Szabó Hedvig: A kisebb sikereket is észre kell venni!

Szabó Hedvig: A kisebb sikereket is észre kell venni!
Szerdahelyi Csaba  |  2022. 07. 11., 09:23

A fenntarthatósággal és a társadalmi felelősségvállalással kapcsolatos kampányok tervezése motivál a leginkább, ezen a területén szeretnék minél több jó és valóban hasznos projektet csinálni – mondta az Üzletemnek Szabó Hedvig, az Uniomedia munkatársa.

Szabó Hedvig egy szakmailag nagyon inspiráló csapat lelkes tagja. Számtalan olyan kampányon dolgozott, amely nemzetközi és hazai kommunikációs díjat nyert el. Bár ő nem említi, én megteszem: a Magyar PR Szövetség néhány hete hirdette ki a 2022-es PR Excellence Hungary Award győzteseit. Először osztottak PR utánpótlás díjat, amelyet Hedvignek ítélt a zsűri. Következzen az Üzletem 12 kérdés – 12 válasz sorozatának 418. interjúja!

Mit tart karrierje eddigi csúcsának?

– Nagyon nehéz lenne meghatározni, hogy mire vagyok a legbüszkébb, mert az eddigi szakmai pályámnak nagyon sok szép és emlékezetes momentuma volt. Szerencsés vagyok, mert az Uniomedia ügynökségnél olyan pozícióban és munkakörben dolgozhatok, amit igazi lelkesedéssel végzek egy szakmailag nagyon inspiráló csapatban. Számtalan olyan kampányon dolgozhattam, amely nemzetközi és hazai kommunikációs díjakat nyert el, ez a mai napig óriási öröm. A csúcspontok mellett viszont azt is fontosnak tartom, hogy a mindennapi kisebb sikereinket is észrevegyük és ünnepeljük.

Milyen távra tervez?

– Általában közép- és hosszútávra szeretek tervezni, de ezeket kisebb távú célokra bontom le, rövidebb időtávokkal, hogy rugalmasabban lehessen alkalmazkodni a változásokhoz is.

Mi szerepel a szakmai bakancslistáján?

– A fenntarthatósággal és a társadalmi felelősségvállalással kapcsolatos kampányok tervezése motivál a leginkább, ezen a területén szeretnék minél több jó és valóban hasznos projektet csinálni. Szerencsére ezek a területek egyre nagyobb hangsúlyt kapnak az ügyfeleinknél is.

Kitől tanulta eddig a legtöbbet?

– Rengeteget tanultam és tanulok kollégáimtól, ügyfeleinktől, kimagasló tudású szakemberekkel dolgozom és dolgozhattam együtt az elmúlt években. A legtöbbet Balatoni Zsófiától, az Uniomedia alapító ügyvezetőjétől tanultam, aki közvetlen felettesként számomra meghatározó mentor.

Mivel motiválja a kollégáit?

– Fontos, hogy a kollégák szeressék, amit csinálnak, ez az alap, amire lehet építkezni. Csapatban gondolkozom, akikkel közös célokat tűzünk ki és ezekért együtt dolgozunk – együtt megyünk át a nehézségeken és éljük meg a sikereket is - szerintem talán ez az egyik legmotiválóbb. Igyekszem mindig időt találni arra, hogy meghallgassam a kollégáimat, a véleményüket vagy épp nehézségüket és együtt megtalálni a megoldásokat helyzetekre. A munkámban pedig szeretnék a kollégáimnak én magam is példát mutatni, remélem, ez sikerül is.

Melyik szakmában próbálná ki magát szívesen?

– Teljesen más területet választanék, mint amit most csinálok és az biztosan köze lenne a természethez. Szívesen dolgoznék egy nemzeti parkban vagy egy parkerdőben természetvédelmi területen, szakértőként.

Hogyan építi üzleti kapcsolatait?

– Nagyon fontosak a személyes találkozók, prezentációk, a meglévő és potenciális ügyfeleknek egyaránt, és alig vártam a pandémia után, hogy újra személyesen történjenek ezek. Szívesen adok elő szakmai programokon, konferenciákon, és gyakran részt veszek networking eseményeken is.

Mire sajnálja az idejét?

– A gyenge filmekre és rossz TV műsorokra.

Mivel lehet felbosszantani?

– Ha valaki visszaél a jóindulattal, amivel én fordulok felé.

Milyen önkéntes munkát vállalna?

– A környezetvédelem területén vállaltam már önkéntes munkát. Szeretek emberekkel foglalkozni, szívesen vennék részt olyan kezdeményezésben is, ami az idős, elmagányosodott emberek felé fordul, nekik segít valamilyen módon, mert ezt komoly és fájdalmas problémának látom a mai világban.

Mire nem sajnálja a pénzt?

– Utazásra, programokra, tanulásra.

Mi tudja a legjobban kikapcsolni?

– A túrázás, ha a természetben lehetek és körülölel az adott évszak színe az erdőben, ezért igyekszem a lehető legtöbb hétvégén a szabadban lenni. Hétköznaponként pedig a jóga.

(Vezető fotó: Szombat Éva, benti fotó: Neményi Márton)

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 05. 28., 10:10
A szerződés alapvető jellemzője, hogy a felek egybehangzó akaratát fejezi ki. Mi a helyzet akkor, hogy az egyik szerződő felet tévedésbe ejtették, és emiatt döntött a szerződéskötés mellett? A legfontosabb tudnivalókat dr. Szabó Gergely ügyvéd foglalta össze.
2024-05-29 15:40:00
Az ingatlan.com májusi adatai, valamint az aktuális hazai ingatlanpiaci trendek alapján a money.hu összegyűjtötte, hol lehet érdemes most nyaralót vásárolni, és hogyan finanszírozható akár hitelből is egy balatoni víkendház.
2024-05-29 15:10:00
2024 I. negyedévének végén 56 ezer forint volt a normál használatú személygépkocsik kötelező gépjármű-felelősségbiztosításának átlagos éves díja, ez az összeg az előző negyedévi átlagot 7 százalékkal, az egy évvel korábbinál 11 százalékkal haladja meg – tájékoztatott a jegybank.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Női pék, cukrász, kaviárszakértő is helyet kapott a rendezvény nagyszínpadán, hogy a fő téma, a „női energiák” mentén bemutassák a művészi szintre emelt szakmájukat. Nemes Richárd főszervező elárulja, hogy hogyan lehet még fenntarthatóbban működtetni egy műfajából adódóan sok hulladékkal járó gasztronómiai rendezvényt vagy milyen egyszerű ételekkel tudnak nagyot alkotni a Gourmet Fesztiválon bemutatkozó konyhák mesterei. Ha mindez nem lenne elég, kifejti, hogy a fine dining milyen vonásokkal ruházta fel a magyar vendéglátást az utóbbi pár évben és például hogyan lehet „veganizálni” megszokott fogásokat, amelyek ettől csak még jobbak lesznek! Vigyázat, étvágygerjesztő epizód!
Miközben a világ e-személyautó gyártói egyre élesedő versenyt vívnak a vásárlók kegyeiért, nem szabad elfelejteni, hogy a közlekedés károsanyag-kibocsátásának jelentős részéért a teherfuvarozás felel. Egyre több középtávú áruszállítást és utolsó mérföldes kézbesítést kiszolgáló depó elektrifikálja a járműflottáját és alakít ki hozzá megfelelő infrastruktúrát, ám nagyon nem mindegy, hogy az üzemeltetés mennyire tud hatékony és gazdaságos lenni – mutat rá ebben az epizódban Négyesi Szilárd, a Siemens Zrt. szakértője.
Újabb különleges hazai vállalkozás, az Ország Söre szavazást alapító Beerselection mutatkozik be a csatornán. A budapesti sörszaküzletbe hetente több tucatnyi újdonság érkezik, köztük akár olyan különlegességekkel, amelyekből egyszerre csak pár darab érhető el az egész országban. A sörkultúra hazai terjesztése fontos küldetés a tulajdonosoknak, hiszen akár 800-féle sörstílus létezik, miközben a legtöbb ember egyedül a lágert ismeri fel. A magyar sörrajongók által idén összeállított recept sorsáról, a kissé elhasznált „kézműves” kifejezés mögötti igazságról, illetve arról, hogy miért érdemes szaküzletben venni a sört a nagy áruházak helyett, Bárkai Péter mesél a BeerSelectiontől. Az ügyvezető persze igazságot tesz az örök, csapolt, palackozott, vagy dobozos kérdésben is...

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS