Válságban is fejlesztenek a Gallfoodnál

2020. 04. 10., 16:00

A Gallfoodnál a koronavírus-járványra való tekintettel az összes egészségügyi szigorítást azonnal bevezették az üzemben. Szétválasztották azokat a területeket, amelyek kulcsfontosságúak a termelés fenntartásának érdekében, kiemelt figyelmet fordítanak a munkavállalókra és járványügyi oktatásra ebben a kritikus időszakban.

„Minden erőnkkel a megnövekedett belföldi igényeket igyekszünk kiszolgálni, de továbbra sem veszítjük szem elől az idei évre kitűzött céljainkat. A járványhelyzet konszolidálódásával azok a vállalatok, vállalkozások kerülnek majd előnybe, akik az embert próbáló időben is szem előtt tartják a jövőt: stratégiát alkotnak, terveket készítenek, termék-portfóliót alakítanak át” – mondta Jászvári Péter, a Gallfood kereskedelmi- és marketing igazgatója.
 
A Gallfood Kft. tavaly ősszel indította útjára tervezési folyamatát, amely részben stratégiai részben pedig konkrét termékfejlesztési, marketing és kommunikációs területeket fed le. Teljesen friss céges arculatot alkottak, megújult a weboldaluk, ahol teljeskörű dietetikai tanácsadást vezetnek be április végétől.

Újragondolták a közösségimédia használatunkat a vásárlók érdekében, akiknél bezártság új kihívásokat állít fel az étkezés területén is: a közösségi médiában #karaténkonyha címszó alatt érdekes receptekkel és étrenddel segítenek mindenkit az otthonmaradásban. További lépésekkel is készülnek, hogy segíteni tudjanak ebben a megváltozott helyzetben, melyek már szervezés alatt vannak, de erről még nem árulhatnak el sokat.

A Gallfood Kft. Magyarország legrégebbi és második legnagyobb pulyka-vágóhídja és feldolgozója. Évi 30 ezer tonnás átlagos vágókapacitásával jelentős szerepet játszik a hazai piac ellátásában és szignifikáns szereplő a magyar élelmiszer-exportőrök között is.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024-05-29 09:10:00
2024 áprilisában a turisztikai (kereskedelmi, magán- és egyéb) szálláshelyeken 1,2 millió vendég közel 2,9 millió vendégéjszakát töltött el. A vendégek száma 1,3, a vendégéjszakáké 4,7 százalékkal kisebb volt az egy évvel korábbinál; a csökkenés az ünnepekhez kötődő hosszú hétvégék idei áprilisi elmaradásával van kapcsolatban.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Női pék, cukrász, kaviárszakértő is helyet kapott a rendezvény nagyszínpadán, hogy a fő téma, a „női energiák” mentén bemutassák a művészi szintre emelt szakmájukat. Nemes Richárd főszervező elárulja, hogy hogyan lehet még fenntarthatóbban működtetni egy műfajából adódóan sok hulladékkal járó gasztronómiai rendezvényt vagy milyen egyszerű ételekkel tudnak nagyot alkotni a Gourmet Fesztiválon bemutatkozó konyhák mesterei. Ha mindez nem lenne elég, kifejti, hogy a fine dining milyen vonásokkal ruházta fel a magyar vendéglátást az utóbbi pár évben és például hogyan lehet „veganizálni” megszokott fogásokat, amelyek ettől csak még jobbak lesznek! Vigyázat, étvágygerjesztő epizód!
Miközben a világ e-személyautó gyártói egyre élesedő versenyt vívnak a vásárlók kegyeiért, nem szabad elfelejteni, hogy a közlekedés károsanyag-kibocsátásának jelentős részéért a teherfuvarozás felel. Egyre több középtávú áruszállítást és utolsó mérföldes kézbesítést kiszolgáló depó elektrifikálja a járműflottáját és alakít ki hozzá megfelelő infrastruktúrát, ám nagyon nem mindegy, hogy az üzemeltetés mennyire tud hatékony és gazdaságos lenni – mutat rá ebben az epizódban Négyesi Szilárd, a Siemens Zrt. szakértője.
Újabb különleges hazai vállalkozás, az Ország Söre szavazást alapító Beerselection mutatkozik be a csatornán. A budapesti sörszaküzletbe hetente több tucatnyi újdonság érkezik, köztük akár olyan különlegességekkel, amelyekből egyszerre csak pár darab érhető el az egész országban. A sörkultúra hazai terjesztése fontos küldetés a tulajdonosoknak, hiszen akár 800-féle sörstílus létezik, miközben a legtöbb ember egyedül a lágert ismeri fel. A magyar sörrajongók által idén összeállított recept sorsáról, a kissé elhasznált „kézműves” kifejezés mögötti igazságról, illetve arról, hogy miért érdemes szaküzletben venni a sört a nagy áruházak helyett, Bárkai Péter mesél a BeerSelectiontől. Az ügyvezető persze igazságot tesz az örök, csapolt, palackozott, vagy dobozos kérdésben is...

  NÉPSZERŰ HÍREK

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS