Innovációs Alap

Itt találod az összes cikket a „Innovációs Alap” témában!

Rekordösszegű nettó zéró támogatási lehetőség: 4 milliárd eurós keretet nyitott meg az Innovációs Alap

Rekordösszegű nettó zéró támogatási lehetőség: 4 milliárd eurós keretet nyitott meg az Innovációs Alap

2024. április 9-ig nyújthatóak be pályázatok az Európai Bizottság által az Innovációs Alap keretében kiírt rekordösszegű, 4 milliárd eurós keretösszegű felhívásra – hívják fel a figyelmet a PwC Magyarország szakértői.
2022. 11. 04., 14:18
Tiszta technológiák: 3 milliárd euró innovatív projekteknek

Az Európai Bizottság 3 milliárd eurót fektet be a tiszta technológiákkal kapcsolatos innovatív projektekbe a REPowerEU megvalósítása és Európa orosz fosszilis tüzelőanyagoktól való energiafüggetlenségének felgyorsítása érdekében.

2020. 07. 08., 18:15
Uniós források az alacsony szén-dioxid-kibocsátású technológiák és az energiaszektor modernizációjának támogatására

Több mint 50 hazai energetikai és ipari szolgáltató, illetve az Európai Bizottság képviselőinek részvételével online tájékoztató napot tartott az Innovációs és Technológiai Minisztérium (ITM) 2020. július 7-én, amelyen bemutatták a zöldgazdaság-fejlesztést uniós forrásokból támogató Innovációs Alapot és Modernizációs Alapot.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 12. 17., 10:35
epizód: 2024 / 24   |   hossz: 27:58
A 2025-ös évre vonatkozó adócsomag változásai minden vállalkozást érintenek, és komoly átalakulás küszöbén állnak a NAV digitális megoldásai is, amelyekben már szerepet kap a mesterséges intelligencia. Farkas Gábor, a PwC Magyarország adó- és jogi tanácsadási üzletágának vezetője részletesen beszélt a BizniszPlusznak az adórendszert érintő új szabályokról, az áfabevallások digitális jövőjéről és az adótanácsadás fejlődési irányairól. Ezek a nagyvállalatok és a kkv-k mellett a könyvelői és adótanácsadói szakmára is hatással lesznek, érdemes tehát meghallgatni a szakértő értékelését és tanácsait.
2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.
A nyugdíjpénztárak vagyona nem várt mértékben gyarapodott az idén – jelezte az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége (ÖPOSZ), amely szerint az öngondoskodók korábban egyetlen esztendő harmadik negyedében sem tettek félre olyan magas összeget egészségügyi és nyugdíjcélra, mint 2024-ben. Dr. Kravalik Gábor, az ÖPOSZ főtitkára ebben az epizódban vezeti le a kedvező tendencia okait, azt, hogy milyen motivációs tényezők vezettek a remek eredményhez, valamint azt is, hogy milyen módon és melyik korosztály pénzügyi tudatosságát lehetne még növelni.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS