A rendezvényszervezőket inspirálhatja a Danubius Hotels túra oldala

2019. 04. 11., 14:45

A Danubius Hotels tíz budapesti szállodájában látványos és interaktív 360 fokos panorámatúra keretében tekinthetünk be a Danubius szállodák belső és külső tereibe egy egyedülálló alkalmazás által. A fejlesztés a rendezvényszervezőket segíti és inspirálja.

Egyedülálló virtuális túra oldalt indított a Danubius Hotels Group. A most lezárult online fejlesztés látványos és interaktív 360 fokos panorámatúra keretében nyújt virtuális betekintést tíz budapesti Danubis szálloda belső és külső tereibe.

A Danubius Hotels legújabb innovációja a szállodalánc, danubius me: konferenciaszervező almárkáját egészíti ki, komoly támogatást nyújtva a rendezvényszervezőknek.

Ők a világ bármely részéről saját laptopjukról vagy mobiltelefonjukról gyorsan és kényelmesen beléphetnek a szállodai terekbe és megtekinthetik a budapesti szállodák konferencia adottságait.

A panorámafotók valósághű betekintést nyújtanak az adott szálloda különtermeibe, szobáiba és közösségi tereibe. A virtuális tér arra is lehetőséget nyújt, hogy a szervezők a saját szemükkel győződhessenek meg a különféle teremelrendezések előnyeiről vagy hogy megtekinthessék az alaprajzokon a helyiségek pontos méreteit.

Könnyed navigálással feltárulnak a szállodai bejáratok, lobbyk, galériák és szobatípusok. A túra részét képezik még a Budapest nevezetességeit bemutató panorámaképek, melyek kisebb városnéző sétát alkotnak. Az alkalmazás telefonon, táblagépen, asztali számítógépen, sőt VR szemüvegen is fut.

„A tökéletes konferencia megvalósítása a rendezvények alkalomhoz és témához illő, létszámokhoz igazított megtervezésével kezdődik, melyben a helyszínkiválasztás az egyik legtöbb időt és türelmet igénylő folyamat” – mondta Liptai Judit a Danubius Hotels Group Sales és Marketing igazgatója.

„A Danubius Hotels Group konferencia szegmensének árbevétele tavaly 29  százalékos növekedést ért el, szállodáink és a danubius me: rendezvényszervező brandünk nagyon keresettek a piacon. A verseny nagy ezen a területen, úgy látjuk, hogy a Danubius Hotels az elmúlt évek innovációival, a piac igényeire reagálva, sőt kicsit előttük is járva az egyik legvonzóbb partnerré tud válni”– tette hozzá a szakember.

"Egyéves projekt keretében készítettük el a Danubius Hotels-szel közösen a 360 fokos Danubius Hotels alkalmazást. Nagyon izgalmas volt a feladat, mert teljesen egyedi dolgot kellett alkotni, amely még nincs a magyar sőt, az európai piacon sem. Hoteleknek terveztünk már szállodabemutatást, de egy ilyen speciális üzleti szegmens mint a MICE és rendezvényszervezésre fókuszáló Danubius Hotels alkalmazás még nincs a piacon” – mondta Széphelyi György, a VR 360 Kft. értékesítési igazgatója.

A 360 fokos interaktív túra a Danubius Hotel Helia, a Danubius Hotel Gellért, a Danubius Hotel Arena, a Danubius Hotel Flamenco, a Hilton Budapest, a Radisson Blu Béke Hotel, a Hotel Hungaria City Center, a Hotel Budapest, a Danubius Hotel Astoria City Center és a Hotel Erzsébet City Center szállodákba nyújt különleges betekintést.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 02. 14., 13:10
Ha esetleg megtorpanunk egy-egy projekt kapcsán, általában humorral próbálunk felülemelkedni a problémákon, a jó hangulat mindig átlendít a nehézségeken – mondta az Üzletemnek Rázga-Ilyés Noémi, a CheckINN innovációs programigazgatója.
2024-03-01 15:10:00
2024. március 3-án (vasárnap) 9 órától 21 óráig a NAV háttérrendszerének karbantartása miatt a NAV webes felületei és a NAV-Mobil applikáció egyes szolgáltatásai nem lesznek elérhetők.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

A globális kutatás eredményeinek év eleji kihirdetése után a PwC nemrég bemutatta a hazai Vezérigazgatói Felmérés adatait is. A számok alapján a magyar cégvezetők optimistábbak a gazdasági kilátásokat illetően, mint külföldi kollégáik, ám árnyalja a képet, hogy saját cégük árbevételére már nem feltétlenül jósolnak növekedést 2024-re. Az olyan kitettségek kapcsán, mint az infláció, a szakképzett munkaerő hiánya vagy akár a klímaváltozás, szintén derűlátóbbnak tűnnek a hazai cégvezetők, igaz, vannak aggodalmak, de izgalmas jóslatok is, például az új technológiai vívmányok bevezetése kapcsán, amelyek mellett nem lehet szó nélkül elmenni. Nem is tesszük: a BizniszPluszban a PwC Hungary szakértőjével, Mezei Szabolccsal elemezzük a legtanulságosabb számokat.
2024. 02. 03., 21:30
epizód: 2024 / 3   |   hossz: 19:22
A Magyar Munkaerő-kölcsönzők Országos Szövetségének elnökével azt elemezzük a BizniszPlusz aktuális epizódjában, hogy hogyan alakíthatja át a toborzási folyamatokat és általában a HR munka világát a mesterséges intelligencia. A szakemberrel megnéztük azt is, milyen szakmai készségek ívelnek fel az AI korszakban, és ennek milyen lenyomatai lesznek érzékelhetők a következő években, sőt, már 2024-ben is. A magyar gazdaságban megjelent külföldi munkavállalók által elindított munkaerőpiaci trendek, valamint a változó minimálbér és bérminimum hatásai szintén szóba kerültek a beszélgetésben. Utóbbiakról kiderült mekkora terhet rónak a magyar vállalkozásokra, és ennek milyen mögöttes okai vannak, a munkaerő termelékenységének alakulásától a tapasztalt kollégák megtartásáért indult küzdelemig.
Soha még ilyen magas összeggel – egy kártyára vetítve több, mint 130 ezer forinttal – nem tartoztak a hazai hitelkártya-tulajdonosok, mint 2023-ban. Úgyhogy erről beszélni kell – pláne az elmúlt 10 év tapasztalataival összehasonlítva. A BiztosDöntés.hu alapítója szerint a tartozások átlagos összege túl magas, ami leginkább annak tudható be, hogy nem egészséges irányba tolódtak el az adósságaink. Mire jó valójában egy hitelkártya, és milyen kisebb szemléletváltással kerülhető el, hogy túl magas tartozásokat halmozzunk fel? Tudd meg a válaszokat a tudatosabb gazdálkodáshoz Gergely Péter pénzügyi szakértőtől!

  NÉPSZERŰ HÍREK

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS