Kecsmár Zsuzsa: Mi készítjük az iparágunk legismertebb tanulmányát

Kecsmár Zsuzsa: Mi készítjük az iparágunk legismertebb tanulmányát
Szerdahelyi Csaba  |  2024. 05. 15., 16:10

Próbálom a fiatalokat inspirálni, hogyan lehet egy magyarországi kisvárosból, Kiskunfélegyházáról indulva egy tech cég társalapítója lenni, amelyik globális márkáknak szolgáltat. Felismertem, hogy beszélnem kell erről – mondta az Üzletemnek Kecsmár Zsuzsa, az Antavo Loyalty Cloud társalapítója és stratégiai vezetője.

Kecsmár Zsuzsa idén elnyerte az International Loyalty Awards „Év Embere” díját – a rangos elismerést most először kapta magyar szakember. Az Antavo magyar startup cégből lett egy évtized alatt a világ vezető hűségprogram-technológiai szolgáltatója, a BMW és a KFC hűségprogramját is ők fejlesztették ki. A londoni székhelyű vállalat 100 alkalmazottja a világ különböző országaiból dolgozik, a termékekkel foglalkozó szakemberek és szoftvermérnökök Magyarországon végzik munkájukat. Zsuzsa Szegeden él, három gyereke van – és egy ideje újrakezdte a balettet. Következzen az Üzletem 12 kérdés – 12 válasz sorozatának 518. interjúja!

Mit tart karrierje eddigi csúcsának?

– Egyértelműen azt, hogy megkaptam az „Év Embere” kitüntetést az International Loyalty Awardon. Bárkit választhattak volna; egy ügynökség, más technológiai szolgáltató vagy épp a Starbucks, a TESCO vásárlói hűség vezetőjét. Százezer másik remek ember dolgozik ebben az iparágban, és közülük engem választottak. Nagy elismerés ez!

Milyen távra tervez?

– A következő évtizedet az Antavo-val tervezem. A társaimmal csináljuk, nemzetközi menedzsment csapatunk van, és az ügyfeleink is kiemelkedőek: KFC, Tommy Hilfiger, Bayer, Brewdog, C&A – nagyszerű márkák! Öröm ezen a témán dolgozni, mert a világon az egyik legjobbak vagyunk, és a legjobbak akarunk maradni!

Mi szerepel a szakmai bakancslistáján?

– Hogy az Adidas és a Nike is a mi szoftverünket használja.

Kitől tanulta eddig a legtöbbet?

– A társalapítómtól/férjemtől, aki a száz fős szervezetünk csúcsvezetője. Kecsmár Attila az ügyvezetőnk – látni őt, ahogy brillírozik a szerepében, és szakmailag a szervezettel együtt ő is fejlődik.

Mivel motiválja a kollégáit?

– A világon a legjobbnak lenni a mi területünkön, ez nagyszerű motiváció. Keményen dolgozunk, és rendszeresen látjuk a munkánk gyümölcsét. Mi készítjük például az iparág legismertebb tanulmányát. Látni azt, hogy az emberek érvként használják a számainkat, hivatkoznak rájuk, használják, ez mind nagy motiváció. Minden új ügyfélben érződik minden emberünk munkája.

Melyik szakmában próbálná ki magát szívesen?

– Szívesen dolgoznék azon, hogy a szőregi rózsa újra világhíres legyen.

Hogyan építi üzleti kapcsolatait?

– A segítségben és a hasznosságban hiszek. Ha valakinek partner, munka, információ kell, segítek megszerezni. Az oktató munkánk is ebben teljesedik ki.

Mire sajnálja az idejét?

– A panaszkodásra és pletykára. Szeretek pozitívan gondolkodni magamról és másokról.

Mivel lehet felbosszantani?

– Túl sok köntörfalazás, kevés lényeg – ez bosszantó tud lenni.

Milyen önkéntes munkát vállalna?

– Ezt vállalom is: sokat beszélek gyerekekkel, egyetemistákkal, elmondom nekik a történetünket, próbálom őket inspirálni, hogyan lehet egy magyarországi kisvárosból, Kiskunfélegyházáról indulva, egy tech cég társalapítója lenni, amelyik globális márkáknak szolgáltat. Felismertem, hogy beszélnem kell erről.

Mire nem sajnálja a pénzt?

– A gyerekeim fejlődésére.

Mi tudja a legjobban kikapcsolni?

– Felnőttként újrakezdtem a balettet. Annyira kell koncentrálni, hogy a testem azt csinálja, amit az agyam mond, hogy másra nincs kapacitásom gondolni! Ez teljesen kikapcsol.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

  Rovathírek: HIPA

Szolnoki gyárának kapacitásbővítése és a Gyármentő Program támogatásával egy biomassza-erőmű megépítése mellett döntött a Drenik. A 10 éve Magyarországon működő szerb higiéniai alappapír és késztermék gyártó vállalat befektetései megközelítik a 110 millió eurós összértéket, amellyel 55 új munkahely jön létre.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Ha felhív bennünket egy kérdezőbiztos, már nem száz százalék, hogy élő személyhez van szerencsénk – még akkor sem, ha természetes hangon beszélget velünk –, hiszen megjelentek a mesterséges intelligenciával lebonyolított telefonos közvélemény-kutatások. A technológia hazai úttörője a Minerva Intézet, amelynek vezetője, Pohly Ferenc elárulta: bár csak nemrég jöttek létre, már több sikeres kutatás és rengeteg tapasztalat van a hátuk mögött. Az AI-kérdezőbiztos a valódi emberre megtévesztésig hasonló módon beszélget a résztvevőkkel, és a több ezredik hívásnál is tűpontosan, változatlan hangnemben hajtja végre az interjút. A módszer jelentősen alacsonyabb költséggel, mégis sok lehetőséggel és ugyanolyan pontossággal, hosszú távon pedig számos más alkalmazási lehetőséggel kecsegtet, a piackutatásoktól az időpont-egyeztetéseken át az egészségügyi előszűrő beszélgetésekig.
Tudatos otthonteremtési stratégia újabb állomásának tartja a jelentős kamatkedvezménnyel igényelhető Otthon Start bevezetését a Miniszterelnökség parlamenti és stratégiai államtitkára. Panyi Miklós az „albérletből otthonba logika” mentén ajánlja a hitellehetőség kihasználását, és hangsúlyozza: olyan albérletárak alakultak ki, hogy a 3 százalékos kölcsön érdemi segítség, hiszen a fiatalok a lakhatás finanszírozása helyett ugyanannyiért, vagy kevesebbért kezdhetik el kifizetni a saját otthonukat. A politikus úgy látja, a program serkenti az új lakások építését is, ami közép-hosszútávon egyensúlyba hozhatja az ingatlanárak emelkedését.
2025. 10. 05., 22:05
epizód: 2025 / 20   |   hossz: 36:31
Az ingatlan.com mérései szerint az albérletszezon első hónapjában lassult a drágulás: országosan 1,1, Budapesten csak 0,7 százalékkal nőttek az árak, éves szinten pedig 7,5, illetve 7,2 százalékos az emelkedés. A kínálat négyéves csúcson van (több mint 18 ezer kiadó ingatlannal), ami egyre erősebb versenyhelyzetet teremt a bérbeadók között. A fővárosban több kerületben csökkentek az albérletárak, vidéken pedig stagnálás, kisebb visszaesés, illetve felzárkózás is tapasztalható. A portál vezető gazdasági szakértője, Balogh László ebben az epizódban elárulja, hogy ez a jelenség hogyan áll összefüggésben az Otthon Start programmal, és milyen tendenciák jellemzik az átalakuló albérletpiacot.

  Rovathírek: ATOMBUSINESS