Kukoly Dávid: Egy és három évben is gondolkodom

Kukoly Dávid: Egy és három évben is gondolkodom
Szerdahelyi Csaba  |  2023. 08. 11., 14:11

Szeretnék egy edukációs platformot létrehozni azok számára, akik az online marketing piacán képzelik el a jövőjüket – mondta az Üzletemnek Kukoly Dávid online marketing szakértő, a Fluid Digital alapítója.

Kukoly Dávid azt gondolja, hogy messze még a csúcs, de már így is bőven van, amire büszke lehet. Az online marketinggel kapcsolatos gondolataival például a Fluid Digital YouTube csatornáján is ismerkedhetünk. Akad néhány terület, ahol szívesen kipróbálná magát, és azt sem tartja kizártnak, hogy egyszer önkéntesként beáll krumplit hámozni. Következzen az Üzletem 12 kérdés – 12 válasz sorozatának 477. interjúja!

Mit tart karrierje eddigi csúcsának?

– Büszkén gondolok azokra a dolgokra, amelyekkel valóban alkottam valami maradandót: a webáruházakat és SaaS szolgáltatásokat, amelyeket elindítottam, a létrehozott tudásanyagokat, továbbá a Shoprenter elmúlt években kiépített új hirdetési szolgáltatását. Úgy gondolom, hogy a „csúcs” még messze van, de annak irányába tartok, ennek egyik állomása a Webshop Workshop tartalomsorozat a Fluid Digital YouTube csatornáján.

Milyen távra tervez?

– Pénzügyileg 1 évre határozok meg előre célszámokat, azonban a vállalkozások kapcsán igyekszem 3 évre meghatározni irányvonalakat, víziókat.

Mi szerepel a szakmai bakancslistáján?

– Szeretnék egy önállóan működő, edukációs platformot létrehozni azok számára, akik az online marketing piacán képzelik el a jövőjüket.

Kitől tanulta eddig a legtöbbet?

– Sas István nagy hatással volt rám, a tervezésben és munkafolyamatokban pedig a vezetőimtől és kollégáimtól tanultam sokat a Shoprenternél.

Mivel motiválja a kollégáit?

– Közvetlen kollégáim jelenleg nincsenek, üzleti partnereim és mentoráltjaim viszont annál inkább. Őket a szakma iránti elhivatottságommal és új, eddig nem ismert megoldások bemutatásával, de leginkább azok megtanításával motiválom.

Melyik szakmában próbálná ki magát szívesen?

– A sport, a gasztronómia és a segítő szakmák közel állnak hozzám. Mindegyikben el tudnám képzelni magam.

Hogyan építi üzleti kapcsolatait?

– Online építem, személyesen ápolom.

Mire sajnálja az idejét?

– Rossz könyvek olvasására. Simán félrerakom, ha nem ragad meg a történet.

Mivel lehet felbosszantani?

– Amikor egy technikai eszköz nem úgy működik, ahogy kellene, vagy egyszerűen elromlik. 

Milyen önkéntes munkát vállalna?

– El tudom képzelni, hogy egy magasztos cél miatt időnként beálljak krumplit hámozni egy önkéntes konyhára.

Mire nem sajnálja a pénzt?

– Önmagam fejlesztésére (szakmailag és emberileg egyaránt) és természetesen az utazásra.

Mi tudja a legjobban kikapcsolni?

– Egy hosszú, 20-30 kilométeres séta egyedül a természetben segít megtalálni a belső csendet.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 05. 16., 14:10
Az Európai Unió Bírósága által 2024. május 16-án meghozott döntés (C-746/22) szerint ellentétes az Unió jogával az a magyar szabály, amely nem engedi meg a külföldi adózóknak az áfa-visszatérítési eljárásokban, hogy irataikat akár a másodfokú (fellebbezési) eljárásban is beadhassák.
2024-05-22 10:50:14
Ahhoz, hogy a Föld még az unokáinknak is élhető maradjon, elengedhetetlen a biológiai sokszínűség, aminek ma, május 22-én van a világnapja: a biodiverzitást fenyegető veszélyeket nem vehetjük félvállról!

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Női pék, cukrász, kaviárszakértő is helyet kapott a rendezvény nagyszínpadán, hogy a fő téma, a „női energiák” mentén bemutassák a művészi szintre emelt szakmájukat. Nemes Richárd főszervező elárulja, hogy hogyan lehet még fenntarthatóbban működtetni egy műfajából adódóan sok hulladékkal járó gasztronómiai rendezvényt vagy milyen egyszerű ételekkel tudnak nagyot alkotni a Gourmet Fesztiválon bemutatkozó konyhák mesterei. Ha mindez nem lenne elég, kifejti, hogy a fine dining milyen vonásokkal ruházta fel a magyar vendéglátást az utóbbi pár évben és például hogyan lehet „veganizálni” megszokott fogásokat, amelyek ettől csak még jobbak lesznek! Vigyázat, étvágygerjesztő epizód!
Miközben a világ e-személyautó gyártói egyre élesedő versenyt vívnak a vásárlók kegyeiért, nem szabad elfelejteni, hogy a közlekedés károsanyag-kibocsátásának jelentős részéért a teherfuvarozás felel. Egyre több középtávú áruszállítást és utolsó mérföldes kézbesítést kiszolgáló depó elektrifikálja a járműflottáját és alakít ki hozzá megfelelő infrastruktúrát, ám nagyon nem mindegy, hogy az üzemeltetés mennyire tud hatékony és gazdaságos lenni – mutat rá ebben az epizódban Négyesi Szilárd, a Siemens Zrt. szakértője.
Újabb különleges hazai vállalkozás, az Ország Söre szavazást alapító Beerselection mutatkozik be a csatornán. A budapesti sörszaküzletbe hetente több tucatnyi újdonság érkezik, köztük akár olyan különlegességekkel, amelyekből egyszerre csak pár darab érhető el az egész országban. A sörkultúra hazai terjesztése fontos küldetés a tulajdonosoknak, hiszen akár 800-féle sörstílus létezik, miközben a legtöbb ember egyedül a lágert ismeri fel. A magyar sörrajongók által idén összeállított recept sorsáról, a kissé elhasznált „kézműves” kifejezés mögötti igazságról, illetve arról, hogy miért érdemes szaküzletben venni a sört a nagy áruházak helyett, Bárkai Péter mesél a BeerSelectiontől. Az ügyvezető persze igazságot tesz az örök, csapolt, palackozott, vagy dobozos kérdésben is...

  NÉPSZERŰ HÍREK

  Rovathírek: GUSTO

Ahhoz, hogy a Föld még az unokáinknak is élhető maradjon, elengedhetetlen a biológiai sokszínűség, aminek ma, május 22-én van a világnapja: a biodiverzitást fenyegető veszélyeket nem vehetjük félvállról!

  Rovathírek: ATOMBUSINESS