Több mint 250 áruházban szervez Karácsonyi Adománygyűjtést az Élelmiszerbank

2020. 11. 24., 10:00

2020-ban a Covid-19 hatásainak enyhítésére és az ünnepi időszak megsegítésére a Magyar Élelmiszerbank Egyesület idén is megszervezi Karácsonyi Adománygyűjtését. Három napon keresztül, november 27-én, 28-án és 29-én országszerte közel 160 település több mint 250 áruházában várják a lakosság élelmiszeradományait.

Az Élelmiszerbank akciójának célja, hogy az elhúzódó veszélyhelyzet okozta nehézségeket, az ünnepek alatt fokozottan jelentkező élelmezési problémákat enyhíteni tudja az élelmiszer-adománygyűjtés segítségével. 

Az idén november 27-én, pénteken 14 és 18 óra között, november 28-án, szombaton és november 29-én, vasárnap 8 és 18 óra között várja az Élelmiszerbank a lakosság élelmiszeradományait országszerte 4 kereskedelmi lánc több mint 250 áruházában. 

A Tesco, a vásárlók által a 3 nap során adományozott termékek értékének 20 százalékával megegyező pénzbeli adományt is nyújt az Élelmiszerbanknak, amellyel az Egyesület az alapműködését, az élelmiszermentést finanszírozza, hogy még több élelmiszer juthasson el így a nélkülözőkhöz. A Tesco áruházakban az élelmiszer-adományok a gyűjtés utáni két hétben is leadhatók a gyűjtőpontokon.

Az élelmiszerláncok a napi szintű élelmiszermentésben is együttműködnek az Élelmiszerbankkal.

A karácsonyi időszakban és a Covid-19 által okozott kiszolgáltatott helyzetben különösen fontos, hogy a vállalatok, önkéntesek és a vásárlók aktív részvételével széleskörű társadalmi összefogás valósuljon meg a nélkülözők segítése érdekében. 

„Az Élelmiszerbank feladatának tartja, hogy a jelen nehéz körülmények között is folytassa az élelmiszerek osztását, a nélkülözők segítését, hiszen ilyenkor még inkább szükség van a munkánkra, ezért minden járványügyi szabályt betartva, megszervezzük az idei adománygyűjtésünket is” – mondta Cseh Balázs, az Élelmiszerbank Egyesület elnöke.

Az áruházakban kijelölt gyűjtőpontokon az Élelmiszerbank körülbelül 6.000 önkéntese várja az élelmiszeradományokat, elsősorban alapvető tartós élelmiszereket – mint például: cukor, rizs, olaj, tészta, konzerv, édességek, tartós tej. Az akcióban összegyűjtött adományokat az Élelmiszerbank, önkéntesei segítségével, a gyűjtés helyszínének környékén élő rászorulóknak juttatja el még karácsony előtt.

Az Üzletem korábbi interjúját IDE KATTINTVA olvashatja.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 03. 05., 13:10
Cégcsoportunk már 35 éve van a HR piacon, ahol sokoldalú szolgáltatóként igyekszünk helytállni. Szeretném, ha legalább még ennyi ideig sikeresen tudna működni a cég – mondta az Üzletem.hu-nak Ifj. Vida Péter, a Viapan Group Managing Directora.
2024-03-28 16:10:00
A NAV a digitális megoldásaival szinte azonnal lát mindent, és szinte azonnal közbe is tud avatkozni. Az adóhatóság beavatkozásának két iránya van: vasszigorral fellépni a tudatos adókijátszók ellen, illetőleg támogatni a nem szándékosan tévesztő, alapvetően jogkövető adózókat.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

A digitális technológiák kapcsán jelenleg két uniós rendelet is fontos: az egyik a digitális szolgáltatásokról, a másik a mesterséges intelligencia felhasználásának korlátozásáról szól. Sokáig azt hittük, az óriási tech vállalatok túl nagyra nőttek ahhoz, hogy meg lehessen regulázni a működésüket, Európában azonban – úgy tűnik – mégis sikerül rendeleti keretek közé szorítani, hogy mit tehet vagy épp' nem tehet meg a Facebook, a Snapchat, a TikTok és például a Google kereső. Dr. Baracsi Katalin internetjogász ebben az epizódban átfogó képed ad mind a digitális piacokat, mind pedig a mesterséges intelligencia felhasználását szabályozó uniós rendeletről.
2024. 03. 04., 13:25
epizód: 2024 / 5   |   hossz: 25:08
A home office elterjedésével és a munkához való viszonyunk változásával átalakult a hozzáállásunk az öltözködéshez, pedig a „business look” törvényei állandók, ahogy a kapcsolatépítésben betöltött szerepe is. Frank Patrícia stylist, stílus- és színtanácsadó szerint bár a formális öltözködés megőrizte a jelentőségét jó néhány – például pénzügyi és jogi – területen, a kreatívabb üzletágakban mostanra inkább egyfajta laza elegancia érvényesül. Ebben az esetben sem mindegy viszont, hogy milyen hatást váltunk ki a potenciális partnerünkből vagy munkáltatónkból a kritikusan fontos első hét másodpercben. Nagy üzletek és karrierek torpanhatnak meg, egyébként jól betartható, csak éppen nem túl közismert megjelenési szabályok figyelmen kívül hagyása miatt. Te ne kövesd el ugyanezt a hibát – Frank Patrícia itt segít!
A globális kutatás eredményeinek év eleji kihirdetése után a PwC nemrég bemutatta a hazai Vezérigazgatói Felmérés adatait is. A számok alapján a magyar cégvezetők optimistábbak a gazdasági kilátásokat illetően, mint külföldi kollégáik, ám árnyalja a képet, hogy saját cégük árbevételére már nem feltétlenül jósolnak növekedést 2024-re. Az olyan kitettségek kapcsán, mint az infláció, a szakképzett munkaerő hiánya vagy akár a klímaváltozás, szintén derűlátóbbnak tűnnek a hazai cégvezetők, igaz, vannak aggodalmak, de izgalmas jóslatok is, például az új technológiai vívmányok bevezetése kapcsán, amelyek mellett nem lehet szó nélkül elmenni. Nem is tesszük: a BizniszPluszban a PwC Hungary szakértőjével, Mezei Szabolccsal elemezzük a legtanulságosabb számokat.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS