MVM Partner

Itt találod az összes cikket a „MVM Partner” témában!

Hogyan hat az időjárás az energiaárakra?

Hogyan hat az időjárás az energiaárakra?

A megújuló kapacitások bővülése, a gázpiac globalizálódása és az időjárás mind szélsőségesebb jellege miatt a meteorológiai jelentések egyre fontosabb szerepet töltenek be az energiakereskedelemben is. Akárhogyan alakul az időjárás, az energiakereskedőknek le kell tudniuk fordítaniuk arra, hogy milyen hatást gyakorolhat a piacra, ráadásul egyre inkább globálisan is nyomon kell követniük a meteorológiai jelentéseket.
2022. 11. 28., 09:17
Húszéves Magyarország legnagyobb villamosenergia-nagykereskedője, az MVM Partner

Fennállása huszadik évfordulójához érkezett az MVM Partner Zrt., Magyarország legnagyobb villamosenergia-nagykereskedője. Az elmúlt két évtizedben a társaság nagy utat bejárva és jelentős mérföldköveket elérve számos módon járult hozzá a magyar villamosenergia-rendszer ellátásbiztonságához és a rezsicsökkentés biztosításához.

2022. 02. 21., 09:15
A kereskedők az energia világának élsportolói

Az energiakereskedők számára olykor nem létezik munkaszüneti és ünnepnap, előfordul, hogy szabadidejükben is készenlétben kell állniuk, bizonyos munkakörben pedig minden nap végén mérik a teljesítményüket. Az energiakereskedő tevékenysége rendkívül intenzív, sok felelősséggel és stresszel jár, „cserébe” művelője széles látókörre, tájékozottságra tehet szert.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 12. 17., 10:35
epizód: 2024 / 24   |   hossz: 27:58
A 2025-ös évre vonatkozó adócsomag változásai minden vállalkozást érintenek, és komoly átalakulás küszöbén állnak a NAV digitális megoldásai is, amelyekben már szerepet kap a mesterséges intelligencia. Farkas Gábor, a PwC Magyarország adó- és jogi tanácsadási üzletágának vezetője részletesen beszélt a BizniszPlusznak az adórendszert érintő új szabályokról, az áfabevallások digitális jövőjéről és az adótanácsadás fejlődési irányairól. Ezek a nagyvállalatok és a kkv-k mellett a könyvelői és adótanácsadói szakmára is hatással lesznek, érdemes tehát meghallgatni a szakértő értékelését és tanácsait.
2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.
A nyugdíjpénztárak vagyona nem várt mértékben gyarapodott az idén – jelezte az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége (ÖPOSZ), amely szerint az öngondoskodók korábban egyetlen esztendő harmadik negyedében sem tettek félre olyan magas összeget egészségügyi és nyugdíjcélra, mint 2024-ben. Dr. Kravalik Gábor, az ÖPOSZ főtitkára ebben az epizódban vezeti le a kedvező tendencia okait, azt, hogy milyen motivációs tényezők vezettek a remek eredményhez, valamint azt is, hogy milyen módon és melyik korosztály pénzügyi tudatosságát lehetne még növelni.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS