Költséghatékony és környezetbarát reklámeszközt keres?

Költséghatékony és környezetbarát reklámeszközt keres?
2022. 12. 07., 05:30

Míg korábban csak a költségek minimalizálása volt a cél, addig ma már a vállalatok döntő többsége éppen ugyanannyira törekszik arra is, hogy minél kisebb ökológiai lábnyomot hagyjon.

Hogy mindkét feltétel a lehető legjobban teljesüljön, olyan reklámeszközöket és olyan gyártót kell keresni, aki partner abban, hogy az eszközök ne csak egyszer használatosak legyenek.

A nyomatcsere a megoldást

Bármennyire is törekszünk az állandóságra, időről időre cserélni kell a nyomatokat a Reklámeszköz.hu termékeiben is, hiszen a szezonális ajánlatok, az újabb termékek, szolgáltatások vagy események szintén hírverésért kiáltanak.

Ilyenkor van szükség nyomatcserére. Számos esetben elegendő, ha valamelyik munkatársunk kinyomtatja az új anyagot, és bepattintja a plakátba. Ám számos olyan eset akad, ahol csak nyomdai környezetben valósulhat meg az új nyomat létrehozása, sőt még a cseréhez is dekoratőrre, illetve az ő szakmai ismereteire és a szerszámaira lesz szükség.

De nézzük is, hogy melyik eszköznél mire számítsunk!

Mindenhol lehet nyomatcserét alkalmazni?

A nyomatcsere lehetősége eszközönként eltérő, ezért fontos, hogy minden esetben érdeklődjünk az opciókról.

A roll-upok, a kínáló pultok, a strandzászlók, a pop-up háttérfalak, a feszített textil háttérfalak, valamint a reklámsátrak esetében is lehetséges a nyomatcsere, bár mindegyiknek a folyamata más és más, de ha ép a eszköz, nem szükséges újat vásárolni belőlük.

A gyártó szerepe

Mindenképpen érdemes olyan stabil céget választani, akik már hosszú évek óta jelen vannak a piacon, még akkor is, ha elsőre drágábbnak tűnik, mint az a nyomda, ami nemrég a nyílt a közelben.

Ugyanis ha minőségi darabot választunk, az sokkal kevesebbe fog kerülni hosszú távon. Sőt, mivel a kellően alapos és profi cégek nyilván is tartják ügyfeleiket és korábbi rendeléseiket, ezért ha nem is tudjuk, hogy milyen reklámeszközünk van pontosan, a cégnévvel vagy a rendeles paramétereivel a Reklámeszköz.hu csapata péládul elő tudja keresni, hogy milyen eszköz is került a birtokunkba.

Fontos szempont, hogy ha állandó partnert választunk, akkor fix méretekkel tudunk dolgozni, így az egyszer megvásárolt strandzászlónk a jövőben is használható lesz – már ha kellően megóvtuk őket, mert sérült váz vagy keret esetében a nyomatcsere sajnos meghiúsul.

Fő a gyorsaság és a hatékonyság

Nincs olyan marketinges, akinek ne lenne drága az ideje, így felettébb fontos, hogy bizonyos nyomatcseréknél, ha állandó beszállítónk van, akár futárral is megoldható a csere, vagy maximum egy utazásba telik az egész folyamat.

Így aztán mindenképpen tanácsos jól utánanézni, kitől rendelünk reklámeszközöket, és már előre érdemes megérdeklődni, hogy nyomatcserére biztosítanak-e lehetőséget, és ha igen, milyen feltételekkel. Ha jól választunk, időt és pénzt is spórolunk, és még csak nem is terheljük feleslegesen a környezetet.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2025. 05. 08., 14:05
Minden tízedik magyar munkavállaló rendelkezik már külföldi tapasztalattal, legtöbben Németországban, az Egyesült Királyságban, Ausztriában vagy Franciaországban vállaltak munkát. A költözést leggyakrabban a pénzkereseti lehetőség motiválja, de a kulturális és nyelvismereti tapasztalatok is sokakat vonzanak – derül ki a Profession.hu friss felméréséből.
2025. 05. 08., 15:25
A KSH adatai szerint az első negyedévben elkészült lakások száma ugyan 2,7 százalékkal alacsonyabb volt, mint a tavalyi év hasonló időszakában, az építési engedélyek számának alakulása azonban bizakodásra adhat okot. Utóbbi alapján az látszik, hogy a fejlesztők igyekeznek kihasználni a jelenlegi lakáspiaci hullámot, előkerülhettek a régóta fiókban lévő projektek is. Voltak olyan mutatók, amelyekben évtizedes rekordok dőltek meg, így az OTP Ingatlanpont szakértői szerint összességében inkább pozitívnak mondható a most közölt adatsor.

  Rovathírek: HIPA

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2025. 05. 04., 10:25
epizód: 2025 / 9   |   hossz: 29:18
A cégvezetői és értékesítői tréningeken, illetve mentorprogramokon túl azt az összetett feladatot is vállalni kell, hogy fejlesszük, ne csak a gazdasági szereplők, hanem az egész társadalom fizikai és mentális egészségét – vallja Turcsán Emese, az Einstein Akadémia (érdekes módon kriminálpedagógiára szakosodott szociálpedagógus) alapítója és vezetője. Beszélgetésünk apropóját az akadémia mellett életre hívott Einstein Alapítvány, illetve a kibontakozóban lévő Kék Zóna Projekt adta. Előbbi fiatal tehetségek felkarolására és díjazására jött létre, míg utóbbi hazánkban akarja kialakítani a hosszú, kiegyensúlyozott életet élő emberek közösségét – egészen átfogó kutatásokkal és gyakorlatokkal.
2025. 04. 21., 20:15
epizód: 2025 / 8   |   hossz: 27:33
Bár a dolgozók nem kizárólag a bér miatt állnak tovább a munkahelyükről, kár lenne tagadni, hogy a nem versenyképes fizetés a legfőbb oka annak, ha új állás után néznek. Sinka Judit, a Jobtain Munkaerő-kölcsönző HR vezetője ebben az epizódban elárulja, hogy a felméréseik szerint hazánkban mennyivel nő a bérigény, és hogy van-e realitása a fizetések emelkedésének a 2025-re várható gazdasági körülmények, illetve a várható infláció mellett. A szakértő arra is választ ad, hogy a magasabb béren kívül még milyen módszerekkel lehet megtartani a tehetséges dolgozókat.
Nem sokkal a lakásbiztosítási kampány után máris látszanak a legfontosabb piaci változások. Az ügyfelek jobb szolgáltatásokat és akár jelentősen alacsonyabb díjakat érhetnek el, ha legalább annyira figyelnek a lakásbiztosításukra, mint a kgfb-re. Erre Besnyő Márton, a Netrisk ügyvezető igazgatója szerint óriási szükség is van, hiszen sokan akár 10 évig érintetlenül hagyják a meglévő biztosításukat, ami idővel alkalmatlanná válik arra, hogy fedezze a károk mai helyreállítási költségeit. További tanulság, hogy évi pár ezer forinttal többért milyen remek kiegészítő szolgáltatásokhoz lehet hozzáférni.

  Rovathírek: ATOMBUSINESS