Marosi László: Nem lehet mindenkiből sikeres vállalkozó, de nem is kell, hogy így legyen

Marosi László: Nem lehet mindenkiből sikeres vállalkozó, de nem is kell, hogy így legyen
2023. 06. 13., 14:19

A Budapest Business Party – a Covid-járvány miatti 3 év kihagyás után – június 2-án rendezte meg ismét nagyszabású üzleti és kapcsolatépítő rendezvényét a Spoon hajón.

Több mint 500 fő részvétele mellett a VOSZ BPMRSZ és a FIVOSZ támogatóként és kiállítóként is részt vett a Budapest Business Partyn.A közös standon a két szervezet képviselői – azon kívül, hogy bemutatták széleskörű vállalkozásfejlesztési- és támogatási tevékenységeiket – izgalmas játékra is invitálták az est vendégeit. Az érdeklődők a helyszínen kitölthettek egy vállalkozói kompetencia tesztet, melyből megtudhatták, mennyire jó vállalkozók, vagy mennyire lehetnének azok.

Közel 50 vállalkozó vette a bátorságot, valamint több közismert személy is tollat ragadott, hogy megtudja, érdemes-e, vagy érdemes volt-e vállalkozásra adnia a fejét. Így talált rá a standra Győrfi Pál is, az Országos Mentőszolgálat szóvivője, aki a szokásos, magával ragadó jókedvével futott végig a kérdéseken. Anélkül, hogy személyiségi jogokat sértenénk, elárulhatjuk, hogy Győrfi úr sokkal menőbb szóvivőnek, mint lehetne vállalkozónak… A szóvivő – kiváló humorérzékével – néhány múltbéli példát is megemlített arra, milyen nehézségekkel találkozott annak idején.

„Nem lehet mindenkiből sikeres vállalkozó, de nem is kell, hogy így legyen. Mindenkinek megvan a saját karrierútja, ami mindig az önismerettel kezdődik” – emelte ki a témával kapcsolatban Marosi László, a VOSZ Budapesti és Pest Vármegyei Szervezetének elnöke.

Inotay Petra, a FIVOSZ Alapítvány kuratóriumának elnöke így értékelte a rendezvényt: „Nagy örömmel tölt el, hogy rengeteg fiatallal találkozhattam ezen az üzleti estén is. Jó látni, hogy a különböző generációk nyitottak a közös kommunikációra és egymás támogatására”.

„A VOSZ-nak minden ilyen és ehhez hasonló networking eseményen jelen kell lennie. Itt is be tudtuk mutatni, hogy az érdekképviseleti munka mellet a VOSZ a vállalkozókat és munkaadókat értékes szolgáltatásokkal is tudja támogatni, így az est folyamán többen is érdeklődtek a szervezetbe történő belépéssel kapcsolatban” – mondta a VOSZ képviseletével kapcsolatban Gál É. Beáta, a VOSZ kommunikációs és marketing igazgatója.

A fotón: Marosi László, Gál É. Beáta, Győrfi Pál és Inotay Petra.

VOSZ

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Az egészségpénztári befizetések ugyan nem a legelsők a fontossági sorrendben, amire félre akarunk tenni, de előkelő helyre kúsztak fel az utóbbi években Magyarországon. Annak ellenére, hogy milyen kedvező – és a közhiedelemmel ellentétben elérhető – megoldásokat nyújtanak a magáncélú megtakarítások, a magyar társadalom iszonyatos összeget fizet ki zsebből a magánegészségügyben. Dr. Kravalik Gábor, az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetségének elnöke az ÖPOSZ legutóbbi közvélemény-kutatási eredményei nyomán vázolja honfitársaink hozzáállását a kérdéshez és egyértelmű választ ad rá, hogy hogyan járhatnánk jobban, ha tudatosabban tennénk félre. Fontos: akár havi párezer forintnak is van értelme, sőt!
A digitális technológiák kapcsán jelenleg két uniós rendelet is fontos: az egyik a digitális szolgáltatásokról, a másik a mesterséges intelligencia felhasználásának korlátozásáról szól. Sokáig azt hittük, az óriási tech vállalatok túl nagyra nőttek ahhoz, hogy meg lehessen regulázni a működésüket, Európában azonban – úgy tűnik – mégis sikerül rendeleti keretek közé szorítani, hogy mit tehet vagy épp' nem tehet meg a Facebook, a Snapchat, a TikTok és például a Google kereső. Dr. Baracsi Katalin internetjogász ebben az epizódban átfogó képed ad mind a digitális piacokat, mind pedig a mesterséges intelligencia felhasználását szabályozó uniós rendeletről.
2024. 03. 04., 13:25
epizód: 2024 / 5   |   hossz: 25:08
A home office elterjedésével és a munkához való viszonyunk változásával átalakult a hozzáállásunk az öltözködéshez, pedig a „business look” törvényei állandók, ahogy a kapcsolatépítésben betöltött szerepe is. Frank Patrícia stylist, stílus- és színtanácsadó szerint bár a formális öltözködés megőrizte a jelentőségét jó néhány – például pénzügyi és jogi – területen, a kreatívabb üzletágakban mostanra inkább egyfajta laza elegancia érvényesül. Ebben az esetben sem mindegy viszont, hogy milyen hatást váltunk ki a potenciális partnerünkből vagy munkáltatónkból a kritikusan fontos első hét másodpercben. Nagy üzletek és karrierek torpanhatnak meg, egyébként jól betartható, csak éppen nem túl közismert megjelenési szabályok figyelmen kívül hagyása miatt. Te ne kövesd el ugyanezt a hibát – Frank Patrícia itt segít!

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS