Nevezéseket vár a Microsoft a HR Best egyik kategóriájában

2022. 10. 12., 18:19

December 18-ig adhatják be pályázatukat a vállalatok a magyarországi jó gyakorlatokat díjazó HR Best verseny „Futureproof Organizations” kategóriájában.

A Microsoft Magyarország által immár negyedik alkalommal meghirdetett díj célja, hogy a technológia és az ember kooperációját ötvöző jó gyakorlatokat megmutassák a szakmai nyilvánosságnak. A Futureproof Organizations címet azok a vállalatok nyerhetik el, amelyek a digitális transzformációban élen járva biztosítják „jövőállóságukat”.

Ez megvalósulhat az IT/Technológia, a szervezeti és működési keretek, az üzleti modellek, az adatalapú döntéshozatal, a szükséges készségek fejlesztése és az agilis szervezeti kultúra kialakításának szintjén egyaránt.

A pályázók a storytelling eszközeivel is bemutathatják a díjra nevezett projekteket, de elvárás, hogy mérhető eredményeket is fel tudjanak mutatni a bevezetett újításokkal kapcsolatban. A legfontosabb értékelési szempontok közé tartozik a digitális eszközök használata, a fenntarthatóság, az innováció, a szinergiák kiaknázása, a munkavállalók bevonása és az adatvezéreltség.

A Futureproof Organizations kategória fődíját 2022-ben az Erste Bank, valamint a Get Work Trend Kft.-DokiLab Kft. páros nyerte el.

Az Erste Bank robotot vetett be a HR folyamatok áramvonalasítására, a papíralapú ügyintézés felszámolása érdekében. Amióta digitális adminisztrációra és elektronikus aláírás használatára álltak át, több ezer fa súlyának megfelelő papírt tudtak kiváltani, illetve egy év alatt annyi vizet spóroltak meg, ami egy négytagú család háromhavi vízfogyasztásának felel meg.

A munkaerő-kölcsönzéssel foglalkozó Get Work Trend Kft. és a vele együtt induló DokiLab Kft. pedig olyan applikációt fejlesztett (DokiApp), amellyel a munkatársak anélkül is tudnak az orvosaikkal konzultani, hogy el kellene menniük a rendelőbe.

A Microsoft munkatársai körében végzett korábbi felmérés szerint főként a munka-magánélet egyensúlya, a jobb és hatékonyabb fókuszálás, valamint az ingázásra fordított erőforrások csökkenése szól a home office mellett, míg a szociális kapcsolatok, a munkatársakkal való együttműködés és az irodai munkakörnyezet nyújtotta kényelem a leginkább vonzó a bejárásban.

Ugyanakkor a munka és a magánélet egyensúlyát, a zavartalanul munkára fordítható időt és az együttműködést egyesek az irodába való bejárás, míg mások az otthonmaradás mellett hozták fel érvként.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Újabb különleges hazai vállalkozás, az Ország Söre szavazást alapító Beerselection mutatkozik be a csatornán. A budapesti sörszaküzletbe hetente több tucatnyi újdonság érkezik, köztük akár olyan különlegességekkel, amelyekből egyszerre csak pár darab érhető el az egész országban. A sörkultúra hazai terjesztése fontos küldetés a tulajdonosoknak, hiszen akár 800-féle sörstílus létezik, miközben a legtöbb ember egyedül a lágert ismeri fel. A magyar sörrajongók által idén összeállított recept sorsáról, a kissé elhasznált „kézműves” kifejezés mögötti igazságról, illetve arról, hogy miért érdemes szaküzletben venni a sört a nagy áruházak helyett, Bárkai Péter mesél a BeerSelectiontől. Az ügyvezető persze igazságot tesz az örök, csapolt, palackozott, vagy dobozos kérdésben is...
Az egészségpénztári befizetések ugyan nem a legelsők a fontossági sorrendben, amire félre akarunk tenni, de előkelő helyre kúsztak fel az utóbbi években Magyarországon. Annak ellenére, hogy milyen kedvező – és a közhiedelemmel ellentétben elérhető – megoldásokat nyújtanak a magáncélú megtakarítások, a magyar társadalom iszonyatos összeget fizet ki zsebből a magánegészségügyben. Dr. Kravalik Gábor, az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetségének elnöke az ÖPOSZ legutóbbi közvélemény-kutatási eredményei nyomán vázolja honfitársaink hozzáállását a kérdéshez és egyértelmű választ ad rá, hogy hogyan járhatnánk jobban, ha tudatosabban tennénk félre. Fontos: akár havi párezer forintnak is van értelme, sőt!
A digitális technológiák kapcsán jelenleg két uniós rendelet is fontos: az egyik a digitális szolgáltatásokról, a másik a mesterséges intelligencia felhasználásának korlátozásáról szól. Sokáig azt hittük, az óriási tech vállalatok túl nagyra nőttek ahhoz, hogy meg lehessen regulázni a működésüket, Európában azonban – úgy tűnik – mégis sikerül rendeleti keretek közé szorítani, hogy mit tehet vagy épp' nem tehet meg a Facebook, a Snapchat, a TikTok és például a Google kereső. Dr. Baracsi Katalin internetjogász ebben az epizódban átfogó képed ad mind a digitális piacokat, mind pedig a mesterséges intelligencia felhasználását szabályozó uniós rendeletről.

  NÉPSZERŰ HÍREK

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS