Zentai György lett az Év fiatal vállalkozója 2024-ben

Zentai György lett az Év fiatal vállalkozója 2024-ben
2024. 12. 02., 22:02

Az Év fiatal vállalkozója címet 2024-ben az egészséges életmód és speciális étrendek magyarországi piacvezetője, a Bio Barát Cégcsoport tulajdonosa, Zentai György nyerte el.

A Fiatal Vállalkozók Hete zárónapján Budapesten adták át a 16. Országos Fiatal Vállalkozói Díjat. Az elismeréssel a Fiatal Vállalkozók Országos Szövetsége minden évben azt a 18–40 év közötti vállalkozót tünteti ki, aki fiatal kora ellenére komoly értéket teremt gazdaságilag és társadalmilag egyaránt.

Zentai György 2010-ben indította el a Bio-Barát Bioboltok hálózatát, amely az egészséges életmódot és a speciális étrendeket támogatja. Az első bolt Budapest II. kerületében nyílt, amely azóta a hazai bio- és egészségtudatos élelmiszerek piacának központi szereplőjévé vált.

A hálózat természetes alapanyagú, bio- és paleo termékeket kínál, szakértői tanácsadással kiegészítve. Zentai György célja a minőségi termékek és az egészségtudatos életmód széleskörű népszerűsítése, online és offline egyaránt. A Bio-Barát Biobolt hálózat dinamikusan fejlődött, mára Magyarország legnagyobb biobolt-hálózatává vált, több milliárd forintos éves árbevétellel. A cég különös figyelmet fordít arra, hogy üzleteiben szakképzett természetgyógyászok és fitoterapeuták nyújtsanak tanácsadást a vásárlóknak.

Zentai György elkötelezett az egészséges életmód és a minőségi termékek iránt, és célja, hogy a Bio-Barát Bioboltok révén minél több emberhez eljuttassa ezeket az értékeket.

A Fiatal Vállalkozók Hete üzleti és karriershow a hazai gazdasági utánpótlásnevelés fontos eseménye, ahol az idén több mint 150 előadó és szakember osztotta meg tanácsait a vállalkozásban és karrierépítésben gondolkozó fiatalokkal 15 városban, a FIVOSZ országos hálózatának szervezésében.

VOSZ

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 12. 18., 09:20
A banki hitelek jóváhagyása és folyósítása kritikus szerepet játszik egy vállalkozás életében, különösen akkor, amikor a gyorsaság kulcsfontosságú a piaci lehetőségek kihasználásában. Az MBH Bank legújabb vállalati hitelbírálati folyamata, az MBH Rapid jelentős változást hoz a finanszírozási piacon: lehetővé teszi a hitelösszegek akár öt munkanapon belüli folyósítását, ami értékes előnyt biztosíthat a vállalkozások számára.
2024. 12. 18., 16:30
Bár ma még nem tudni, hogy milyen forgatókönyv szerint fagy be vagy zárul le a Magyarország szomszédságában zajló háború, a közelmúlt fegyveres konfliktusaiból kiindulva a Szuverenitásvédelmi Kutatóintézet összegyűjtötte azokat a szuverenitási kockázatokat, amelyek a Kárpát-medencére veszélyt jelenthetnek.
2024. 12. 18., 16:30
A tizenhárom éve tartó szíriai polgárháború november 27-től újra a világsajtó központi témája lett, amikor a Jaysh al-Izzah lázadócsoport támadást indított a Bassár el-Aszad vezette szír hadsereg ellen, december 7-én a nemzetközi sajtó pedig már arról adott hírt, hogy Aszad elnök valószínűleg elmenekült az országból.
2024-12-24 11:05:00
A munkavállaló rendszerint a munkaidejében köteles a munkáltató rendelkezésére állni. Lehetséges azonban, hogy a munkáltató munkaidőn kívüli rendelkezésre állást írjon elő, amelynek egyik formája a készenlét. Dr. Szabó Gergely ügyvéd összefoglalója.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 12. 17., 10:35
epizód: 2024 / 24   |   hossz: 27:58
A 2025-ös évre vonatkozó adócsomag változásai minden vállalkozást érintenek, és komoly átalakulás küszöbén állnak a NAV digitális megoldásai is, amelyekben már szerepet kap a mesterséges intelligencia. Farkas Gábor, a PwC Magyarország adó- és jogi tanácsadási üzletágának vezetője részletesen beszélt a BizniszPlusznak az adórendszert érintő új szabályokról, az áfabevallások digitális jövőjéről és az adótanácsadás fejlődési irányairól. Ezek a nagyvállalatok és a kkv-k mellett a könyvelői és adótanácsadói szakmára is hatással lesznek, érdemes tehát meghallgatni a szakértő értékelését és tanácsait.
2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.
A nyugdíjpénztárak vagyona nem várt mértékben gyarapodott az idén – jelezte az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége (ÖPOSZ), amely szerint az öngondoskodók korábban egyetlen esztendő harmadik negyedében sem tettek félre olyan magas összeget egészségügyi és nyugdíjcélra, mint 2024-ben. Dr. Kravalik Gábor, az ÖPOSZ főtitkára ebben az epizódban vezeti le a kedvező tendencia okait, azt, hogy milyen motivációs tényezők vezettek a remek eredményhez, valamint azt is, hogy milyen módon és melyik korosztály pénzügyi tudatosságát lehetne még növelni.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS