Fagylaltgépet is bemutat egy magyar cég az AGRA mezőgazdasági vásáron

2021. 08. 22., 13:00

Tizenkét magyar cégnek biztosít részvételi lehetőséget a CED Közép-európai Gazdaságfejlesztési Hálózat Nonprofit Kft. az idei AGRA Nemzetközi Mezőgazdasági és Élelmiszeripari Vásáron – közölte a CED az MTI-vel.

A szlovéniai Gornja Radgona városban szombaton kezdődőtt hatnapos rendezvényen a CED társszervezésében szakmai fórumot és üzleti találkozókat is tartanak. A szakmai fórum témája a Magyarországon megrendezésre kerülő Vadászati és Természeti Világkiállítás mellett a fenntartható vadgazdálkodás, illetve az ahhoz kapcsolódó együttműködések feltérképezése.

A CED és a Podravje-Maribor Regionális Fejlesztési Ügynökség közös szervezésében megvalósuló Innováció és digitalizáció az agrár-élelmiszeripari ágazatban B2B (business-to-business) tárgyalásokkal egybekötött online fórum keretében pedig célzott találkozókra, konkrét üzletkötésekre nyílik lehetősége a részt vevő magyar cégeknek.

A kollektív nemzeti standon kiállító 12 cég a mezőgazdaság és élelmiszeripar számos szegmensét lefedi, így bemutatnak egyebek mellett hántoló- és magtisztító gépeket, speciális talajlazító eszközöket, mezőgazdasági pótkocsikat, valamint fagylaltgépeket, méhészeti eszközöket.

Csík László, a CED Közép-európai Gazdaságfejlesztési Hálózat Nonprofit Kft. ügyvezetője a közlemény szerint elmondta, hogy a rendezvényt minden évben nagy érdeklődés övezi a magyar cégek körében, hiszen a tapasztalatok szerint a részt vevő vállalkozások jellemzően több százezer eurónyi közvetlen, vagy közvetett ügyletet könyvelnek el a kiállítási részvételnek köszönhetően. (MTI)

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024-10-07 18:07:00
A szakmai zsűri döntése alapján ezúttal az Audi, az IKEA, a Masterplast, a Richter, a Spar és a Tesco érdemelte ki az Effekt 2030 díjat, az Aldi és a Vodafone különdíjat nyert, a Körber pedig megszerezte a közönségdíjat. A nyertesek az Effekteam október 7-én megrendezett ESG konferenciájának keretében vehették át a szakmai elismeréseket.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Bár a neobankok és a nemzetközi trendek azt erősítik, hogy a mikro-, kis- és középvállalkozások vezetői ne pénzügyi operatív teendőkbe öljék a drága idejüket ahelyett, amihez igazán értenek, az ehhez szükség digitális megoldások hazánkban még nem vagy csak ritkán hozzáférhetőek. Lemák Gábor, a FinTechShow-t szervező FinTech Group társalapítója ezért tartja fontosnak, hogy a rendezvényükön megvizsgálhatják: ki, hogyan és mit tehet azért, hogy a mikrovállalkozások és kkv-k pénzügyei sokkal egyszerűbben intézhetőek legyenek. Rá is mutatott néhány olyan digitális gyakorlatra, ami kellően jövőbe mutató ahhoz, hogy a hazai vállalkozások is alkalmazzák végre.
A vendéglátóipari vezetők részéről a feladatok delegálásának hiánya az egyik legsúlyosabb probléma, ami miatt nehezen áll talpra az ágazat a COVID utáni években. Továbbra is érezteti hatását, hogy a pandémia szétverte a jól kialakult szakmai közösségeket, a vendéglátósok már nem vagy alig járnak össze eszmecserére és a tudás átadására, amiből pedig kölcsönösen, mindenki profitálhatna. Persze erre a helyzetre is van megoldás: hozzá kell látni a céges mikroközösségek, aztán a nagyobb együttműködések felépítéséhez – osztotta meg a BizniszPlusz csatornával Gréczi Szilárd, a Skill Trade operatív és projektmenedzsere.
A legtöbb munkavállaló nem díjazná, ha a home office határait szűkebbre szabná a munkahelyük, de a felük csak emiatt azért nem mondana fel – legalábbis rögtön. A cégek nem kapkodnak a keretek módosításával, amit valószínűleg jól tesznek, pedig az alkalmazottakat aligha érné váratlanul. Milyen arányban morzsolódnának le a dolgozók a távmunka elvételével? Milyen előnyeit és hátrányait érzik a pandémiából örökölt gyakorlatnak napjainkban? A Profession.hu felmérte, Dencső Blanka piackutatási és üzletfejlesztési szakértő pedig összefoglalta, mire érdemes számítani home office fronton a közeljövőben.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS