Air France HOP néven folytatja leányvállalatának márkaépítését az Air France.
A 2013 óta HOP! néven működő, főleg francia belföldre specializálódott, légitársaságával új néven, Air France HOP-ként találkozhatunk majd – írja a turizmus.com.
A lépés célja, hogy a francia cég egyszerűbbé és átláthatóbbá tegye az Air France-KLM csoport portfólióját. Mindkét vállalat rendelkezik regionális utakat kínáló ágazattal; az Air France HOP-pal és KLM Cityhopperrel. A csoport harmadik önálló márkája az alacsony árakat kínáló Transavia.
„Az a célunk, hogy olyan légitársasággá tegyük az Air France HOP-ot, amelyet örömmel választanak majd utasaink, ha belföldi vagy regionális repülésről van szó” – mondta Benjamin Smith, az Air France-KLM csoport vezérigazgatója.
A sörrajongók kérései alapján összerakott receptből született meg.
Az Európai Bizottság jóváhagyta a projekt kivitelezési és finanszírozási szerződését.