Zsebre vághatjuk Magyarországot

2020. 11. 24., 16:15

A belföldi turizmus élénkülését támogató, „Magyarország a zsebedben” applikáció „all in one” felületként mindent tud, amire egy hazai utazás során szükség lehet. A magyar nyelvű, ingyenes mobilalkalmazás már letölthető.

Az applikációt fejlesztő cég nagy tapasztalattal rendelkezik a mobiltelefonra optimalizált, interaktív útikönyvek tekintetében, hiszen a várost a Budapestre érkező külföldieknek megmutató, angol nyelvű Guide.Me – The City in your pocket - 3 éve jelen van a piacon, és a felhasználói igényeknek megfelelően folyamatosan fejlődik – írja a turizmus.com.

„A regisztráció és személyes adatok megadása nélkül használható terméket a kifejezetten a hazai lakosságra optimalizálva, a belföldi turizmus élénkítésére fejlesztettük, hiszen biztosak voltunk benne, hogy a közeljövőben szükség lesz az utazókat és a hazai turisztikai vállalkozásokat összekötő projektekre” – mondta Thomas Emmerling, az alkalmazást fejlesztő Guide.Me Kft. alapító ügyvezetője.

Külön felületen foglalkoznak a borturizmussal, a borral kapcsolatos témákban a Winegroup a partnerük. A borászatok beemelése és a webshop működtetése is rajtuk keresztül történik. Külön felületet hoztak létre a wellness- és spa turizmus számára.

Az applikációban nagy szerep jut Magyarország interaktív térképének, ez lokáció szerint segíti a felhasználó érdeklődési körének megfelelő, kedvezményes ajánlat megtalálását.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 12. 06., 14:00
Magyarország első kkv-fókuszú neobankjánál a számlanyitás és a számlavezetés ingyenes, a kimenő utalások díja pedig összegtől függetlenül 199 forint. A BinX felhasználók egymás közötti utalásai ingyenesek, csakúgy, mint a számlavezetés és – egyelőre – a prémium üzleti bankkártyák.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.
A nyugdíjpénztárak vagyona nem várt mértékben gyarapodott az idén – jelezte az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége (ÖPOSZ), amely szerint az öngondoskodók korábban egyetlen esztendő harmadik negyedében sem tettek félre olyan magas összeget egészségügyi és nyugdíjcélra, mint 2024-ben. Dr. Kravalik Gábor, az ÖPOSZ főtitkára ebben az epizódban vezeti le a kedvező tendencia okait, azt, hogy milyen motivációs tényezők vezettek a remek eredményhez, valamint azt is, hogy milyen módon és melyik korosztály pénzügyi tudatosságát lehetne még növelni.
2024. 11. 06., 09:35
epizód: 2024 / 21   |   hossz: 28:39
Az I. Nyílt Magyar Sommelier Bajnokság „Best Young Sommelier” kategóriájának idei győztese, Novák Dávid örömmel kampányol a borfogyasztás mint kulináris élmény mellett, hiszen egy jól kiválasztott ital új dimenzióval gazdagítja az étkezést. Az ízek és aromák összjátékának ismeretéhez hatalmas elméleti tudás kell, de az igazi kihívás az, hogy ráérezzen a vendég személyes preferenciáira. A VIRTU Restaurant sommelier-je cukrász múltjából és külföldi tapasztalataiból merítve vált profivá, pedig még csak a húszas éveit tapossa. Ebben az epizódban e különleges szakma szépségeiről és a borfogyasztás szertartásáról is mesél.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS