Újabb befektetőket vont be a FlixMobility, a FlixBus és a FlixTrain anyacége.
A 2013-ban német startupként indult, mára nemzetközi szolgáltatóvá vált FlixMobility az évtizedes múlttal és vezető technológiai cégportfólióval rendelkező TCV-vel és Permirával kötött stratégiai partnerséget – olvasható a turizmus.com-on.
A forrásbevonással a cég a további nemzetközi terjeszkedést és új FlixMobility-termékek bevezetését finanszírozza majd. A FlixBus célja, hogy piacvezetővé váljon az Egyesült Államokban, illetve 2020-ban újabb piacokra lépjen be Dél-Amerikában és Ázsiában.
A befektetés révén elindulhat a FlixCar is, egy telekocsi platform, amely a FlixBus és a FlixTrain hálózatát egészíti majd ki.
A FlixMobility piacvezető Európában, a világon már 29 országban van jelen. A vállalat több mint 300 független távolsági buszos és vasúti partnerrel működik együtt.
Kis csapatunk valamennyi tagja száraz januárt tartott. Nagy kérdés volt, milyen borral indítsuk újra ízlelőbimbóink operációs rendszerét február elején.
Miközben hazánkban folyamatos esélylatolgatás zajlik Paks 2 sikeres kivitelezésével kapcsolatban, sokan már azt vetik fel, hogy figyelembe véve hazánk energiaéhségét, valamint azt a tényt, hogy előbb-utóbb Paks 1-et mégiscsak le kell állítani, már rég Paks 3-on kellene gondolkodni – írja Gyurcsik Attila, az Accorde Alapkezelő vezérigazgatója.