Münchenben monitorozták a piacot a Market mérnökei

2019. 01. 29., 12:30

Hol tart a nemzetközi építőipar élvonala? Milyen innovációk és ötletek hasznosíthatók idehaza? Ezekre a kérdésekre is választ kaphattak a Market Építő Zrt. szakemberei a müncheni BAU kiállításon.

A 2017-es kiállításhoz hasonlóan a Market Építő Zrt. idén is több, mint száz mérnökét delegálta a szakma legnagyobb és legfontosabb nemzetközi eseményére, a BAU építőipari expóra, hogy megismerjék a legújabb stílusokat és technológiákat – írja a Magyar Építők.

A magyar magasépítő cég szerint a BAU 2019 tükrözte az építőipar egész Európára jellemző növekedését.

Mintegy 200 ezer négyzetméteren, 18 csarnokban, teltházzal mutatták be az újépítésű és használt létesítményekhez ajánlott, innovatív megoldásokat, anyagokat és rendszereket. 45 ország 2 250 kiállítója, köztük 5 magyar vállalkozás várta a világ 150 országából érkező, 250 ezer látogatót. 

A kiállítás központi kérdése a jövő épülete, azon belül is a digitális megoldások voltak 

A Market első kézből nyer információt az innovációról. A cég kiemelten fontosnak tartja munkatársai folyamatos képzését és az iparág változásainak nyomon követését.

„Az ingatlanpiac egyre érettebb arcát mutatja, egyre több jövőbe mutató ötlet érzékelhető, ezek megismerésére és alkalmazására törekszünk – mondta Scheer Sándor, a Market vezérigazgatója.

A kivitelezési technikákba új színt vihet a jövőben például a hagyományos zárbetétek helyére bevezethető ujjlenyomat-olvasós zár, amelyet már tavasszal piacra dobnak. 2020 márciusától pedig bevetik a festő- és hidegburkoló robotok is.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 12. 06., 14:00
Magyarország első kkv-fókuszú neobankjánál a számlanyitás és a számlavezetés ingyenes, a kimenő utalások díja pedig összegtől függetlenül 199 forint. A BinX felhasználók egymás közötti utalásai ingyenesek, csakúgy, mint a számlavezetés és – egyelőre – a prémium üzleti bankkártyák.
2024. 12. 11., 09:11
Sorjáznak az akciós autók akciós THM-mel a kereskedőknél. A lízingcégek is gyakran nyújtanak 0 százalékos vagy 2–5 százalék közötti THM-mel finanszírozást, de csak speciális feltételekkel, ezért mindenképpen érdemes összevetni a finanszírozási lehetőségeket a kocsivásárlási döntés előtt – derül ki a Bank360.hu összeállításából.
2024-12-11 20:11:00
A Design Terminal és a Nemzeti Tehetség Központ szervezésében immár negyedik alkalommal indul el a START program, amely a fiatalok vállalkozóvá válását támogatja szakmai képzéssel, mentorációval és akár 3–5 millió forint értékű díjazással.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.
A nyugdíjpénztárak vagyona nem várt mértékben gyarapodott az idén – jelezte az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége (ÖPOSZ), amely szerint az öngondoskodók korábban egyetlen esztendő harmadik negyedében sem tettek félre olyan magas összeget egészségügyi és nyugdíjcélra, mint 2024-ben. Dr. Kravalik Gábor, az ÖPOSZ főtitkára ebben az epizódban vezeti le a kedvező tendencia okait, azt, hogy milyen motivációs tényezők vezettek a remek eredményhez, valamint azt is, hogy milyen módon és melyik korosztály pénzügyi tudatosságát lehetne még növelni.
2024. 11. 06., 09:35
epizód: 2024 / 21   |   hossz: 28:39
Az I. Nyílt Magyar Sommelier Bajnokság „Best Young Sommelier” kategóriájának idei győztese, Novák Dávid örömmel kampányol a borfogyasztás mint kulináris élmény mellett, hiszen egy jól kiválasztott ital új dimenzióval gazdagítja az étkezést. Az ízek és aromák összjátékának ismeretéhez hatalmas elméleti tudás kell, de az igazi kihívás az, hogy ráérezzen a vendég személyes preferenciáira. A VIRTU Restaurant sommelier-je cukrász múltjából és külföldi tapasztalataiból merítve vált profivá, pedig még csak a húszas éveit tapossa. Ebben az epizódban e különleges szakma szépségeiről és a borfogyasztás szertartásáról is mesél.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS