Ügyfélportál vagy mobilapp: ön hol intézné adóügyeit?

2023. 01. 25., 20:14

A NAV kíváncsi az ügyfelek véleményére, várja a visszajelzéseket.

Az adózók visszajelzései hatással lehetnek a jövő fejlesztéseire. Hogyan intéznék legfontosabb adóügyeiket? A NAV most erről kérdezi az adózókat. Melyik a legjobb, legkézenfekvőbb csatorna ahhoz, hogy fizetési kötelezettségről, például az egészségügyi szolgáltatási járulékról vagy a gépjárműadóról értesítést kapjunk? Hogyan rendezné az esetleges hátralék befizetését? Milyen úton adná be kérelmét a NAV-nak, vagy kérne egy fontos igazolást?

A hivatal arra kíváncsi, hogy az ügyfelei milyen ügyeket intéznének online, és milyen felületet használnának erre a legszívesebben: az interneten elérhető Ügyfélportált vagy a NAV-Mobilt, a NAV applikációját? Mindkettőt vagy esetleg egyiket sem? A kérdőív olyan adóügyeket sorol fel, amelyek a legtöbb adózó életében előfordulhatnak, részei mindennapi életüknek. A beérkező javaslatok segítik a hivatalt ügyintézői felületeinek fejlesztésében.

Fontos az is, hogy a NAV minél több visszajelzést, információt kapjon az adózók elképzeléseiről. Ha sokan nyilvánítanak véleményt, akkor a jövő megoldásai jelentősen megkönnyíthetik adóügyeik intézését – olvasható az adóhivatal közleményében.

A kérdőív a NAV honlapján, ezen a linken érhető el.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 03. 05., 13:10
Cégcsoportunk már 35 éve van a HR piacon, ahol sokoldalú szolgáltatóként igyekszünk helytállni. Szeretném, ha legalább még ennyi ideig sikeresen tudna működni a cég – mondta az Üzletem.hu-nak Ifj. Vida Péter, a Viapan Group Managing Directora.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

A digitális technológiák kapcsán jelenleg két uniós rendelet is fontos: az egyik a digitális szolgáltatásokról, a másik a mesterséges intelligencia felhasználásának korlátozásáról szól. Sokáig azt hittük, az óriási tech vállalatok túl nagyra nőttek ahhoz, hogy meg lehessen regulázni a működésüket, Európában azonban – úgy tűnik – mégis sikerül rendeleti keretek közé szorítani, hogy mit tehet vagy épp' nem tehet meg a Facebook, a Snapchat, a TikTok és például a Google kereső. Dr. Baracsi Katalin internetjogász ebben az epizódban átfogó képed ad mind a digitális piacokat, mind pedig a mesterséges intelligencia felhasználását szabályozó uniós rendeletről.
2024. 03. 04., 13:25
epizód: 2024 / 5   |   hossz: 25:08
A home office elterjedésével és a munkához való viszonyunk változásával átalakult a hozzáállásunk az öltözködéshez, pedig a „business look” törvényei állandók, ahogy a kapcsolatépítésben betöltött szerepe is. Frank Patrícia stylist, stílus- és színtanácsadó szerint bár a formális öltözködés megőrizte a jelentőségét jó néhány – például pénzügyi és jogi – területen, a kreatívabb üzletágakban mostanra inkább egyfajta laza elegancia érvényesül. Ebben az esetben sem mindegy viszont, hogy milyen hatást váltunk ki a potenciális partnerünkből vagy munkáltatónkból a kritikusan fontos első hét másodpercben. Nagy üzletek és karrierek torpanhatnak meg, egyébként jól betartható, csak éppen nem túl közismert megjelenési szabályok figyelmen kívül hagyása miatt. Te ne kövesd el ugyanezt a hibát – Frank Patrícia itt segít!
A globális kutatás eredményeinek év eleji kihirdetése után a PwC nemrég bemutatta a hazai Vezérigazgatói Felmérés adatait is. A számok alapján a magyar cégvezetők optimistábbak a gazdasági kilátásokat illetően, mint külföldi kollégáik, ám árnyalja a képet, hogy saját cégük árbevételére már nem feltétlenül jósolnak növekedést 2024-re. Az olyan kitettségek kapcsán, mint az infláció, a szakképzett munkaerő hiánya vagy akár a klímaváltozás, szintén derűlátóbbnak tűnnek a hazai cégvezetők, igaz, vannak aggodalmak, de izgalmas jóslatok is, például az új technológiai vívmányok bevezetése kapcsán, amelyek mellett nem lehet szó nélkül elmenni. Nem is tesszük: a BizniszPluszban a PwC Hungary szakértőjével, Mezei Szabolccsal elemezzük a legtanulságosabb számokat.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS