Workplace – Közösségi irodateret nyitott a Westend

2021. 02. 26., 16:00

A magyarországi bevásárlóközpontok közül elsőként nyitott ingyenes közösségi irodateret Budapest kedvenc plázája, a Westend február 25-én. Az ötlet az éttermek zárvatartása miatt felszabadult terek biztonságos hasznosítását szem előtt tartva született. A Westend Workplace mindenkit vár, aki távmunkára kényszerült, de hiányolja a munkavégzés közösségi élményét, és néhány órára kiszabadulna a négy fal közül.

A veszélyhelyzeti intézkedések következtében sokan otthon, közösségtől elzárva, a megszokott napi programjaik nélkül töltik mindennapjaikat. Nincsenek személyes meetingek, elmarad a közös ebéd, a frissítő délutáni kávé az iroda melletti parkban.

A Westend rájuk is gondolva alkotta meg a hazai plázák közül elsőként közösségi irodaterét. Hiszen, bár megvannak az előnyei, a home office elveszi a munka közösségi élményét, a változatosságot, ráadásul nem mindenkinek adottak a megfelelő otthoni körülmények sem a hatékony munkavégzéshez. A Westend célja, hogy biztonságosan, jól felszerelt helyszínen dolgozhassanak a Workplace asztalainál az eddig lakásaikba kényszerült dolgozók, ezzel is csökkentve a járvány mentális terheit.

A Workplace egyedileg tervezett belső terekkel, megerősített wifivel, ingyenes nyomtatási és scannelési lehetőséggel várja munkaállomásaiba az új élményre vágyókat minden nap reggel 9 és este 7 között. A Workplace a Westend ételudvarának területén található, a belépéshez csak a Westend applikációban elérhető, többször is felhasználható kuponra van szükség. Az irodatérbe érkezőknek a Westend és az üzletek közös ajándékcsomaggal, valamint további kedvezményekre jogosító kuponokkal is kedveskednek, hogy ne csak a munkanap sikere, de a kikapcsolódás is garantált legyen.

A Workplace-t természetesen a járványügyi szabályoknak megfelelően alakították ki. A fertőzésveszély elkerülése érdekében az egyszemélyes irodaterekben a munkavégzés csak a szigorú előírások betartásával lehetséges, hiszen az egészség mindennél fontosabb.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024-10-15 09:15:00
Az előző hónaphoz képest 2,1 százalékkal csökkent, az egy évvel korábbitól pedig (a nyers adatok szerint) 6,0 százalékkal elmaradt az építőipari termelés volumene 2024. augusztusban – tájékoztatott a statisztikai hivatal.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Bár a neobankok és a nemzetközi trendek azt erősítik, hogy a mikro-, kis- és középvállalkozások vezetői ne pénzügyi operatív teendőkbe öljék a drága idejüket ahelyett, amihez igazán értenek, az ehhez szükség digitális megoldások hazánkban még nem vagy csak ritkán hozzáférhetőek. Lemák Gábor, a FinTechShow-t szervező FinTech Group társalapítója ezért tartja fontosnak, hogy a rendezvényükön megvizsgálhatják: ki, hogyan és mit tehet azért, hogy a mikrovállalkozások és kkv-k pénzügyei sokkal egyszerűbben intézhetőek legyenek. Rá is mutatott néhány olyan digitális gyakorlatra, ami kellően jövőbe mutató ahhoz, hogy a hazai vállalkozások is alkalmazzák végre.
A vendéglátóipari vezetők részéről a feladatok delegálásának hiánya az egyik legsúlyosabb probléma, ami miatt nehezen áll talpra az ágazat a COVID utáni években. Továbbra is érezteti hatását, hogy a pandémia szétverte a jól kialakult szakmai közösségeket, a vendéglátósok már nem vagy alig járnak össze eszmecserére és a tudás átadására, amiből pedig kölcsönösen, mindenki profitálhatna. Persze erre a helyzetre is van megoldás: hozzá kell látni a céges mikroközösségek, aztán a nagyobb együttműködések felépítéséhez – osztotta meg a BizniszPlusz csatornával Gréczi Szilárd, a Skill Trade operatív és projektmenedzsere.
A legtöbb munkavállaló nem díjazná, ha a home office határait szűkebbre szabná a munkahelyük, de a felük csak emiatt azért nem mondana fel – legalábbis rögtön. A cégek nem kapkodnak a keretek módosításával, amit valószínűleg jól tesznek, pedig az alkalmazottakat aligha érné váratlanul. Milyen arányban morzsolódnának le a dolgozók a távmunka elvételével? Milyen előnyeit és hátrányait érzik a pandémiából örökölt gyakorlatnak napjainkban? A Profession.hu felmérte, Dencső Blanka piackutatási és üzletfejlesztési szakértő pedig összefoglalta, mire érdemes számítani home office fronton a közeljövőben.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS