Pizzásdoboz, mint marketingeszköz

Pizzásdoboz, mint marketingeszköz
2021. 12. 04., 06:00

Függetlenül attól, hogy milyen szelet pizzát szeretnénk, annyi a dolgunk, hogy tárcsázzuk a kedvenc pizzázónk számát, és eljuttatják egészen az ajtónkig. 

Amint megtörtént a rendelés, színre lép a mi “főhősünk”, a pizzásdoboz, aminek rendkívül ellenállónak, a páratartalom szabályozásához hőszigeteltnek, és ami a legfontosabb, hogy alkalmasnak kell lennie a szállításra. 

Viszont itt még nem fejeznénk be a sort, mivel reklám szempontjából sem utolsó. A pizzásdobozra ugyanis rányomtatható a cég logója akár fekete-fehérben, akár színesben is, ami remekül szolgálja a márkaépítési törekvéseket. 

Intsünk búcsút az átázott tésztának

A régi fajta csomagolásoknál gyakran előfordult, hogy a pizza tésztája meglehetősen elázott, és néha még a feltét sem úszta meg, mivel a doboz tetejéről visszacsepegett rá a nedvesség. Valljuk be őszintén, hogy így nem túl guszta látvány, és nem is valami finom.

Ezek a problémák azonban már orvosolhatóak a pizzásdobozok legfrissebb kialakításának köszönhetően, amely megfelelően távol tartja a nedvességet, így megőrzi az aromát és a frissességet. 

Ez egyfajta pozitív élményt és bizalmat generál a fogyasztókban, ami pedig még több eladást eredményez. Pontosan ez az oka annak, hogy kiemelt figyelmet kell fordítani a megfelelő pizzásdoboz felkutatásának

Testreszabott verzió

Ahogy már az előző pontban megemlítettük, a pizzásdoboz alapfunkciója, hogy a pizza biztonságosan, még melegen és frissen érjen oda a vásárlóhoz. Ha ezt a pontot kipipáltuk, akkor már mondhatni elvégeztük a feladatunkat, mivel boldoggá tettük a vevőt. A boldog vevő pedig egyenlő a pozitív megítéléssel rólunk. De miért kellene itt megállni? Hiszen ez még fokozható azzal, ha a dobozainkat személyre szabjuk. 

Mindannyian azon dolgozunk, hogy a csomagolásra új, ötletes stílusokat és nyomdai dizájnt vigyünk fel. Mivel, ha lenyűgöző grafikával, emlékezetes színekkel és kreatív tartalommal látjuk el a dobozainkat, az segíthet a vendégeinknek hangsúlyozni, miért is más a mi pizzériánk.

A pizzásdoboz marketingje igenis létezik

A digitális promócióval szemben a kiterjesztett valóságot kínáló pizzásdoboz hirdetések jóval emlékezetesebbek. Tanulmányok azt mutatják, hogy az ilyen típusú reklámok 80%-os visszahívási arányt idézhetnek elő. 

További előnyei közé tartozik, hogy kevés költséggel jár a gyásrtásuk. A nagy forgalmú autópályán 1 óriásplakát 1 hónapra történő kihelyezésére szánt költségvetés kb. 50 ezer pizzásdoboz szétosztására elegendő.

Legutolsó sorban pedig ennek a kampánynak a kiadásai jóval magasabb arányban térülnek meg, mint a digitális reklámok esetében. Hogy egy gyors példával is érzékeltessük: a pizzásdobozok használatával a mondanivalónk átlagosan 2,5 személyhez jut el, akik körülbelül 10 percet töltenek el ennek a megtekintésével. Gondoljunk csak bele, hogy ez mennyi időt jelent, ha ki tudjuk szállítani a korábban említett 50 ezer dobozt.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2025. 02. 21., 09:25
A tavalyi évben benyújtott egységes kérelmek után 27 jogcímen 500 milliárd forintot folyósított a Magyar Államkincstár. A végkifizetéseket márciustól ütemesen fogják teljesíteni, összesen még mintegy 300 milliárd forint érkezik a gazdákhoz – mondta Feldman Zsolt mezőgazdaságért és vidékfejlesztésért felelős államtitkár a Gödöllőn megrendezett II. Gazda Információs Napon.
2025. 02. 21., 16:10
Óriásit ugrott egy év alatt a lízingre vásárolt személykocsik száma. Ennyi autót a járvány előtti években finanszíroztattak utoljára a vevők, akikért akciókkal és kedvezményes kamatokkal is versenyeztek az autókereskedők – derül ki a Bank360.hu elemzéséből. Más eszközöknél viszont látszik a vállalatok beruházási óvatossága, kivéve az építőipari gépek lízingjét, ami csúcsot döntött 2024-ben.
2025-02-21 18:10:00
A NAV Ügyfélportálon gyorsan és egyszerűen érhetők el a foglalkoztatási adatok. Mindössze néhány kattintással ellenőrizheti bárki aktuális jogviszonyadatait, hogy bejelentették-e, hány órában, és mióta él a jogviszonya, illetve a korábbi, már lezárt foglalkoztatások is listázhatók – hívja fel a figyelmet az adóhivatal.
2025-02-20 16:05:00
A 2024 végén kihirdetett jogszabálymódosítások jelentősen átalakították az érvényben lévő kiterjesztett gyártói felelősségre (EPR) és termékdíjra vonatkozó előírásokat. A változás amellett, hogy csökkenti a társaságok adminisztratív terheit, egyértelműsítette az EPR-rendszerhez kapcsolódó szankciók rendszerét, újraszabályozta a termékdíj és az EPR kapcsolatát is – hívják fel a figyelmet a Deloitte szakértői.

  Rovathírek: HIPA

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

A vállalatok és szervezetek mesterséges intelligencia használatát 2025. február 2-a óta új uniós rendelkezés szabályozza. Hogy mely AI-alkalmazások tartoznak az elfogadhatatlan vagy „csak” a kockázatos kategóriába, a technológia jelen állapotára vonatkoztatva eldőlt, viszont változhat is annak függvényében, hogy az EU nyílt tudományos csoportja szerint mennyi idő alatt és mekkorát fejlődik. Milyen esetekben és mekkora bírságokat kockáztatnak az AI-t alkalmazó cégek, ha megszegik a rendeletet? Hogyan és meddig tudnak felkészülni a szabályos használatra? Mit tehet a „magánember” AI-val kapcsolatos jogsérelem gyanúja esetén? A kérdésekre dr. Baracsi Katalin internetjogász válaszol.
A magyarok először idén tehetik meg, hogy ingatlan célra fordítsák a nyugdíjpénztári megtakarításaikat. Herman Bernadett, a Bank360 vezető szakértője ennek a lehetőségnek az előnyeiről és hátulütőiről, valamint a pénztárakra gyakorolt jelenlegi és távlati következményeiről is beszélt a BizniszPlusznak. Szóba került az is, hogy milyen hatással volt a nyugdíjvagyonokra a részvénypiacok tavalyi sikere, illetve hogy milyen tényezőktől függ a gyarapodás az idei évben.
2025. 01. 17., 08:20
epizód: 2025 / 2   |   hossz: 24:49
A kiskorú gyermeket nevelő szülők adóalapját csökkentő családi kedvezmény mértéke 2025. július 1-jétől 50 százalékkal nő, így a kétgyerekes családok az év második felében már nem havi 40 ezer, hanem 60 ezer forint adót és járulékot takarítanak meg. Nem mindegy azonban, hogy mikor és hogyan nyilatkoznak erről a dolgozók, miközben a munkáltatóknak is érdemes odafigyelni az ezzel kapcsolatos változásokra. A legfontosabb tudnivalókról Honyek Pétert, a PwC Magyarország személyi jövedelemadóval foglalkozó területének igazgatóját kérdeztük.

  Rovathírek: ATOMBUSINESS