Kérdőíves felméréssel kutatja a felhasználók véleményét a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV). A cél az ügyintézői felületek korábbi fejlesztéseinek vizsgálata, a felhasználói tapasztalatok megismerése és hasznosítása.
A kutatásban a fő adóhatósági tájékoztató és ügyintéző felületek, a NAV-honlap, a NAV Ügyfélportál és a NAV Infóvonal (ÜCC) felhasználóinak véleményét kérik.
A néhány perc alatt kitölthető, anonim kérdőív kitöltői a NAV honlapjáról, a NAV Ügyfélportálról (ÜPO) és a NAV telefonos Ügyfél-tájékoztató és Ügyintéző Rendszeréről (ÜCC), e felületek működéséről, használhatóságáról mondhatják el véleményüket. A felmérés elsődleges célja az ügyféltapasztalatok összegyűjtése, a fejlesztések hasznosulásának vizsgálata.
A kérdőívet az említett felületeket rendszeresen használó ügyfeleknek juttatja el a NAV. A részvétel a kutatásban önkéntes, az adatok feldolgozása anonim. (NAV)
Történetének egyik legnagyobb szabású fejlesztésével megduplázta kapacitását a magyar műanyagipar hagyományos szereplője, a Start Plast.
A kormány felmentést kért a Paks II. beruházás számára az előző amerikai adminisztráció által „politikai bosszúból” meghozott szankciók alól, amelyek nehezítik a beruházás előrehaladását – tájékoztatott Szijjártó Péter külgazdasági és külügyminiszter.