Kecsmár Zsuzsa: Mi készítjük az iparágunk legismertebb tanulmányát

Kecsmár Zsuzsa: Mi készítjük az iparágunk legismertebb tanulmányát
Szerdahelyi Csaba  |  2024. 05. 15., 16:10

Próbálom a fiatalokat inspirálni, hogyan lehet egy magyarországi kisvárosból, Kiskunfélegyházáról indulva egy tech cég társalapítója lenni, amelyik globális márkáknak szolgáltat. Felismertem, hogy beszélnem kell erről – mondta az Üzletemnek Kecsmár Zsuzsa, az Antavo Loyalty Cloud társalapítója és stratégiai vezetője.

Kecsmár Zsuzsa idén elnyerte az International Loyalty Awards „Év Embere” díját – a rangos elismerést most először kapta magyar szakember. Az Antavo magyar startup cégből lett egy évtized alatt a világ vezető hűségprogram-technológiai szolgáltatója, a BMW és a KFC hűségprogramját is ők fejlesztették ki. A londoni székhelyű vállalat 100 alkalmazottja a világ különböző országaiból dolgozik, a termékekkel foglalkozó szakemberek és szoftvermérnökök Magyarországon végzik munkájukat. Zsuzsa Szegeden él, három gyereke van – és egy ideje újrakezdte a balettet. Következzen az Üzletem 12 kérdés – 12 válasz sorozatának 518. interjúja!

Mit tart karrierje eddigi csúcsának?

– Egyértelműen azt, hogy megkaptam az „Év Embere” kitüntetést az International Loyalty Awardon. Bárkit választhattak volna; egy ügynökség, más technológiai szolgáltató vagy épp a Starbucks, a TESCO vásárlói hűség vezetőjét. Százezer másik remek ember dolgozik ebben az iparágban, és közülük engem választottak. Nagy elismerés ez!

Milyen távra tervez?

– A következő évtizedet az Antavo-val tervezem. A társaimmal csináljuk, nemzetközi menedzsment csapatunk van, és az ügyfeleink is kiemelkedőek: KFC, Tommy Hilfiger, Bayer, Brewdog, C&A – nagyszerű márkák! Öröm ezen a témán dolgozni, mert a világon az egyik legjobbak vagyunk, és a legjobbak akarunk maradni!

Mi szerepel a szakmai bakancslistáján?

– Hogy az Adidas és a Nike is a mi szoftverünket használja.

Kitől tanulta eddig a legtöbbet?

– A társalapítómtól/férjemtől, aki a száz fős szervezetünk csúcsvezetője. Kecsmár Attila az ügyvezetőnk – látni őt, ahogy brillírozik a szerepében, és szakmailag a szervezettel együtt ő is fejlődik.

Mivel motiválja a kollégáit?

– A világon a legjobbnak lenni a mi területünkön, ez nagyszerű motiváció. Keményen dolgozunk, és rendszeresen látjuk a munkánk gyümölcsét. Mi készítjük például az iparág legismertebb tanulmányát. Látni azt, hogy az emberek érvként használják a számainkat, hivatkoznak rájuk, használják, ez mind nagy motiváció. Minden új ügyfélben érződik minden emberünk munkája.

Melyik szakmában próbálná ki magát szívesen?

– Szívesen dolgoznék azon, hogy a szőregi rózsa újra világhíres legyen.

Hogyan építi üzleti kapcsolatait?

– A segítségben és a hasznosságban hiszek. Ha valakinek partner, munka, információ kell, segítek megszerezni. Az oktató munkánk is ebben teljesedik ki.

Mire sajnálja az idejét?

– A panaszkodásra és pletykára. Szeretek pozitívan gondolkodni magamról és másokról.

Mivel lehet felbosszantani?

– Túl sok köntörfalazás, kevés lényeg – ez bosszantó tud lenni.

Milyen önkéntes munkát vállalna?

– Ezt vállalom is: sokat beszélek gyerekekkel, egyetemistákkal, elmondom nekik a történetünket, próbálom őket inspirálni, hogyan lehet egy magyarországi kisvárosból, Kiskunfélegyházáról indulva, egy tech cég társalapítója lenni, amelyik globális márkáknak szolgáltat. Felismertem, hogy beszélnem kell erről.

Mire nem sajnálja a pénzt?

– A gyerekeim fejlődésére.

Mi tudja a legjobban kikapcsolni?

– Felnőttként újrakezdtem a balettet. Annyira kell koncentrálni, hogy a testem azt csinálja, amit az agyam mond, hogy másra nincs kapacitásom gondolni! Ez teljesen kikapcsol.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 05. 28., 10:10
A szerződés alapvető jellemzője, hogy a felek egybehangzó akaratát fejezi ki. Mi a helyzet akkor, hogy az egyik szerződő felet tévedésbe ejtették, és emiatt döntött a szerződéskötés mellett? A legfontosabb tudnivalókat dr. Szabó Gergely ügyvéd foglalta össze.
2024-05-29 09:00:27
Nehéz elvonatkoztatnom a csehszlovák múltamtól – még bőven szocializmus volt, mikor először kóstoltam Komáromban mogorva nagyapám mellett álldogálva a majonézes halsalátát, vagyis a treskát.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Női pék, cukrász, kaviárszakértő is helyet kapott a rendezvény nagyszínpadán, hogy a fő téma, a „női energiák” mentén bemutassák a művészi szintre emelt szakmájukat. Nemes Richárd főszervező elárulja, hogy hogyan lehet még fenntarthatóbban működtetni egy műfajából adódóan sok hulladékkal járó gasztronómiai rendezvényt vagy milyen egyszerű ételekkel tudnak nagyot alkotni a Gourmet Fesztiválon bemutatkozó konyhák mesterei. Ha mindez nem lenne elég, kifejti, hogy a fine dining milyen vonásokkal ruházta fel a magyar vendéglátást az utóbbi pár évben és például hogyan lehet „veganizálni” megszokott fogásokat, amelyek ettől csak még jobbak lesznek! Vigyázat, étvágygerjesztő epizód!
Miközben a világ e-személyautó gyártói egyre élesedő versenyt vívnak a vásárlók kegyeiért, nem szabad elfelejteni, hogy a közlekedés károsanyag-kibocsátásának jelentős részéért a teherfuvarozás felel. Egyre több középtávú áruszállítást és utolsó mérföldes kézbesítést kiszolgáló depó elektrifikálja a járműflottáját és alakít ki hozzá megfelelő infrastruktúrát, ám nagyon nem mindegy, hogy az üzemeltetés mennyire tud hatékony és gazdaságos lenni – mutat rá ebben az epizódban Négyesi Szilárd, a Siemens Zrt. szakértője.
Újabb különleges hazai vállalkozás, az Ország Söre szavazást alapító Beerselection mutatkozik be a csatornán. A budapesti sörszaküzletbe hetente több tucatnyi újdonság érkezik, köztük akár olyan különlegességekkel, amelyekből egyszerre csak pár darab érhető el az egész országban. A sörkultúra hazai terjesztése fontos küldetés a tulajdonosoknak, hiszen akár 800-féle sörstílus létezik, miközben a legtöbb ember egyedül a lágert ismeri fel. A magyar sörrajongók által idén összeállított recept sorsáról, a kissé elhasznált „kézműves” kifejezés mögötti igazságról, illetve arról, hogy miért érdemes szaküzletben venni a sört a nagy áruházak helyett, Bárkai Péter mesél a BeerSelectiontől. Az ügyvezető persze igazságot tesz az örök, csapolt, palackozott, vagy dobozos kérdésben is...

  NÉPSZERŰ HÍREK

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS