Kukoly Dávid: Egy és három évben is gondolkodom

Kukoly Dávid: Egy és három évben is gondolkodom
Szerdahelyi Csaba  |  2023. 08. 11., 14:11

Szeretnék egy edukációs platformot létrehozni azok számára, akik az online marketing piacán képzelik el a jövőjüket – mondta az Üzletemnek Kukoly Dávid online marketing szakértő, a Fluid Digital alapítója.

Kukoly Dávid azt gondolja, hogy messze még a csúcs, de már így is bőven van, amire büszke lehet. Az online marketinggel kapcsolatos gondolataival például a Fluid Digital YouTube csatornáján is ismerkedhetünk. Akad néhány terület, ahol szívesen kipróbálná magát, és azt sem tartja kizártnak, hogy egyszer önkéntesként beáll krumplit hámozni. Következzen az Üzletem 12 kérdés – 12 válasz sorozatának 477. interjúja!

Mit tart karrierje eddigi csúcsának?

– Büszkén gondolok azokra a dolgokra, amelyekkel valóban alkottam valami maradandót: a webáruházakat és SaaS szolgáltatásokat, amelyeket elindítottam, a létrehozott tudásanyagokat, továbbá a Shoprenter elmúlt években kiépített új hirdetési szolgáltatását. Úgy gondolom, hogy a „csúcs” még messze van, de annak irányába tartok, ennek egyik állomása a Webshop Workshop tartalomsorozat a Fluid Digital YouTube csatornáján.

Milyen távra tervez?

– Pénzügyileg 1 évre határozok meg előre célszámokat, azonban a vállalkozások kapcsán igyekszem 3 évre meghatározni irányvonalakat, víziókat.

Mi szerepel a szakmai bakancslistáján?

– Szeretnék egy önállóan működő, edukációs platformot létrehozni azok számára, akik az online marketing piacán képzelik el a jövőjüket.

Kitől tanulta eddig a legtöbbet?

– Sas István nagy hatással volt rám, a tervezésben és munkafolyamatokban pedig a vezetőimtől és kollégáimtól tanultam sokat a Shoprenternél.

Mivel motiválja a kollégáit?

– Közvetlen kollégáim jelenleg nincsenek, üzleti partnereim és mentoráltjaim viszont annál inkább. Őket a szakma iránti elhivatottságommal és új, eddig nem ismert megoldások bemutatásával, de leginkább azok megtanításával motiválom.

Melyik szakmában próbálná ki magát szívesen?

– A sport, a gasztronómia és a segítő szakmák közel állnak hozzám. Mindegyikben el tudnám képzelni magam.

Hogyan építi üzleti kapcsolatait?

– Online építem, személyesen ápolom.

Mire sajnálja az idejét?

– Rossz könyvek olvasására. Simán félrerakom, ha nem ragad meg a történet.

Mivel lehet felbosszantani?

– Amikor egy technikai eszköz nem úgy működik, ahogy kellene, vagy egyszerűen elromlik. 

Milyen önkéntes munkát vállalna?

– El tudom képzelni, hogy egy magasztos cél miatt időnként beálljak krumplit hámozni egy önkéntes konyhára.

Mire nem sajnálja a pénzt?

– Önmagam fejlesztésére (szakmailag és emberileg egyaránt) és természetesen az utazásra.

Mi tudja a legjobban kikapcsolni?

– Egy hosszú, 20-30 kilométeres séta egyedül a természetben segít megtalálni a belső csendet.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 12. 05., 10:05
Nagyon viszik a lakossági hiteleket az ügyfelek a bankoktól. A személyi kölcsönöknél az idei év mindenképpen rekordot hoz, de a lakáshiteleknél is nagy esély van erre. A babaváró támogatás iránti kereslet is megugrott hirtelen, hajrázhatnak azok, akiknek jövőre már nem jár ebből a nulla százalékos hitelből – derül ki a Bank360.hu elemzéséből.
2024-12-05 21:05:00
A Magyar Innovációs Szövetség 33. alkalommal hirdette meg kis-, közép- és nagyvállalatok számára a Magyar Innovációs Nagydíjat, amelyre a cégek a gyakorlatban is megvalósult, 2024. évben mérhető üzleti hasznot hozó innovációs projektekkel nevezhetnek.
2024-12-05 15:05:00
A 2025-re vonatkozó kilátásaikat tekintve a munkáltatók inkább optimisták, de egyelőre óvatosan nyilatkoznak a létszámbővítési terveikről. A legnagyobb kihívásuk jelenleg megtalálni azokat a szakmailag megfelelő jelölteket, akik beillenek a cégkultúrába, miközben meg kell birkózniuk a jelentkezők magas bérigényeivel is – derült ki a Profession.hu elemzéséből.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.
A nyugdíjpénztárak vagyona nem várt mértékben gyarapodott az idén – jelezte az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége (ÖPOSZ), amely szerint az öngondoskodók korábban egyetlen esztendő harmadik negyedében sem tettek félre olyan magas összeget egészségügyi és nyugdíjcélra, mint 2024-ben. Dr. Kravalik Gábor, az ÖPOSZ főtitkára ebben az epizódban vezeti le a kedvező tendencia okait, azt, hogy milyen motivációs tényezők vezettek a remek eredményhez, valamint azt is, hogy milyen módon és melyik korosztály pénzügyi tudatosságát lehetne még növelni.
2024. 11. 06., 09:35
epizód: 2024 / 21   |   hossz: 28:39
Az I. Nyílt Magyar Sommelier Bajnokság „Best Young Sommelier” kategóriájának idei győztese, Novák Dávid örömmel kampányol a borfogyasztás mint kulináris élmény mellett, hiszen egy jól kiválasztott ital új dimenzióval gazdagítja az étkezést. Az ízek és aromák összjátékának ismeretéhez hatalmas elméleti tudás kell, de az igazi kihívás az, hogy ráérezzen a vendég személyes preferenciáira. A VIRTU Restaurant sommelier-je cukrász múltjából és külföldi tapasztalataiból merítve vált profivá, pedig még csak a húszas éveit tapossa. Ebben az epizódban e különleges szakma szépségeiről és a borfogyasztás szertartásáról is mesél.

  Rovathírek: GUSTO

Idén már ötödik alkalommal rendezték meg Az Év Szaloncukra versenyt, amin az összes hazai szaloncukrokat gyártó cukrászda és gyártó szaloncukrai ringbe szállhattak.

  Rovathírek: ATOMBUSINESS