PREXA: kiemelt figyelmet kaptak a fiatal PR szakemberek

PREXA: kiemelt figyelmet kaptak a fiatal PR szakemberek
2022. 06. 24., 15:57

A Magyar PR Szövetség nyárindító fogadással egybekötött díjátadóján kerültek kihirdetésre a 2022-es PR Excellence Hungary Award győztesei. A rekordszámú pályázatok közül 14 munkát ítélt díjra érdemesnek a 19 tagú szakmai zsűri. A fődíjat az ACG PRO E.ON Greentunes kampánya kapta, az év ügynöksége (PREXA) az Avantgarde Group lett. Magyarországon először osztottak PR utánpótlás díjat, amelyet Szabó Hedvignek, az Uniomedia munkatársának ítélt a zsűri. Az év kiváló szakembere Bőhm Kornél lett.

Rekord számú pályázat érkezett a 2022-es PREXA-ra, majd több mint 50 pályázat került a shortlistre, amelyet egy nyilvános eseményen prezentáltak a szakemberek.

„Több mint 100 résztvevővel egy igazán inspiráló nap volt ez, ahol beteljesült az MPRSZ egyik legfontosabb célkitűzése, a tudásmegosztás. Nagy öröm volt a számunkra, hogy sok junior PR-est ismerhettünk meg a prezentálók személyében. Büszkék vagyunk rá, hogy egy olyan kapcsolatépítő eseményt sikerült szerveznünk, amely tovább erősíti a PR szakma összetartását” – mondta Sztaniszláv András, a Magyar PR Szövetség elnöke.

A 2021-es évben debütáló PR Excellence Hungary Award-ot úgy alkották meg, hogy az igazodjon a nemzetközi versenyszabályzatokhoz és lehetőséget biztosítson a nagy szabású kampányok mellett a kisköltségvetésből megvalósított aktivitások értékelésére is. 5 arany, 4 ezüst és 4 bronz minősítést osztottak ki, továbbá 2 pályázat különdíjban részesült.

„Társadalmilag és üzletileg releváns és eredményes, stratégiai szemléletű projekteket kerestünk és intenzív szakmai eszmecserék alapján választhattuk ki a legjobb munkákat. Külön öröm volt számunkra, hogy nemcsak a nagyvállalatok és a nagy ügynökségek pályázatait díjazhattuk, hanem a magyar PR szakma minden szegmenséből érkeztek izgalmas alkotások” – tette hozzá Kutas István, a zsűri elnöke, a Magyar Bankholding kommunikációs ügyvezető igazgatója.

A 2022-es PR Excellence Hungary díjazottjai:

Fődíj:

  • ACG PRo – E.ON Greentunes

Különdíj:

  • SOS-Gyermekfalu Magyarországi Alapítványa – Október 7. az állami gondoskodásban élő gyerekek napja (Társadalmi kommunikáció / Közérdekű ügyek kezelése kategória)
  • Avantgarde Group – „Címlapon Magyarország” – egy 172 éves korszak sajtófigyelésének története (Művészet, kultúra kategória)

Arany minősítés:

  • ACG PRo – E.ON Greentunes (Fenntarthatóság, környezetvédelem kategória)
  • ACG PRo – E.ON Greentunes (Energetika kategória)
  • Magyar Telekom – Üzeneted érkezett! (Storytelling kategória)
  • Open Communications – Laptopkrízis a COVID alatt – A fenntartható megoldás (Kis költségvetésű, 1 millió forint büdzsé alatti kampányok kategória)
  • Pro/Lawyer Consulting – Edukációs és márkaépítő podcast ügyvédeknek (Digitális kommunikáció kategória)

Ezüst minősítés:

  • Avantgarde Group – A Nagy Vasúti Kvíz (Általános hírnévmenedzsment kategória)
  • Lounge Group – Tarts velünk egy akadálymentes jövőért! (Társadalmi kommunikáció/Közérdekű ügyek kezelése kategória)
  • Uniomedia Communications – Mastercard: Készpénzmentes Zóna (B2B kampány kategória)
  • Uniomedia Communications – Dobj le 100 kilót! (Fenntarthatóság, környezetvédelem kategória)

Bronz minősítés:

  • Avantgarde Group – E.ON E-mobilitás kampány – Még az utca embere is erről beszélt! (Energetika kategória)
  • Avantgarde Group – L’ORÉAL–UNESCO A NŐKÉRT ÉS A TUDOMÁNYÉRT (Társadalmi kommunikáció/Közérdekű ügyek kezelése kategória)
  • FERLING – A Hauniból Körber lett – rebranding és névváltási kampány a Körber pécsi gyárában (Általános hírnévmenedzsment kategória)
  • Uniomedia Group – Aegon: KÁR a para! (PR vezérelt integrált kampány kategória)

A nemzetközi zsűri által legjobbnak ítélt pályamunkák:

  • Arany minősítés: Uniomedia Communications: #WhyIGetVaccinated
  • Ezüst minősítés: Uniomedia Communications: Digitalise your class!
  • Bronz minősítés: Lounge Group: "Old Dogs, New Tricks" interactive educational video series
  • Az Év Ügynöksége (PREXA): Avantgarde Group
  • Az Év Kiváló szakembere: Bőhm Kornél
  • Utánpótlás Díj: Szabó Hedvig
Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 02. 14., 13:10
Ha esetleg megtorpanunk egy-egy projekt kapcsán, általában humorral próbálunk felülemelkedni a problémákon, a jó hangulat mindig átlendít a nehézségeken – mondta az Üzletemnek Rázga-Ilyés Noémi, a CheckINN innovációs programigazgatója.
2024-02-24 12:10:00
A világ legnagyobb elektromos autógyártójának számító, kínai BYD szegedi óriásberuházásával immár véglegessé vált, hogy hazánk hosszú idő óta először nem kullogni fog az események után, hanem diktálni fogja egy nagy globális technológiai forradalom tempóját – mondta Szijjártó Péter külgazdasági és külügyminiszter a vállalat február 23-i autóátadó ünnepségén.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

A globális kutatás eredményeinek év eleji kihirdetése után a PwC nemrég bemutatta a hazai Vezérigazgatói Felmérés adatait is. A számok alapján a magyar cégvezetők optimistábbak a gazdasági kilátásokat illetően, mint külföldi kollégáik, ám árnyalja a képet, hogy saját cégük árbevételére már nem feltétlenül jósolnak növekedést 2024-re. Az olyan kitettségek kapcsán, mint az infláció, a szakképzett munkaerő hiánya vagy akár a klímaváltozás, szintén derűlátóbbnak tűnnek a hazai cégvezetők, igaz, vannak aggodalmak, de izgalmas jóslatok is, például az új technológiai vívmányok bevezetése kapcsán, amelyek mellett nem lehet szó nélkül elmenni. Nem is tesszük: a BizniszPluszban a PwC Hungary szakértőjével, Mezei Szabolccsal elemezzük a legtanulságosabb számokat.
2024. 02. 03., 21:30
epizód: 2024 / 3   |   hossz: 19:22
A Magyar Munkaerő-kölcsönzők Országos Szövetségének elnökével azt elemezzük a BizniszPlusz aktuális epizódjában, hogy hogyan alakíthatja át a toborzási folyamatokat és általában a HR munka világát a mesterséges intelligencia. A szakemberrel megnéztük azt is, milyen szakmai készségek ívelnek fel az AI korszakban, és ennek milyen lenyomatai lesznek érzékelhetők a következő években, sőt, már 2024-ben is. A magyar gazdaságban megjelent külföldi munkavállalók által elindított munkaerőpiaci trendek, valamint a változó minimálbér és bérminimum hatásai szintén szóba kerültek a beszélgetésben. Utóbbiakról kiderült mekkora terhet rónak a magyar vállalkozásokra, és ennek milyen mögöttes okai vannak, a munkaerő termelékenységének alakulásától a tapasztalt kollégák megtartásáért indult küzdelemig.
Soha még ilyen magas összeggel – egy kártyára vetítve több, mint 130 ezer forinttal – nem tartoztak a hazai hitelkártya-tulajdonosok, mint 2023-ban. Úgyhogy erről beszélni kell – pláne az elmúlt 10 év tapasztalataival összehasonlítva. A BiztosDöntés.hu alapítója szerint a tartozások átlagos összege túl magas, ami leginkább annak tudható be, hogy nem egészséges irányba tolódtak el az adósságaink. Mire jó valójában egy hitelkártya, és milyen kisebb szemléletváltással kerülhető el, hogy túl magas tartozásokat halmozzunk fel? Tudd meg a válaszokat a tudatosabb gazdálkodáshoz Gergely Péter pénzügyi szakértőtől!

  NÉPSZERŰ HÍREK

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS