Új köntöst kaptak a Tiffán Ede Pincészet borai. Maradt a jól ismert logó, a címkék viszont letisztultabb arcot mutatnak.
A váltás célja, hogy a borok eleganciájukat, harmóniájukat és kifinomult villányi stílusukat megjelenésükben is tükrözzék – írja a Gusto.
„Az elmúlt harminc év a családi hagyományok megszilárdításáról szólt. Elveink, borkészítési módszerünk nem változott. A szigorú terméskorlátozás, fegyelem és maximális odafigyelés, az ízvilágban elvárt harmónia adják boraink minőségének alapját, amihez ma már unokáim, Tiffán Zsolt és Balázs munkája is hozzájárul” – mondja Tiffán Ede, a legendás villányi vezéregyéniségek egyike.
Az új arculat Králik Péter grafikus együttműködésével készült, az ő nevéhez fűződik a villányi REDydizájnja is.
A Tiffán család 1746 óta, 11 generációt átölelően készít borokat a villányi borvidéken. Tiffán Edének nagy szerepe volt a rendszerváltás után a magyar bor minőségi újjáéledésének és villányi kollégáival együtt a helyi borturizmus alapjait is lefektette.
1991-ben elsőként kapta meg az Év Bortermelője címet, 1999-ben a Köztársasági Elnök a Köztársasági Érdemrend Tiszti Keresztjével tüntette ki, 2018-ban pedig ugyancsak elsőként vehette át a Magyar Bor Akadémia Életműdíját.
Sikeresen megtartotta két Michelin-csillagos minősítését a tatai Platán és a budapesti Stand étterem, további nyolc vendéglátóhely pedig (köztük egy újonnan) egy Michelin-csillagot nyert el idén.
A tartály legösszetettebb formájú csonkzónái elkészültek; a csonkgyűrűk és a további fő elemek egyenként elvégzett minőségügyi átvétele után azok további megmunkálására és a tartály összeállítására az AEM-Technologies volgodonszki gyárában kerül sor.