Fenntarthatósági Témahét: a Nébih oktatási programjában is szerezhetők kreditek

2022. 04. 19., 18:38

A Fenntarthatósági Témahét programjain, melyhez a Maradék nélkül is csatlakozik, 2022. április 25–29. között vehetnek részt a kárpát-medencei iskolások és tanáraik. Többek között a víz, az egészségvédelem, a felelős fogyasztás és hulladékkezelés témaköreire épülő érdekes pályázatok és kihívások várják a regisztrált hazai és határon túli oktatási intézményeket. A közreműködő pedagógusoknak érdemes egyúttal a Nébih Oktatási Programjához is csatlakozniuk, ahol a témahetes programjaikért számos kreditponttal gazdagodhatnak.

Fenntarthatósági Témahét célja, hogy a gyerekek figyelmét ráirányítsa a fenntarthatóbb életmódra, különösen az élelmiszer-, a víz- és az energiapazarlás csökkentésének lehetőségeire. A felnőttek rossz szokásait, beidegződéseit kevés eredménnyel lehet megváltoztatni, azonban ha a gyereknek már a megoldást jelentő jó gyakorlatokat tanítjuk, a helyes magatartás válik természetessé számukra. 

A témahéten a diákok többek közt receptversenyre jelentkezhetnek, megmérhetik a saját maguk által termelt élelmiszerhulladék mennyiségét és részt vehetnek gondolatébresztő, ismeretterjesztő előadásokon is. A pedagógusoknak a tematikus órák megtartásában segítséget jelentenek a Nébih Maradék nélkül programjának oktatási anyagai is.

A fenntarthatóság iránt elkötelezett pedagógusoknak érdemes egyúttal a Nébih Oktatási Nagyköveti Programjához is csatlakozniuk, ahol már a témahetes programokért is számos kreditet gyűjthetnek. Az élelmiszerbiztonsággal és élelmiszerpazarlás-megelőzéssel foglalkozó oktatási anyagok ráadásul a tanév során bármikor jól illeszkednek a tanórák menetébe. A legtöbb kreditet összegyűjtő pedagógusok munkáját pedig értékes jutalmakkal ismeri el a Nébih a tanév végén. (Nébih)

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2025. 01. 13., 14:40
A tavalyi a hazai turizmus új rekordéve, soha ennyien nem utaztak Magyarországra külföldről, soha nem pihent ennyi hazai vendég az országhatáron belül és soha nem keletkezett ennyi bevétel a szálláshelyeken – mondta Guller Zoltán, a Magyar Turisztikai Ügynökség elnöke a turizmus 2024. évi előzetes eredményeit értékelő sajtótájékoztatón.
2025. 01. 13., 20:10
A családi vállalkozások tulajdonosainak jelentős része tisztában van tulajdonának értékével, és többen fontolóra vették már azt is, hogy a jövőben értékesítik cégüket. Egy piaci tranzakció előkészítése rendkívül összetett és időigényes folyamat, amelyhez szükség van megfelelő szakértelemre is. A K&H szakértői szerint az előkészületeket érdemes már évekkel a tényleges eladás előtt elkezdeni.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Az amerikai vállalat éppen Budapesten nyitott irodát, hogy a magyar fővárosból kiindulva Európában és Ázsiában is terjessze a forradalmi alumínium-újrahasznosító technológiáját. Az Austin AI Europe a kontinens klímacéljai felé lökdösi mindazokat a gyártókat, akik nem csak a szén-dioxid-kibocsátást, hanem a költségeket is visszafognák – közvetlenül hulladékból származó, azonnal feldolgozható alumínium újrahasznosításával. A részben vagy egészben a timföldgyártást is kiváltó megoldást a cég hazai munkatársai, Demmer Dóra és Cholnoky Miklós mutatták be a BizniszPlusznak. Ismerje meg közelebbről a fenntartható alumíniumgyártás úttörő rendszerét, amely Magyarországról folytatja útját a világhír felé!
2024. 12. 17., 10:35
epizód: 2024 / 24   |   hossz: 27:58
A 2025-ös évre vonatkozó adócsomag változásai minden vállalkozást érintenek, és komoly átalakulás küszöbén állnak a NAV digitális megoldásai is, amelyekben már szerepet kap a mesterséges intelligencia. Farkas Gábor, a PwC Magyarország adó- és jogi tanácsadási üzletágának vezetője részletesen beszélt a BizniszPlusznak az adórendszert érintő új szabályokról, az áfabevallások digitális jövőjéről és az adótanácsadás fejlődési irányairól. Ezek a nagyvállalatok és a kkv-k mellett a könyvelői és adótanácsadói szakmára is hatással lesznek, érdemes tehát meghallgatni a szakértő értékelését és tanácsait.
2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS