A Tiffán-borok eleganciáját tükrözi az új arculat

2019. 05. 08., 10:15

Új köntöst kaptak a Tiffán Ede Pincészet borai. Maradt a jól ismert logó, a címkék viszont letisztultabb arcot mutatnak.

A váltás célja, hogy a borok eleganciájukat, harmóniájukat és kifinomult villányi stílusukat megjelenésükben is tükrözzék – írja a Gusto.

„Az elmúlt harminc év a családi hagyományok megszilárdításáról szólt. Elveink, borkészítési módszerünk nem változott. A szigorú terméskorlátozás, fegyelem és maximális odafigyelés, az ízvilágban elvárt harmónia adják boraink minőségének alapját, amihez ma már unokáim, Tiffán Zsolt és Balázs munkája is hozzájárul” – mondja Tiffán Ede, a legendás villányi vezéregyéniségek egyike.

Az új arculat Králik Péter grafikus együttműködésével készült, az ő nevéhez fűződik a villányi REDydizájnja is.

A Tiffán család 1746 óta, 11 generációt átölelően készít borokat a villányi borvidéken. Tiffán Edének nagy szerepe volt a rendszerváltás után a magyar bor minőségi újjáéledésének és villányi kollégáival együtt a helyi borturizmus alapjait is lefektette.

1991-ben elsőként kapta meg az Év Bortermelője címet, 1999-ben a Köztársasági Elnök a Köztársasági Érdemrend Tiszti Keresztjével tüntette ki, 2018-ban pedig ugyancsak elsőként vehette át a Magyar Bor Akadémia Életműdíját.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2023. 03. 22., 13:09
Vezetői stílusom szerves része a folyamatos és drasztikusan őszinte visszajelzés, de ezt nagyon szépen be tudom csomagolni – mondta az Üzletemnek Hortobágyi László, a Nova Human Resource Kft. új üzletágának igazgatója.
2023. 03. 14., 13:43
Tíz év alatt sikerült egy marginális szereplőnek számító magyar kisvállalatból Magyarország elsőszámú fejvadász cégét felépíteni – mondta az Üzletemnek dr. Molontay Patrik, a HumanField Vezető- és Specialistakiválasztó Kft. ügyvezető igazgatója és Executive-üzletágvezetője.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2023. 03. 26., 23:45
epizód: 2023 / 3   |   hossz: 19:51
Mi kerül akár több tízmillió forintba egy nagy teljesítményű hangsugárzón és miben különbözik a hagyományos értelemben vett hangfalaktól? Hogyan lehetséges, hogy nem vastagabb egy faliképnél, mégis úgy szólaltat meg analóg és digitális zenét, mint semmi más? A világhír felé haladó márka sztoriját Kiss Imre, a Popori Acoustics értékesítési és marketingvezetője mutatja be.
Miért és hogyan érdemes különbséget tenni vállalkozás és női vállalkozás között? Hogyan segítheti ez a szekció a VOSZ-on belül a hazai társas vállalkozások női vezetőit és dolgozóit? Mi az, amit egy női vállalkozás csípőből tud, de a cégeknek – még a nagyobbaknak is – még mindig tanulni kell? A szövetség legújabb szervezetét, a Női Vállalkozói Szekciót az elnök, Lakatosné Lukács Zsuzsanna mutatja be.
Mire számíthatnak a hazai vendéglátók és a szálláshely-szolgáltatók 2023-ban? Melyek az ágazat legfőbb problémái és kiugrási lehetőségei, mely régiók reménykedhetnek leginkább jó eredményekben? Hogyan támogatja a Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetsége az ágazat szereplőit? A kérdésekre Duska Sándor, az Idegenforgalmi, Szálláshely-szolgáltatók és Vendéglátó-ipari szekció elnöke válaszol.

  NÉPSZERŰ HÍREK

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS