Kerékpárosbarát Település

Itt találod az összes cikket a „Kerékpárosbarát Település” témában!

Megjelent a Kerékpárosbarát Település és Kerékpárosbarát Munkahely 2022-es pályázata

Megjelent a Kerékpárosbarát Település és Kerékpárosbarát Munkahely 2022-es pályázata

A Technológiai és Ipari Minisztérium tizennegyedik alkalommal 2022-ben is meghirdeti a „Kerékpárosbarát” pályázatokat, amelyek az önkormányzatok és munkahelyek tavalyi évben megvalósított egyedi kerékpáros kezdeményezéseit, intézkedéseit és fejlesztéseit díjazza.
2020. 07. 06., 15:50
Július közepéig várják a „kerékpárosbarát” pályázatokat

Az Innovációs és Technológiai Minisztérium a helyi önkormányzatok, közintézmények és vállalkozások kerékpározásra ösztönző intézkedéseit, támogató hozzáállását ismeri el a Kerékpárosbarát Település és Kerékpárosbarát Munkahely címekkel. Az idei pályázati kiírásra elektronikus úton lehet jelentkezni 2020. július 15-én 12 óráig.

2019. 09. 20., 13:15
Kerékpárosbarát munkaadókat és önkormányzatokat keres az ITM

Az Innovációs és Technológiai Minisztérium (ITM) célja a Kerékpárosbarát Település és Kerékpárosbarát Munkahely pályázatok meghirdetésével, hogy a követendő példákat, bevált megoldásokat felkutassa, tapasztalataikat feldolgozza és mintaként átadja, a rendszerszerű fejlesztéseket jutalmazza – olvasható az ITM közleményében.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 12. 17., 10:35
epizód: 2024 / 24   |   hossz: 27:58
A 2025-ös évre vonatkozó adócsomag változásai minden vállalkozást érintenek, és komoly átalakulás küszöbén állnak a NAV digitális megoldásai is, amelyekben már szerepet kap a mesterséges intelligencia. Farkas Gábor, a PwC Magyarország adó- és jogi tanácsadási üzletágának vezetője részletesen beszélt a BizniszPlusznak az adórendszert érintő új szabályokról, az áfabevallások digitális jövőjéről és az adótanácsadás fejlődési irányairól. Ezek a nagyvállalatok és a kkv-k mellett a könyvelői és adótanácsadói szakmára is hatással lesznek, érdemes tehát meghallgatni a szakértő értékelését és tanácsait.
2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.
A nyugdíjpénztárak vagyona nem várt mértékben gyarapodott az idén – jelezte az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége (ÖPOSZ), amely szerint az öngondoskodók korábban egyetlen esztendő harmadik negyedében sem tettek félre olyan magas összeget egészségügyi és nyugdíjcélra, mint 2024-ben. Dr. Kravalik Gábor, az ÖPOSZ főtitkára ebben az epizódban vezeti le a kedvező tendencia okait, azt, hogy milyen motivációs tényezők vezettek a remek eredményhez, valamint azt is, hogy milyen módon és melyik korosztály pénzügyi tudatosságát lehetne még növelni.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS