Szabó Bianka Anna: Családi céget szeretnék építeni a BeeCorpból

Szabó Bianka Anna: Családi céget szeretnék építeni a BeeCorpból
Szerdahelyi Csaba  |  2023. 07. 27., 12:16

Alapvetően jól zsonglőrködöm a szerepeimmel és feladataimmal, folyamatosan stabilizálom a belső folyamatainkat, tiszta céljaim vannak – mondta az Üzletemnek Szabó Bianka Anna, a BeeCorp tulajdonosa és kreatív vezetője.

Szabó Bianka Anna nagyon fontosnak tartja a kezdő vállalkozások támogatását. A BeeCorp Stúdió elkötelezett a márkaépítés segítésében: nem csak nagyoknak kínálnak nagyvállalati megoldásokat. Az anyacégen belül immár 5 divízióban szolgálják ki az ügyfeleket. Bianka tűpontosan látja a célcsoport esetleges elakadásait, közvetlenül tud segíteni ott, ahol kell. Következzen az Üzletem 12 kérdés – 12 válasz sorozatának 474. interjúja!

Mit tart karrierje eddigi csúcsának?

– A 2022-es évünk díjaira nagyon büszke vagyok, 8 év kemény munkája után egyfajta visszajelzés volt, hogy helyünk és szerepünk van a szakmánkban. Emlékszem, honnan indultam és azokra az időkre, amikor egyedül akartam hegyeket megmozgatni. Sokáig eszembe sem jutott, hogy megmérettessem magunkat szakmai pályázatokon, de az „első alkalommal” 6 különböző szakmai díjat is elnyerhettünk.

Milyen távra tervez?

– Igyekszem hosszú távra, erre tanítom a mentoráltjaimat is, de a gyermekeim érkezésével megtanultam, hogy sok vállalkozót már az is boldoggá tesz, ha a következő egy órát tisztán látja. Mivel alapvetően jól zsonglőrködöm a szerepeimmel és feladataimmal, folyamatosan stabilizálom a belső folyamatainkat és tiszta céljaim vannak, éves és több éves üzleti terveim vannak, amihez a csapatom is hozzáadott.

Mi szerepel a szakmai bakancslistáján?

– Az, hogy nyomot hagyjon cégcsoportunk az utókornak. Családi céget szeretnék építeni a BeeCorpból, amire nem csupán büszke lehetek, de családokat, szakembereket nevelhetünk ki, hozzánk köthető rendezvények, szakmai események segítségével és a ténnyel, hogy a nagy cégek életében voltunk jelen és segíthettünk naggyá válni.

Kitől tanulta eddig a legtöbbet?

– Meglepő lesz, de a negatív és mérgező környezetem adta a legtöbbet, hiszen tudtam, honnan kell kitörnöm, és megmutathattam, hogy mire vagyok képes – ez adott erőt. Emberileg Cseke András (Bundi) barátom indította el bennem a saját vállalkozás gondolatát, meghívott vendégként többször is példaként lehettem jelen a rádióműsorában, amely képnek szerettem volna megfelelni. Szakmailag pedig Debrecenben, Egerben és Budapesten végzett iskoláim mindegyike értéket adott, amiből sikereket kovácsolhattam.

A szakmájában hol lát nagyobb fejlődési lehetőséget: Magyarországon vagy külföldön?

– Szerencsésnek mondhatom magam, hiszen a vállalkozásunk lokációja mindegy ahhoz, hogy hol és kinek dolgozunk. Ügyfeleink nagy része mindig is a környező országokból volt, az elmúlt néhány évben viszont 80 százalékban a hazai piacra dolgozunk. Igyekszem jó irányba terelni a hazai vállalkozások megítélését és a vállalkozók elhatározását a minőségi szolgáltatások és termékek irányába.

Mibe fektetne? Gondolkodik új vállalkozáson?

– Folyamatosan dolgozik az agyam, idén lép 9. üzleti évébe a cég, ami alatt a környezetünket figyelembe véve alakítottam a felépítésünkön, dolgoztam ki és át a szolgáltatásportfóliónkat, s immáron 5 divízióra bonthatóan szolgáljuk ki az ügyfeleinket. Minden új vállalkozás beépült az anyacégünkbe, így a BeeCorp Studio mára már magában foglalja az Ajándékweb, a Bobogo, a BeeBook Könyvkiadó, a BeEvent rendezvényszervező irodát, BeeGift reklámajándék és dekorációkészítést, a BeeBrand arculat és csomagolástervezést, a BeeWeb weboldal és webáruházkészítést is.

Mivel lehet Magyarországon „őrületbe kergetni” a vállalkozót?

– Az ígérgetéssel, a csúsztatással és az inkorrekt hozzáállással.

Milyen módszerekkel fejleszti üzleti partneri kapcsolatait?

– Rendszeresen látogatok üzleti rendezvényeket előadóként és kiállítóként is, szívesen csatlakozom networking eseményekhez, sokszor én magam szervezem azokat, szoros kapcsolatot ápolok az ügyfeleinkkel, partnereinkkel. Mivel alapvetően kiterjedt a vállalkozásunk hálózata, rengeteg időt töltök emberekkel online és offline is. Ismerem az emberi oldalt, tűpontosan látom a célcsoportunk elakadásait, közvetlenül tudok segíteni ott, ahol kell.

Mire sajnálja az idejét?

– A felesleges fecsegésre és azokra a tevékenységekre, amelyek nem adnak pluszt, nem töltenek vissza és nem termelnek hasznot.

Mire nem sajnálja a pénzt?

– A programokra, amelyektől fejlődök, az aktív pihenésre, a gyermekeimre (LEGO-ra), a családomra és a vállalkozásom építésére.

Milyen célra, kiknek adakozna?

– Aktív CSR tevékenységünk keretein belül folyamatos jótékonysági programunk van, minden évben szolgáltatással és termékkel támogatunk szervezeteket. Egyik évben ezen felül gyűjtöttünk is anyaotthonnak, adakoztam gyermekotthonnak és örökbe fogadtunk ovit. Zöld Minősített vállalkozásunk van, így ebben a témában szeretek felszólalni, az elmúlt évben faültetési programban is részt vettünk.

Mivel töltődik fel? Mi tudja a legjobban kikapcsolni?

– Új helyek megismerése, utazás, más nyelvek és kultúrák megismerése, másokkal való kapcsolódás, közös élmények. Szeretek logikai és stratégiai játékokban aktív közreműködő lenni, így a csapatépítő legutóbbi eleme volt a szabaduló szoba és a LEGO építés is. Utóbbi a hétköznapokba is elkísér, hiszen a fiaim pont abban a korban vannak, hogy az építésben közös szerelemnek hódolhatunk.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 05. 16., 14:10
Az Európai Unió Bírósága által 2024. május 16-án meghozott döntés (C-746/22) szerint ellentétes az Unió jogával az a magyar szabály, amely nem engedi meg a külföldi adózóknak az áfa-visszatérítési eljárásokban, hogy irataikat akár a másodfokú (fellebbezési) eljárásban is beadhassák.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Miközben a világ e-személyautó gyártói egyre élesedő versenyt vívnak a vásárlók kegyeiért, nem szabad elfelejteni, hogy a közlekedés károsanyag-kibocsátásának jelentős részéért a teherfuvarozás felel. Egyre több középtávú áruszállítást és utolsó mérföldes kézbesítést kiszolgáló depó elektrifikálja a járműflottáját és alakít ki hozzá megfelelő infrastruktúrát, ám nagyon nem mindegy, hogy az üzemeltetés mennyire tud hatékony és gazdaságos lenni – mutat rá ebben az epizódban Négyesi Szilárd, a Siemens Zrt. szakértője.
Újabb különleges hazai vállalkozás, az Ország Söre szavazást alapító Beerselection mutatkozik be a csatornán. A budapesti sörszaküzletbe hetente több tucatnyi újdonság érkezik, köztük akár olyan különlegességekkel, amelyekből egyszerre csak pár darab érhető el az egész országban. A sörkultúra hazai terjesztése fontos küldetés a tulajdonosoknak, hiszen akár 800-féle sörstílus létezik, miközben a legtöbb ember egyedül a lágert ismeri fel. A magyar sörrajongók által idén összeállított recept sorsáról, a kissé elhasznált „kézműves” kifejezés mögötti igazságról, illetve arról, hogy miért érdemes szaküzletben venni a sört a nagy áruházak helyett, Bárkai Péter mesél a BeerSelectiontől. Az ügyvezető persze igazságot tesz az örök, csapolt, palackozott, vagy dobozos kérdésben is...
Az egészségpénztári befizetések ugyan nem a legelsők a fontossági sorrendben, amire félre akarunk tenni, de előkelő helyre kúsztak fel az utóbbi években Magyarországon. Annak ellenére, hogy milyen kedvező – és a közhiedelemmel ellentétben elérhető – megoldásokat nyújtanak a magáncélú megtakarítások, a magyar társadalom iszonyatos összeget fizet ki zsebből a magánegészségügyben. Dr. Kravalik Gábor, az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetségének elnöke az ÖPOSZ legutóbbi közvélemény-kutatási eredményei nyomán vázolja honfitársaink hozzáállását a kérdéshez és egyértelmű választ ad rá, hogy hogyan járhatnánk jobban, ha tudatosabban tennénk félre. Fontos: akár havi párezer forintnak is van értelme, sőt!

  NÉPSZERŰ HÍREK

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS