PREXA: kiemelt figyelmet kaptak a fiatal PR szakemberek

PREXA: kiemelt figyelmet kaptak a fiatal PR szakemberek
2022. 06. 24., 15:57

A Magyar PR Szövetség nyárindító fogadással egybekötött díjátadóján kerültek kihirdetésre a 2022-es PR Excellence Hungary Award győztesei. A rekordszámú pályázatok közül 14 munkát ítélt díjra érdemesnek a 19 tagú szakmai zsűri. A fődíjat az ACG PRO E.ON Greentunes kampánya kapta, az év ügynöksége (PREXA) az Avantgarde Group lett. Magyarországon először osztottak PR utánpótlás díjat, amelyet Szabó Hedvignek, az Uniomedia munkatársának ítélt a zsűri. Az év kiváló szakembere Bőhm Kornél lett.

Rekord számú pályázat érkezett a 2022-es PREXA-ra, majd több mint 50 pályázat került a shortlistre, amelyet egy nyilvános eseményen prezentáltak a szakemberek.

„Több mint 100 résztvevővel egy igazán inspiráló nap volt ez, ahol beteljesült az MPRSZ egyik legfontosabb célkitűzése, a tudásmegosztás. Nagy öröm volt a számunkra, hogy sok junior PR-est ismerhettünk meg a prezentálók személyében. Büszkék vagyunk rá, hogy egy olyan kapcsolatépítő eseményt sikerült szerveznünk, amely tovább erősíti a PR szakma összetartását” – mondta Sztaniszláv András, a Magyar PR Szövetség elnöke.

A 2021-es évben debütáló PR Excellence Hungary Award-ot úgy alkották meg, hogy az igazodjon a nemzetközi versenyszabályzatokhoz és lehetőséget biztosítson a nagy szabású kampányok mellett a kisköltségvetésből megvalósított aktivitások értékelésére is. 5 arany, 4 ezüst és 4 bronz minősítést osztottak ki, továbbá 2 pályázat különdíjban részesült.

„Társadalmilag és üzletileg releváns és eredményes, stratégiai szemléletű projekteket kerestünk és intenzív szakmai eszmecserék alapján választhattuk ki a legjobb munkákat. Külön öröm volt számunkra, hogy nemcsak a nagyvállalatok és a nagy ügynökségek pályázatait díjazhattuk, hanem a magyar PR szakma minden szegmenséből érkeztek izgalmas alkotások” – tette hozzá Kutas István, a zsűri elnöke, a Magyar Bankholding kommunikációs ügyvezető igazgatója.

A 2022-es PR Excellence Hungary díjazottjai:

Fődíj:

  • ACG PRo – E.ON Greentunes

Különdíj:

  • SOS-Gyermekfalu Magyarországi Alapítványa – Október 7. az állami gondoskodásban élő gyerekek napja (Társadalmi kommunikáció / Közérdekű ügyek kezelése kategória)
  • Avantgarde Group – „Címlapon Magyarország” – egy 172 éves korszak sajtófigyelésének története (Művészet, kultúra kategória)

Arany minősítés:

  • ACG PRo – E.ON Greentunes (Fenntarthatóság, környezetvédelem kategória)
  • ACG PRo – E.ON Greentunes (Energetika kategória)
  • Magyar Telekom – Üzeneted érkezett! (Storytelling kategória)
  • Open Communications – Laptopkrízis a COVID alatt – A fenntartható megoldás (Kis költségvetésű, 1 millió forint büdzsé alatti kampányok kategória)
  • Pro/Lawyer Consulting – Edukációs és márkaépítő podcast ügyvédeknek (Digitális kommunikáció kategória)

Ezüst minősítés:

  • Avantgarde Group – A Nagy Vasúti Kvíz (Általános hírnévmenedzsment kategória)
  • Lounge Group – Tarts velünk egy akadálymentes jövőért! (Társadalmi kommunikáció/Közérdekű ügyek kezelése kategória)
  • Uniomedia Communications – Mastercard: Készpénzmentes Zóna (B2B kampány kategória)
  • Uniomedia Communications – Dobj le 100 kilót! (Fenntarthatóság, környezetvédelem kategória)

Bronz minősítés:

  • Avantgarde Group – E.ON E-mobilitás kampány – Még az utca embere is erről beszélt! (Energetika kategória)
  • Avantgarde Group – L’ORÉAL–UNESCO A NŐKÉRT ÉS A TUDOMÁNYÉRT (Társadalmi kommunikáció/Közérdekű ügyek kezelése kategória)
  • FERLING – A Hauniból Körber lett – rebranding és névváltási kampány a Körber pécsi gyárában (Általános hírnévmenedzsment kategória)
  • Uniomedia Group – Aegon: KÁR a para! (PR vezérelt integrált kampány kategória)

A nemzetközi zsűri által legjobbnak ítélt pályamunkák:

  • Arany minősítés: Uniomedia Communications: #WhyIGetVaccinated
  • Ezüst minősítés: Uniomedia Communications: Digitalise your class!
  • Bronz minősítés: Lounge Group: "Old Dogs, New Tricks" interactive educational video series
  • Az Év Ügynöksége (PREXA): Avantgarde Group
  • Az Év Kiváló szakembere: Bőhm Kornél
  • Utánpótlás Díj: Szabó Hedvig
Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 12. 06., 14:00
Magyarország első kkv-fókuszú neobankjánál a számlanyitás és a számlavezetés ingyenes, a kimenő utalások díja pedig összegtől függetlenül 199 forint. A BinX felhasználók egymás közötti utalásai ingyenesek, csakúgy, mint a számlavezetés és – egyelőre – a prémium üzleti bankkártyák.
2024-12-11 21:11:00
Kiemelkedő vándorlási többlet és tranzakciószám jellemzi a közép-magyarországi régiót, amely az ingatlanpiac motorjaként egyben az ország legdrágább térsége is – derül ki az Otthon Centrum harmadik negyedévre vonatkozó elemzéséből.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.
A nyugdíjpénztárak vagyona nem várt mértékben gyarapodott az idén – jelezte az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége (ÖPOSZ), amely szerint az öngondoskodók korábban egyetlen esztendő harmadik negyedében sem tettek félre olyan magas összeget egészségügyi és nyugdíjcélra, mint 2024-ben. Dr. Kravalik Gábor, az ÖPOSZ főtitkára ebben az epizódban vezeti le a kedvező tendencia okait, azt, hogy milyen motivációs tényezők vezettek a remek eredményhez, valamint azt is, hogy milyen módon és melyik korosztály pénzügyi tudatosságát lehetne még növelni.
2024. 11. 06., 09:35
epizód: 2024 / 21   |   hossz: 28:39
Az I. Nyílt Magyar Sommelier Bajnokság „Best Young Sommelier” kategóriájának idei győztese, Novák Dávid örömmel kampányol a borfogyasztás mint kulináris élmény mellett, hiszen egy jól kiválasztott ital új dimenzióval gazdagítja az étkezést. Az ízek és aromák összjátékának ismeretéhez hatalmas elméleti tudás kell, de az igazi kihívás az, hogy ráérezzen a vendég személyes preferenciáira. A VIRTU Restaurant sommelier-je cukrász múltjából és külföldi tapasztalataiból merítve vált profivá, pedig még csak a húszas éveit tapossa. Ebben az epizódban e különleges szakma szépségeiről és a borfogyasztás szertartásáról is mesél.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS