Pizzásdoboz, mint marketingeszköz

Pizzásdoboz, mint marketingeszköz
2021. 12. 04., 06:00

Függetlenül attól, hogy milyen szelet pizzát szeretnénk, annyi a dolgunk, hogy tárcsázzuk a kedvenc pizzázónk számát, és eljuttatják egészen az ajtónkig. 

Amint megtörtént a rendelés, színre lép a mi “főhősünk”, a pizzásdoboz, aminek rendkívül ellenállónak, a páratartalom szabályozásához hőszigeteltnek, és ami a legfontosabb, hogy alkalmasnak kell lennie a szállításra. 

Viszont itt még nem fejeznénk be a sort, mivel reklám szempontjából sem utolsó. A pizzásdobozra ugyanis rányomtatható a cég logója akár fekete-fehérben, akár színesben is, ami remekül szolgálja a márkaépítési törekvéseket. 

Intsünk búcsút az átázott tésztának

A régi fajta csomagolásoknál gyakran előfordult, hogy a pizza tésztája meglehetősen elázott, és néha még a feltét sem úszta meg, mivel a doboz tetejéről visszacsepegett rá a nedvesség. Valljuk be őszintén, hogy így nem túl guszta látvány, és nem is valami finom.

Ezek a problémák azonban már orvosolhatóak a pizzásdobozok legfrissebb kialakításának köszönhetően, amely megfelelően távol tartja a nedvességet, így megőrzi az aromát és a frissességet. 

Ez egyfajta pozitív élményt és bizalmat generál a fogyasztókban, ami pedig még több eladást eredményez. Pontosan ez az oka annak, hogy kiemelt figyelmet kell fordítani a megfelelő pizzásdoboz felkutatásának

Testreszabott verzió

Ahogy már az előző pontban megemlítettük, a pizzásdoboz alapfunkciója, hogy a pizza biztonságosan, még melegen és frissen érjen oda a vásárlóhoz. Ha ezt a pontot kipipáltuk, akkor már mondhatni elvégeztük a feladatunkat, mivel boldoggá tettük a vevőt. A boldog vevő pedig egyenlő a pozitív megítéléssel rólunk. De miért kellene itt megállni? Hiszen ez még fokozható azzal, ha a dobozainkat személyre szabjuk. 

Mindannyian azon dolgozunk, hogy a csomagolásra új, ötletes stílusokat és nyomdai dizájnt vigyünk fel. Mivel, ha lenyűgöző grafikával, emlékezetes színekkel és kreatív tartalommal látjuk el a dobozainkat, az segíthet a vendégeinknek hangsúlyozni, miért is más a mi pizzériánk.

A pizzásdoboz marketingje igenis létezik

A digitális promócióval szemben a kiterjesztett valóságot kínáló pizzásdoboz hirdetések jóval emlékezetesebbek. Tanulmányok azt mutatják, hogy az ilyen típusú reklámok 80%-os visszahívási arányt idézhetnek elő. 

További előnyei közé tartozik, hogy kevés költséggel jár a gyásrtásuk. A nagy forgalmú autópályán 1 óriásplakát 1 hónapra történő kihelyezésére szánt költségvetés kb. 50 ezer pizzásdoboz szétosztására elegendő.

Legutolsó sorban pedig ennek a kampánynak a kiadásai jóval magasabb arányban térülnek meg, mint a digitális reklámok esetében. Hogy egy gyors példával is érzékeltessük: a pizzásdobozok használatával a mondanivalónk átlagosan 2,5 személyhez jut el, akik körülbelül 10 percet töltenek el ennek a megtekintésével. Gondoljunk csak bele, hogy ez mennyi időt jelent, ha ki tudjuk szállítani a korábban említett 50 ezer dobozt.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2025. 05. 08., 14:05
Minden tízedik magyar munkavállaló rendelkezik már külföldi tapasztalattal, legtöbben Németországban, az Egyesült Királyságban, Ausztriában vagy Franciaországban vállaltak munkát. A költözést leggyakrabban a pénzkereseti lehetőség motiválja, de a kulturális és nyelvismereti tapasztalatok is sokakat vonzanak – derül ki a Profession.hu friss felméréséből.
2025. 05. 08., 15:25
A KSH adatai szerint az első negyedévben elkészült lakások száma ugyan 2,7 százalékkal alacsonyabb volt, mint a tavalyi év hasonló időszakában, az építési engedélyek számának alakulása azonban bizakodásra adhat okot. Utóbbi alapján az látszik, hogy a fejlesztők igyekeznek kihasználni a jelenlegi lakáspiaci hullámot, előkerülhettek a régóta fiókban lévő projektek is. Voltak olyan mutatók, amelyekben évtizedes rekordok dőltek meg, így az OTP Ingatlanpont szakértői szerint összességében inkább pozitívnak mondható a most közölt adatsor.

  Rovathírek: HIPA

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2025. 05. 04., 10:25
epizód: 2025 / 9   |   hossz: 29:18
A cégvezetői és értékesítői tréningeken, illetve mentorprogramokon túl azt az összetett feladatot is vállalni kell, hogy fejlesszük, ne csak a gazdasági szereplők, hanem az egész társadalom fizikai és mentális egészségét – vallja Turcsán Emese, az Einstein Akadémia (érdekes módon kriminálpedagógiára szakosodott szociálpedagógus) alapítója és vezetője. Beszélgetésünk apropóját az akadémia mellett életre hívott Einstein Alapítvány, illetve a kibontakozóban lévő Kék Zóna Projekt adta. Előbbi fiatal tehetségek felkarolására és díjazására jött létre, míg utóbbi hazánkban akarja kialakítani a hosszú, kiegyensúlyozott életet élő emberek közösségét – egészen átfogó kutatásokkal és gyakorlatokkal.
2025. 04. 21., 20:15
epizód: 2025 / 8   |   hossz: 27:33
Bár a dolgozók nem kizárólag a bér miatt állnak tovább a munkahelyükről, kár lenne tagadni, hogy a nem versenyképes fizetés a legfőbb oka annak, ha új állás után néznek. Sinka Judit, a Jobtain Munkaerő-kölcsönző HR vezetője ebben az epizódban elárulja, hogy a felméréseik szerint hazánkban mennyivel nő a bérigény, és hogy van-e realitása a fizetések emelkedésének a 2025-re várható gazdasági körülmények, illetve a várható infláció mellett. A szakértő arra is választ ad, hogy a magasabb béren kívül még milyen módszerekkel lehet megtartani a tehetséges dolgozókat.
Nem sokkal a lakásbiztosítási kampány után máris látszanak a legfontosabb piaci változások. Az ügyfelek jobb szolgáltatásokat és akár jelentősen alacsonyabb díjakat érhetnek el, ha legalább annyira figyelnek a lakásbiztosításukra, mint a kgfb-re. Erre Besnyő Márton, a Netrisk ügyvezető igazgatója szerint óriási szükség is van, hiszen sokan akár 10 évig érintetlenül hagyják a meglévő biztosításukat, ami idővel alkalmatlanná válik arra, hogy fedezze a károk mai helyreállítási költségeit. További tanulság, hogy évi pár ezer forinttal többért milyen remek kiegészítő szolgáltatásokhoz lehet hozzáférni.

  Rovathírek: ATOMBUSINESS