Marketing Commando

Itt találod az összes cikket a „Marketing Commando” témában!

A megváltozott fogyasztási szokások főleg a kkv-kat sújtják

A megváltozott fogyasztási szokások főleg a kkv-kat sújtják

Tartósan átalakultak a lakosság fogyasztási szokásai a koronavírus-járvány hatására. Megváltozott, hogy mire, mennyit, hol költünk, és ez nem kedvez a kis- és közepes vállalkozásoknak – mutat rá a Marketing Commando reprezentatív kutatása.
2021. 04. 08., 10:00
Kkv-k figyelmébe: nyitási marketing terv 5 pontban

Egy hónap után szerdán kinyithattak az üzletek. Wolf Gábor kisvállalati marketing szakértő öt pontban foglalta össze a legfontosabb marketing feladatokat, amelyeket egy kkv elvégezhet a sikeres nyitás érdekében.

2020. 12. 15., 14:15
Kkv-marketing: a legnépszerűbb és a leghatékonyabb eszközök

A Facebook már nemcsak a kis- és közepes vállalkozások legnépszerűbb marketingeszköze, hanem a leghatékonyabbra értékelt is. A legtöbb kkv oda menekült a koronavírus „elől", azonban a kék óriás egyre többet követel a sikerért cserébe, mégis jobban bíznak benne. Stockholm-szindrómában a kkv-k .

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS

Európa-szerte egyre több ország ismeri fel, hogy a zavartalan, klímabarát, megfizethető árú energiaellátás érdekében szükség van az áramtermelésben az atomenergiára. Legutóbb Hollandia és Franciaország döntött új atomerőmű építése mellett.