Függetlenül attól, hogy milyen szelet pizzát szeretnénk, annyi a dolgunk, hogy tárcsázzuk a kedvenc pizzázónk számát, és eljuttatják egészen az ajtónkig.
Amint megtörtént a rendelés, színre lép a mi “főhősünk”, a pizzásdoboz, aminek rendkívül ellenállónak, a páratartalom szabályozásához hőszigeteltnek, és ami a legfontosabb, hogy alkalmasnak kell lennie a szállításra.
Viszont itt még nem fejeznénk be a sort, mivel reklám szempontjából sem utolsó. A pizzásdobozra ugyanis rányomtatható a cég logója akár fekete-fehérben, akár színesben is, ami remekül szolgálja a márkaépítési törekvéseket.
Intsünk búcsút az átázott tésztának
A régi fajta csomagolásoknál gyakran előfordult, hogy a pizza tésztája meglehetősen elázott, és néha még a feltét sem úszta meg, mivel a doboz tetejéről visszacsepegett rá a nedvesség. Valljuk be őszintén, hogy így nem túl guszta látvány, és nem is valami finom.
Ezek a problémák azonban már orvosolhatóak a pizzásdobozok legfrissebb kialakításának köszönhetően, amely megfelelően távol tartja a nedvességet, így megőrzi az aromát és a frissességet.
Ez egyfajta pozitív élményt és bizalmat generál a fogyasztókban, ami pedig még több eladást eredményez. Pontosan ez az oka annak, hogy kiemelt figyelmet kell fordítani a megfelelő pizzásdoboz felkutatásának.
Testreszabott verzió
Ahogy már az előző pontban megemlítettük, a pizzásdoboz alapfunkciója, hogy a pizza biztonságosan, még melegen és frissen érjen oda a vásárlóhoz. Ha ezt a pontot kipipáltuk, akkor már mondhatni elvégeztük a feladatunkat, mivel boldoggá tettük a vevőt. A boldog vevő pedig egyenlő a pozitív megítéléssel rólunk. De miért kellene itt megállni? Hiszen ez még fokozható azzal, ha a dobozainkat személyre szabjuk.
Mindannyian azon dolgozunk, hogy a csomagolásra új, ötletes stílusokat és nyomdai dizájnt vigyünk fel. Mivel, ha lenyűgöző grafikával, emlékezetes színekkel és kreatív tartalommal látjuk el a dobozainkat, az segíthet a vendégeinknek hangsúlyozni, miért is más a mi pizzériánk.
A pizzásdoboz marketingje igenis létezik
A digitális promócióval szemben a kiterjesztett valóságot kínáló pizzásdoboz hirdetések jóval emlékezetesebbek. Tanulmányok azt mutatják, hogy az ilyen típusú reklámok 80%-os visszahívási arányt idézhetnek elő.
További előnyei közé tartozik, hogy kevés költséggel jár a gyásrtásuk. A nagy forgalmú autópályán 1 óriásplakát 1 hónapra történő kihelyezésére szánt költségvetés kb. 50 ezer pizzásdoboz szétosztására elegendő.
Legutolsó sorban pedig ennek a kampánynak a kiadásai jóval magasabb arányban térülnek meg, mint a digitális reklámok esetében. Hogy egy gyors példával is érzékeltessük: a pizzásdobozok használatával a mondanivalónk átlagosan 2,5 személyhez jut el, akik körülbelül 10 percet töltenek el ennek a megtekintésével. Gondoljunk csak bele, hogy ez mennyi időt jelent, ha ki tudjuk szállítani a korábban említett 50 ezer dobozt.
A világ TOP 5 építőipari nehézgépgyártó vállalata között számon tartott kínai Zoomlion 105 millió euró értékben Magyarországon építi fel harmadik európai gyáregységét.
„Egy nukleáris létesítmény megtámadása abszolút elfogadhatatlan, ilyesminek nem szabad megtörténnie.”