még kiemeltebb szerepet kell kapjon – mondta az Üzletemnek Süle Katalin a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara általános agrárgazdasági ügyekért felelős alelnöke, elismert húshasznúmarha-tenyésztő.

2020. 08. 17., 13:00
A szarvasmarhák sántaságát szűrnék ki a CowBaj fejlesztésével

Számtalan olyan fiatal is kedvet érzett ahhoz, hogy innovatív elképzelésével megoldást találjon a hazai mezőgazdaság kihívásaira, aki nem agrár szakirányon folytatja tanulmányait. A NAK TechLab Egyetemi Ötletversenye azt is megmutatta: izgalmasan alakulhat az ágazat jövője.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 12. 17., 10:35
epizód: 2024 / 24   |   hossz: 27:58
A 2025-ös évre vonatkozó adócsomag változásai minden vállalkozást érintenek, és komoly átalakulás küszöbén állnak a NAV digitális megoldásai is, amelyekben már szerepet kap a mesterséges intelligencia. Farkas Gábor, a PwC Magyarország adó- és jogi tanácsadási üzletágának vezetője részletesen beszélt a BizniszPlusznak az adórendszert érintő új szabályokról, az áfabevallások digitális jövőjéről és az adótanácsadás fejlődési irányairól. Ezek a nagyvállalatok és a kkv-k mellett a könyvelői és adótanácsadói szakmára is hatással lesznek, érdemes tehát meghallgatni a szakértő értékelését és tanácsait.
2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.
A nyugdíjpénztárak vagyona nem várt mértékben gyarapodott az idén – jelezte az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége (ÖPOSZ), amely szerint az öngondoskodók korábban egyetlen esztendő harmadik negyedében sem tettek félre olyan magas összeget egészségügyi és nyugdíjcélra, mint 2024-ben. Dr. Kravalik Gábor, az ÖPOSZ főtitkára ebben az epizódban vezeti le a kedvező tendencia okait, azt, hogy milyen motivációs tényezők vezettek a remek eredményhez, valamint azt is, hogy milyen módon és melyik korosztály pénzügyi tudatosságát lehetne még növelni.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS