Dr. Mihalik Zsuzsa: Gyermekeimnek szeretném átadni a céget

Szerdahelyi Csaba  |  2019. 10. 28., 12:30

Húsz év alatt 1 millió embert vettem rá a rendszeres sportolásra, most pedig egy edukációs pályázati programot menedzselek – mondja az Üzletemnek dr. Mihalik Zsuzsa, az AYCM stratégiai igazgatója.

Dr. Mihalik Zsuzsa úgy fogalmaz: hóban-esőben-viharban üzemeltetik a vállalkozásukat. Az AYCM SportPass olyan multifunkcionális sportbérlet, amivel a klubtagok havonta két hamburger áráért sportolhatnak Magyarország szinte összes sportcentrumában. Missziójuk, hogy 4 millió munkavállaló számára nyújthassák a korlátlan sportolás élményét. Következzen az Üzletem 12 kérdés – 12 válasz sorozatának 121. interjúja!

Mit tart karrierje eddigi csúcsának?

– Azt, hogy hóban-esőben-viharban, 20 éve üzemeltetjük az AYCM SportPasst kibocsátó vállalkozást, évről évre nagyobb sikerrel.

Milyen távra tervez?

– Gyermekeimnek szeretném átadni a céget, ők meg a majd az Ő gyerekeiknek.

Mi szerepel a szakmai bakancslistáján?

– A beneFIT prize díj hosszútávú sikeres működtetése.

Kitől tanulta eddig a legtöbbet?

– Édesapámtól.

Mivel motiválja a kollégáit, társait?

– Igyekszem azt az elhivatottságot és lelkesedést átvinni, amellyel én magam élek.

Melyik szakmában próbálná ki magát szívesen?

– Orvos szívesen lennék.

Milyen módszerekkel fejleszti üzleti kapcsolatait?

– Személyes kapcsolatépítéssel.

Mire sajnálja az idejét?

– Fölösleges és hamis beszélgetésekre.

Mire nem sajnálja a pénzt?

– Üzletfejlesztésre.

Mivel lehet felbosszantani?

– Hazugsággal, álszentséggel, kapzsisággal.

Milyen területen vállalna önkéntes munkát?

– Már most azt csinálom… 20 év alatt 1 millió embert vettem rá a rendszeres sportolásra, most pedig egy edukációs pályázati programot menedzselek

Mi tudja a legjobban kikapcsolni?

– A kajakozás.

Az All You Can Move kétszeres Szerethető Munkahely díjazott és különdíjas: Café PR Employer Branding Különdíj Kisvállalati kategóriában. Idén már támogatója a Szerethető Munkahelyek Díj versenynek.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Újabb különleges hazai vállalkozás, az Ország Söre szavazást alapító Beerselection mutatkozik be a csatornán. A budapesti sörszaküzletbe hetente több tucatnyi újdonság érkezik, köztük akár olyan különlegességekkel, amelyekből egyszerre csak pár darab érhető el az egész országban. A sörkultúra hazai terjesztése fontos küldetés a tulajdonosoknak, hiszen akár 800-féle sörstílus létezik, miközben a legtöbb ember egyedül a lágert ismeri fel. A magyar sörrajongók által idén összeállított recept sorsáról, a kissé elhasznált „kézműves” kifejezés mögötti igazságról, illetve arról, hogy miért érdemes szaküzletben venni a sört a nagy áruházak helyett, Bárkai Péter mesél a BeerSelectiontől. Az ügyvezető persze igazságot tesz az örök, csapolt, palackozott, vagy dobozos kérdésben is...
Az egészségpénztári befizetések ugyan nem a legelsők a fontossági sorrendben, amire félre akarunk tenni, de előkelő helyre kúsztak fel az utóbbi években Magyarországon. Annak ellenére, hogy milyen kedvező – és a közhiedelemmel ellentétben elérhető – megoldásokat nyújtanak a magáncélú megtakarítások, a magyar társadalom iszonyatos összeget fizet ki zsebből a magánegészségügyben. Dr. Kravalik Gábor, az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetségének elnöke az ÖPOSZ legutóbbi közvélemény-kutatási eredményei nyomán vázolja honfitársaink hozzáállását a kérdéshez és egyértelmű választ ad rá, hogy hogyan járhatnánk jobban, ha tudatosabban tennénk félre. Fontos: akár havi párezer forintnak is van értelme, sőt!
A digitális technológiák kapcsán jelenleg két uniós rendelet is fontos: az egyik a digitális szolgáltatásokról, a másik a mesterséges intelligencia felhasználásának korlátozásáról szól. Sokáig azt hittük, az óriási tech vállalatok túl nagyra nőttek ahhoz, hogy meg lehessen regulázni a működésüket, Európában azonban – úgy tűnik – mégis sikerül rendeleti keretek közé szorítani, hogy mit tehet vagy épp' nem tehet meg a Facebook, a Snapchat, a TikTok és például a Google kereső. Dr. Baracsi Katalin internetjogász ebben az epizódban átfogó képed ad mind a digitális piacokat, mind pedig a mesterséges intelligencia felhasználását szabályozó uniós rendeletről.

  NÉPSZERŰ HÍREK

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS