A Gallfoodnál a koronavírus-járványra való tekintettel az összes egészségügyi szigorítást azonnal bevezették az üzemben. Szétválasztották azokat a területeket, amelyek kulcsfontosságúak a termelés fenntartásának érdekében, kiemelt figyelmet fordítanak a munkavállalókra és járványügyi oktatásra ebben a kritikus időszakban.
„Minden erőnkkel a megnövekedett belföldi igényeket igyekszünk kiszolgálni, de továbbra sem veszítjük szem elől az idei évre kitűzött céljainkat. A járványhelyzet konszolidálódásával azok a vállalatok, vállalkozások kerülnek majd előnybe, akik az embert próbáló időben is szem előtt tartják a jövőt: stratégiát alkotnak, terveket készítenek, termék-portfóliót alakítanak át” – mondta Jászvári Péter, a Gallfood kereskedelmi- és marketing igazgatója.
A Gallfood Kft. tavaly ősszel indította útjára tervezési folyamatát, amely részben stratégiai részben pedig konkrét termékfejlesztési, marketing és kommunikációs területeket fed le. Teljesen friss céges arculatot alkottak, megújult a weboldaluk, ahol teljeskörű dietetikai tanácsadást vezetnek be április végétől.
Újragondolták a közösségimédia használatunkat a vásárlók érdekében, akiknél bezártság új kihívásokat állít fel az étkezés területén is: a közösségi médiában #karaténkonyha címszó alatt érdekes receptekkel és étrenddel segítenek mindenkit az otthonmaradásban. További lépésekkel is készülnek, hogy segíteni tudjanak ebben a megváltozott helyzetben, melyek már szervezés alatt vannak, de erről még nem árulhatnak el sokat.
A Gallfood Kft. Magyarország legrégebbi és második legnagyobb pulyka-vágóhídja és feldolgozója. Évi 30 ezer tonnás átlagos vágókapacitásával jelentős szerepet játszik a hazai piac ellátásában és szignifikáns szereplő a magyar élelmiszer-exportőrök között is.
A Gourmet egy óriási szabadtéri sétálókóstoló, ahol elveszhetünk a legjobb fővárosi és vidéki éttermek kínálatában.
Az Európai Bizottság jóváhagyta a projekt kivitelezési és finanszírozási szerződését.