Effekteam Egyesület

Itt találod az összes cikket a „Effekteam Egyesület” témában!

Effekt 2030: Indul a vállalati ESG megoldások idei megmérettetése

Effekt 2030: Indul a vállalati ESG megoldások idei megmérettetése

Idén is versenybe szállhatnak a hazai vállalatok az Effekt 2030 – Az ESG megoldások díjáért. A rangos szakmai elismerést olyan példamutató környezeti, társadalmi és vállalatirányítási programokkal nyerhetik el a pályázó cégek, melyek valódi pozitív hatást eredményeznek és hosszabb távon is értéket teremtenek az adott szervezet érintettjei, környezete és az ott élő közösségek számára. A nevezési időszak 2024. augusztus 1-jén éjfélig tart.
2021. 10. 01., 16:00
Effekt 2030: az idei díjazottak

Az elismeréseket az Effekteam Egyesület október 1-jén megrendezett éves szakmai konferenciájának keretében vehették át a díjazottak, amelyek között szerepelt az Allianz, a Budapest Bank, a dm, az IKEA, az OTP Bank, a TESCO, a Tungsram, az UniCredit Bank és a Vodafone Alapítvány.

2021. 06. 10., 11:31
Effekt 2030: Indul a vállalati felelősségvállalási és fenntarthatósági programok idei megmérettetése

A hazai piacon működő felelős cégek idén is pályázhatnak az Effekt 2030 – A közösségi befektetések díjára. A rangos szakmai elismerésben minden évben azok a példaértékű vállalati felelősségvállalási és fenntarthatósági programok részesülnek, amelyek mérhető, kimutatható pozitív változásokat eredményeznek a társadalom és a környezet szempontjából.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 12. 17., 10:35
epizód: 2024 / 24   |   hossz: 27:58
A 2025-ös évre vonatkozó adócsomag változásai minden vállalkozást érintenek, és komoly átalakulás küszöbén állnak a NAV digitális megoldásai is, amelyekben már szerepet kap a mesterséges intelligencia. Farkas Gábor, a PwC Magyarország adó- és jogi tanácsadási üzletágának vezetője részletesen beszélt a BizniszPlusznak az adórendszert érintő új szabályokról, az áfabevallások digitális jövőjéről és az adótanácsadás fejlődési irányairól. Ezek a nagyvállalatok és a kkv-k mellett a könyvelői és adótanácsadói szakmára is hatással lesznek, érdemes tehát meghallgatni a szakértő értékelését és tanácsait.
2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.
A nyugdíjpénztárak vagyona nem várt mértékben gyarapodott az idén – jelezte az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége (ÖPOSZ), amely szerint az öngondoskodók korábban egyetlen esztendő harmadik negyedében sem tettek félre olyan magas összeget egészségügyi és nyugdíjcélra, mint 2024-ben. Dr. Kravalik Gábor, az ÖPOSZ főtitkára ebben az epizódban vezeti le a kedvező tendencia okait, azt, hogy milyen motivációs tényezők vezettek a remek eredményhez, valamint azt is, hogy milyen módon és melyik korosztály pénzügyi tudatosságát lehetne még növelni.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS