A rendezvényszervezőket inspirálhatja a Danubius Hotels túra oldala

2019. 04. 11., 14:45

A Danubius Hotels tíz budapesti szállodájában látványos és interaktív 360 fokos panorámatúra keretében tekinthetünk be a Danubius szállodák belső és külső tereibe egy egyedülálló alkalmazás által. A fejlesztés a rendezvényszervezőket segíti és inspirálja.

Egyedülálló virtuális túra oldalt indított a Danubius Hotels Group. A most lezárult online fejlesztés látványos és interaktív 360 fokos panorámatúra keretében nyújt virtuális betekintést tíz budapesti Danubis szálloda belső és külső tereibe.

A Danubius Hotels legújabb innovációja a szállodalánc, danubius me: konferenciaszervező almárkáját egészíti ki, komoly támogatást nyújtva a rendezvényszervezőknek.

Ők a világ bármely részéről saját laptopjukról vagy mobiltelefonjukról gyorsan és kényelmesen beléphetnek a szállodai terekbe és megtekinthetik a budapesti szállodák konferencia adottságait.

A panorámafotók valósághű betekintést nyújtanak az adott szálloda különtermeibe, szobáiba és közösségi tereibe. A virtuális tér arra is lehetőséget nyújt, hogy a szervezők a saját szemükkel győződhessenek meg a különféle teremelrendezések előnyeiről vagy hogy megtekinthessék az alaprajzokon a helyiségek pontos méreteit.

Könnyed navigálással feltárulnak a szállodai bejáratok, lobbyk, galériák és szobatípusok. A túra részét képezik még a Budapest nevezetességeit bemutató panorámaképek, melyek kisebb városnéző sétát alkotnak. Az alkalmazás telefonon, táblagépen, asztali számítógépen, sőt VR szemüvegen is fut.

„A tökéletes konferencia megvalósítása a rendezvények alkalomhoz és témához illő, létszámokhoz igazított megtervezésével kezdődik, melyben a helyszínkiválasztás az egyik legtöbb időt és türelmet igénylő folyamat” – mondta Liptai Judit a Danubius Hotels Group Sales és Marketing igazgatója.

„A Danubius Hotels Group konferencia szegmensének árbevétele tavaly 29  százalékos növekedést ért el, szállodáink és a danubius me: rendezvényszervező brandünk nagyon keresettek a piacon. A verseny nagy ezen a területen, úgy látjuk, hogy a Danubius Hotels az elmúlt évek innovációival, a piac igényeire reagálva, sőt kicsit előttük is járva az egyik legvonzóbb partnerré tud válni”– tette hozzá a szakember.

"Egyéves projekt keretében készítettük el a Danubius Hotels-szel közösen a 360 fokos Danubius Hotels alkalmazást. Nagyon izgalmas volt a feladat, mert teljesen egyedi dolgot kellett alkotni, amely még nincs a magyar sőt, az európai piacon sem. Hoteleknek terveztünk már szállodabemutatást, de egy ilyen speciális üzleti szegmens mint a MICE és rendezvényszervezésre fókuszáló Danubius Hotels alkalmazás még nincs a piacon” – mondta Széphelyi György, a VR 360 Kft. értékesítési igazgatója.

A 360 fokos interaktív túra a Danubius Hotel Helia, a Danubius Hotel Gellért, a Danubius Hotel Arena, a Danubius Hotel Flamenco, a Hilton Budapest, a Radisson Blu Béke Hotel, a Hotel Hungaria City Center, a Hotel Budapest, a Danubius Hotel Astoria City Center és a Hotel Erzsébet City Center szállodákba nyújt különleges betekintést.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

  Rovathírek: HIPA

A globális értékláncok megroppanásához és teljes átszervezéséhez vezethet a vámok újabb korszakának beköszönte a világgazdaságban, azonban a beruházásösztönzésnek ebben az új helyzetben is bőven maradt mozgástere – írja friss bejegyzésében Joó István kormánybiztos, a HIPA Nemzeti Befektetési Ügynökség vezérigazgatója.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Bár a nők és férfiak közötti bérszakadék irgalmatlan lassan változó folyamatoktól függ, érkeznek új szabályok, amelyek gyorsabb változásokat idéznek majd elő. Ezek bevezetése előtt a PwC Women in Work 2025 jelentése feltárta, mekkora egyenlőtlenségek állnak fenn – még mindig –, és ezek milyen hátrányt jelentenek a nők számára a munkaerőpiacon. Reguly Márta, a PwC Magyarország HR tanácsadási csapatának vezetője felvázolta, milyen lehetőségeket – és nem mellesleg céges kötelezettségeket – von maga után a hamarosan élesedő uniós direktíva, a Pay Transparency, amely az EU-ban hivatott rendezni ezt a régóta fennálló problémát.
Megérkeztek a hazai lízingszerződések tavalyi számai, amelyek összességében ugyan növekedést mutatnak, de tanulságos megnézni a részleteket, hiszen komoly eltérések jelentek meg az egyes szegmensek között, és ennek nyomós okai vannak. Kőszegi László, a Magyar Lízingszövetség főtitkára a BizniszPlusznak kifejtette, hogy szervezetük éves jelentéséből milyen következtetéseket érdemes levonni a magyar vállalkozások helyzetéről és lehetőségeiről, illetve magának a lízingpiacnak az alakulásáról.
A vállalatok és szervezetek mesterséges intelligencia használatát 2025. február 2-a óta új uniós rendelkezés szabályozza. Hogy mely AI-alkalmazások tartoznak az elfogadhatatlan vagy „csak” a kockázatos kategóriába, a technológia jelen állapotára vonatkoztatva eldőlt, viszont változhat is annak függvényében, hogy az EU nyílt tudományos csoportja szerint mennyi idő alatt és mekkorát fejlődik. Milyen esetekben és mekkora bírságokat kockáztatnak az AI-t alkalmazó cégek, ha megszegik a rendeletet? Hogyan és meddig tudnak felkészülni a szabályos használatra? Mit tehet a „magánember” AI-val kapcsolatos jogsérelem gyanúja esetén? A kérdésekre dr. Baracsi Katalin internetjogász válaszol.

  Rovathírek: ATOMBUSINESS