Költséghatékony és környezetbarát reklámeszközt keres?

Költséghatékony és környezetbarát reklámeszközt keres?
2022. 12. 07., 05:30

Míg korábban csak a költségek minimalizálása volt a cél, addig ma már a vállalatok döntő többsége éppen ugyanannyira törekszik arra is, hogy minél kisebb ökológiai lábnyomot hagyjon.

Hogy mindkét feltétel a lehető legjobban teljesüljön, olyan reklámeszközöket és olyan gyártót kell keresni, aki partner abban, hogy az eszközök ne csak egyszer használatosak legyenek.

A nyomatcsere a megoldást

Bármennyire is törekszünk az állandóságra, időről időre cserélni kell a nyomatokat a Reklámeszköz.hu termékeiben is, hiszen a szezonális ajánlatok, az újabb termékek, szolgáltatások vagy események szintén hírverésért kiáltanak.

Ilyenkor van szükség nyomatcserére. Számos esetben elegendő, ha valamelyik munkatársunk kinyomtatja az új anyagot, és bepattintja a plakátba. Ám számos olyan eset akad, ahol csak nyomdai környezetben valósulhat meg az új nyomat létrehozása, sőt még a cseréhez is dekoratőrre, illetve az ő szakmai ismereteire és a szerszámaira lesz szükség.

De nézzük is, hogy melyik eszköznél mire számítsunk!

Mindenhol lehet nyomatcserét alkalmazni?

A nyomatcsere lehetősége eszközönként eltérő, ezért fontos, hogy minden esetben érdeklődjünk az opciókról.

A roll-upok, a kínáló pultok, a strandzászlók, a pop-up háttérfalak, a feszített textil háttérfalak, valamint a reklámsátrak esetében is lehetséges a nyomatcsere, bár mindegyiknek a folyamata más és más, de ha ép a eszköz, nem szükséges újat vásárolni belőlük.

A gyártó szerepe

Mindenképpen érdemes olyan stabil céget választani, akik már hosszú évek óta jelen vannak a piacon, még akkor is, ha elsőre drágábbnak tűnik, mint az a nyomda, ami nemrég a nyílt a közelben.

Ugyanis ha minőségi darabot választunk, az sokkal kevesebbe fog kerülni hosszú távon. Sőt, mivel a kellően alapos és profi cégek nyilván is tartják ügyfeleiket és korábbi rendeléseiket, ezért ha nem is tudjuk, hogy milyen reklámeszközünk van pontosan, a cégnévvel vagy a rendeles paramétereivel a Reklámeszköz.hu csapata péládul elő tudja keresni, hogy milyen eszköz is került a birtokunkba.

Fontos szempont, hogy ha állandó partnert választunk, akkor fix méretekkel tudunk dolgozni, így az egyszer megvásárolt strandzászlónk a jövőben is használható lesz – már ha kellően megóvtuk őket, mert sérült váz vagy keret esetében a nyomatcsere sajnos meghiúsul.

Fő a gyorsaság és a hatékonyság

Nincs olyan marketinges, akinek ne lenne drága az ideje, így felettébb fontos, hogy bizonyos nyomatcseréknél, ha állandó beszállítónk van, akár futárral is megoldható a csere, vagy maximum egy utazásba telik az egész folyamat.

Így aztán mindenképpen tanácsos jól utánanézni, kitől rendelünk reklámeszközöket, és már előre érdemes megérdeklődni, hogy nyomatcserére biztosítanak-e lehetőséget, és ha igen, milyen feltételekkel. Ha jól választunk, időt és pénzt is spórolunk, és még csak nem is terheljük feleslegesen a környezetet.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 12. 18., 09:20
A banki hitelek jóváhagyása és folyósítása kritikus szerepet játszik egy vállalkozás életében, különösen akkor, amikor a gyorsaság kulcsfontosságú a piaci lehetőségek kihasználásában. Az MBH Bank legújabb vállalati hitelbírálati folyamata, az MBH Rapid jelentős változást hoz a finanszírozási piacon: lehetővé teszi a hitelösszegek akár öt munkanapon belüli folyósítását, ami értékes előnyt biztosíthat a vállalkozások számára.
2024. 12. 19., 11:45
A 8+1 pontos Demján Sándor Program keretében a korábbi 5 százalék helyett évi 3,5 százalékra csökkent a Széchenyi Kártya Program beruházási hiteleinek kamatát. Az intézkedés „felkorbácsolta a beruházási hitelek iránti keresletet” a hazai kkv-k körében – tájékoztatott a Nemzetgazdasági Minisztérium.
2024. 12. 18., 16:30
Bár ma még nem tudni, hogy milyen forgatókönyv szerint fagy be vagy zárul le a Magyarország szomszédságában zajló háború, a közelmúlt fegyveres konfliktusaiból kiindulva a Szuverenitásvédelmi Kutatóintézet összegyűjtötte azokat a szuverenitási kockázatokat, amelyek a Kárpát-medencére veszélyt jelenthetnek.
2024. 12. 18., 16:30
A tizenhárom éve tartó szíriai polgárháború november 27-től újra a világsajtó központi témája lett, amikor a Jaysh al-Izzah lázadócsoport támadást indított a Bassár el-Aszad vezette szír hadsereg ellen, december 7-én a nemzetközi sajtó pedig már arról adott hírt, hogy Aszad elnök valószínűleg elmenekült az országból.
2024-12-20 18:05:00
A K&H fenntarthatósági index legfrissebb adatai szerint a magyar vállalatok körében két kiemelt terület rajzolódik ki a fenntarthatósági törekvésekben: az energiafelhasználás csökkentése és a munkavállalók környezetbarát munkába járásának támogatása.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 12. 17., 10:35
epizód: 2024 / 24   |   hossz: 27:58
A 2025-ös évre vonatkozó adócsomag változásai minden vállalkozást érintenek, és komoly átalakulás küszöbén állnak a NAV digitális megoldásai is, amelyekben már szerepet kap a mesterséges intelligencia. Farkas Gábor, a PwC Magyarország adó- és jogi tanácsadási üzletágának vezetője részletesen beszélt a BizniszPlusznak az adórendszert érintő új szabályokról, az áfabevallások digitális jövőjéről és az adótanácsadás fejlődési irányairól. Ezek a nagyvállalatok és a kkv-k mellett a könyvelői és adótanácsadói szakmára is hatással lesznek, érdemes tehát meghallgatni a szakértő értékelését és tanácsait.
2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.
A nyugdíjpénztárak vagyona nem várt mértékben gyarapodott az idén – jelezte az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége (ÖPOSZ), amely szerint az öngondoskodók korábban egyetlen esztendő harmadik negyedében sem tettek félre olyan magas összeget egészségügyi és nyugdíjcélra, mint 2024-ben. Dr. Kravalik Gábor, az ÖPOSZ főtitkára ebben az epizódban vezeti le a kedvező tendencia okait, azt, hogy milyen motivációs tényezők vezettek a remek eredményhez, valamint azt is, hogy milyen módon és melyik korosztály pénzügyi tudatosságát lehetne még növelni.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS