Dr. Molontay Patrik: Szeretnék a HumanFieldtől nyugdíjba menni

Dr. Molontay Patrik: Szeretnék a HumanFieldtől nyugdíjba menni
Szerdahelyi Csaba  |  2023. 03. 14., 13:43

Tíz év alatt sikerült egy marginális szereplőnek számító magyar kisvállalatból Magyarország elsőszámú fejvadász cégét felépíteni – mondta az Üzletemnek dr. Molontay Patrik, a HumanField Vezető- és Specialistakiválasztó Kft. ügyvezető igazgatója és Executive-üzletágvezetője.

Dr. Molontay Patrik azt mondja magáról, nem ugrálós típus, nem véletlen, hogy szeret hosszú távra tervezni. A munkában nagyra értékeli az odaadást, a lelkiismeretességet, az elkötelezettséget – ezeket kollégáitól ugyanúgy elvárja, mint saját magától. Az összpontosítás híve, korábban önkéntes alapon jógát oktatott. Ha az is érdekli, hogy Patrik mire sajnálja az idejét, a választ elolvashatja az Üzletem 12 kérdés – 12 válasz sorozatának 464. interjújában.

– Mit tart karrierje eddigi csúcsának?

– Az elmúlt 10 évben a HumanField-nek köszönhetően rengeteg pozitív élményt, sikert és örömöt éltem meg. Számos mély emberi és szakmai kapcsolatot, de még barátságokat is kötöttem kollégák és megbízók közül egyaránt. Így nehéz dolgom lenne megjelölni, hogy mit tartok eddigi karrierem második legnagyobb csúcspontjának. Azonban azt, hogy mi az első, arra gondolkodás nélkül rávágom: a HumanField abszolút piacvezetővé válása. Sikerült 10 év alatt egy marginális szereplőnek számító magyar kisvállalatból az ország elsőszámú fejvadászcégét felépíteni.

– Milyen távra tervez?

– Abszolút hosszú távra, nem vagyok ugrálós típus, szeretnék a HumanFieldtől nyugdíjba menni.

– Mi szerepel a szakmai bakancslistáján?

– Szeretném belátható időn belül elérni, hogy cégünk ne csak a fejvadászcégek között, hanem a teljes közvetítői szektorban az első legyen.

– Kitől tanulta eddig a legtöbbet?

– Nem tudok egyetlen személyt kiemelni, nagyon sok olyan emberrel találkoztam akár a tanulmányaim, akár a szakmai pályafutásom alatt, akik inspiráltak és akiktől egy-egy fontos gondolatot magammal vittem és beépítettem a vezetői krédómba.

– Mivel motiválja a kollégáit?

– Igyekszem a lehető leginkább jó példával szolgálni elöttük: szakmai felkészültségben, odaadásban, lelkiismeretességben, elkötelezettségben, munkabírásban. Szerintem egy hiteles vezető tud csak hosszú távon motiváló lenni.

– Melyik szakmában próbálná ki magát szívesen?

– Jól érzem magam a saját szakmámban, így maradnék a kaptafánál.

– Hogyan építi üzleti kapcsolatait?

– Csak a stratégai partnerkapcsolatokban hiszek, amikor mindkét fél többet kap, mint ami papíron járna. Keresem és nagyon megbecsülöm azokat az ügyfeleket, akik hasonló értékrendet vallanak.

– Mire sajnálja az idejét?

– Az adminisztrációt kevéssé szeretem, a felesleges és bürokratikus ügyintézés pedig kifejezetten dühít.

– Mivel lehet felbosszantani?

– Amikor valakiből hiányzik a méltányosság.

– Milyen önkéntes munkát vállalna?

– Vállaltam korábban is: jógát oktattam önkéntes alapon, ha időm engedné, akkor ezt szívesen folytatnám.

– Mire nem sajnálja a pénzt?

– Az egészségre.

– Mi tudja a legjobban kikapcsolni?

– A sport és a friss hegyi vagy vízparti levegő.

(Fotók: HumanField)

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024-06-12 21:10:35
Csak a személyre szabott és élményalapú munkahelyek képesek hosszú távon megtartani az értékes munkaerőt – hangzott el a FIVOSZ hétfői HR-konferenciáján, ahol panelbeszélgetésen keresték a választ arra, hogy milyen az ideális munkahely 2024-ben.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

A hazai utasbiztosítási piac egyik legalapvetőbb problémáinak egyike az, hogy az ügyfelek még mindig túl sokat akarnak spórolni rajta, holott a nyaralás költségének csak elhanyagolható töredékét teszi ki – hívta fel a figyelmet a PBA Insura Zrt. vezérigazgatója. Dr. Kozma Gábor jelezte: a legolcsóbb és az 1–2 ezer forinttal többért kötött prémium biztosítás szolgáltatásai között óriási különbség tátong, és erre az utolsó pillanatban – mert bizony akkor kötjük – már nem biztos, hogy felfigyelünk.
Női pék, cukrász, kaviárszakértő is helyet kapott a rendezvény nagyszínpadán, hogy a fő téma, a „női energiák” mentén bemutassák a művészi szintre emelt szakmájukat. Nemes Richárd főszervező elárulja, hogy hogyan lehet még fenntarthatóbban működtetni egy műfajából adódóan sok hulladékkal járó gasztronómiai rendezvényt vagy milyen egyszerű ételekkel tudnak nagyot alkotni a Gourmet Fesztiválon bemutatkozó konyhák mesterei. Ha mindez nem lenne elég, kifejti, hogy a fine dining milyen vonásokkal ruházta fel a magyar vendéglátást az utóbbi pár évben és például hogyan lehet „veganizálni” megszokott fogásokat, amelyek ettől csak még jobbak lesznek! Vigyázat, étvágygerjesztő epizód!
Miközben a világ e-személyautó gyártói egyre élesedő versenyt vívnak a vásárlók kegyeiért, nem szabad elfelejteni, hogy a közlekedés károsanyag-kibocsátásának jelentős részéért a teherfuvarozás felel. Egyre több középtávú áruszállítást és utolsó mérföldes kézbesítést kiszolgáló depó elektrifikálja a járműflottáját és alakít ki hozzá megfelelő infrastruktúrát, ám nagyon nem mindegy, hogy az üzemeltetés mennyire tud hatékony és gazdaságos lenni – mutat rá ebben az epizódban Négyesi Szilárd, a Siemens Zrt. szakértője.

  NÉPSZERŰ HÍREK

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS