MagyarBrands díjas lett a villamossági piac szakértője

2020. 11. 07., 10:00

Ismét MagyarBrands díjas lett Kiváló Üzleti kategóriában a közel 30 éve működő családi vállalkozás, a Daniella Villamosság Kft.. Méltán érdemelte ki újból az elismerést a cég, hiszen folyamatos fejlesztések és innovatív megoldások jellemzik a nagymúltú vállalatot. Jelenleg a cég a sok családot érintő, hatékony ház- és lakásfelújítási lehetőségek biztosítására fókuszál, összhangban az anyagbeszerzésekre is kiterjedő, pénzbeli támogatást nyújtó állami intézkedésekkel. Ennek érdekében a Daniella Villamosság Kft. legújabb fejlesztése során megújította webáruházát: a családbarát, trendi és innovatív platform könnyen kezelhető és kényelmes megoldásokat biztosít a felújítani vágyóknak.

A MagyarBrands program már több mint 10 éve díjazza a legeredményesebb magyar vonatkozású márkákat. Összetett értékelési szempontok és független szakértőkből álló bizottság együttes döntése értelmében nyerhető el a díj.

„Büszkék vagyunk rá, hogy egy újabb rangos elismerést tudhatunk magunkénak. Az, hogy 2019 után 2020-ban is a Daniella Villamosság Kiváló Üzleti Márkaként minősült, a partnereink töretlen bizalmának is köszönhető, amit mi azzal hálálunk meg, hogy működésünk fókuszában továbbra is vásárlóink maximális megelégedettségét tartjuk” – nyilatkozta Hadnagy Ernő, a cég ügyvezető igazgatója.

Felhasználóbarát kényelem

Egy házfelújítás mindig nagyon sok utánajárást jelent. Mindenki számára ismerős lehet az az érzés, amikor boltról boltra járunk, hogy megtaláljuk a számunkra legjobb alapanyagokat. Mindez azonban rengeteg energiánkat és időnket felemészti. Szerencsére mára ez a kereső folyamat lényegesen leegyszerűsödhet, hiszen jelentős időt takaríthatunk meg az online vásárlással. A Daniella megújult webáruházával igyekszik még gyorsabbá, kényelmesebbé és egyszerűbbé tenni a lakásfelújításhoz szükséges villamoságipari anyagok beszerzési folyamatát.

A folyamat még sohasem volt ilyen egyszerű

A nagyvállalat logisztikai fejlesztésinek köszönhetően a beszerzési folyamat még sohasem volt ilyen egyszerű: pár kattintással már másnap a rendelkezésünkre állhat minden fontos eszköz, legyen szó akár egy villanykörtéről vagy led panelről.

„Arra törekedtünk, hogy a vásárlás folyamata otthonról, a kanapén ülve, könnyedén megtörténhessen. Olyan kényelmi, napi működést és egyszerű villamossági anyagbeszerzést segítő funkcionalitásokkal vérteztük fel az új webáruházi platformjainkat, amelynek köszönhetően nem csupán egy kedvező vásárlási opcióról beszélhetünk, hanem komplex villamossági kereskedelmi szolgáltatói felületről” – emelte ki Hadnagy Ernő.

Minden funkció megalkotása mögött valós piaci igény rejlik

A kétszeres MagyarBrands díjas cég a partnereik kényelmét és hatékonyságát még inkább szolgáló webshopfejlesztéseket vitt véghez. A lakossági vásárlók számára bővült a kényelmi funkciók listája: például több kosárba is vásárolhatnak és kívánságlistákat állíthatnak össze. A nagykereskedelmi partnerek pedig rengeteg olyan extra funkciót használhatnak, amely a piacon egyedülálló. Ilyen a több felhasználót magában foglaló jogosultságkezelés, vagy az eltérő szállítási cím és átvevőszemély megadási lehetősége.

A vállalat a megújult lakossági és nagykereskedelmi webshoppal, és a 31 telephelyből álló szaküzlethálózattal, minden vásárlói igényt kielégítő, teljes országos lefedettséget tudhat magáénak. A koronavírus miatt az e-kereskedelmi fejlődés az elmúlt időszakban fokozottan jellemző a piacon, azonban a cég szerencsésnek mondhatja magát, mert jóval a járványhelyzet előtt kezdték el fejleszteni az online vásárlói platformjaikat.

Innovatív digitális megoldások és vevőközpontúság

A közel 30 éve működő, családi tulajdonban lévő magyar vállalkozás lépést tart a piaccal, sőt próbál egy lépéssel előtte járni. A mostani technológiai fokozatváltás egy több éves, nagyobb terv egyik - közel sem utolsó - előre eltervezett állomása. A villamosipari vállalat raktárrendszere és logisztikai hálózata is jelentős korszerűsítési munkálatokon megy keresztül. A cégvezető szerint vállalatuk piacvezető szerepének megtartásához elengedhetetlen az innovativitást, a rugalmasságot és a vevőközpontúságot szem előtt tartó hozzáállás.

Tudjuk, hogy nem elég egyszer felzárkózni az adott pillanatban érvényes piaci trendekhez, hiszen a világ napról napra változik, a vásárlók igényei is folyamatos alakulásban vannak, nekünk pedig célunk, hogy ezeknek az igényeknek folyamatosan meg is tudjunk felelni. Küldetésünk, hogy hosszú távon részesei lehessünk vásárlóink sikereinek, ehhez pedig elengedhetetlen a folyamatos és tudatos fejlődés”– tette hozzá az ügyvezető igazgató.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024-05-17 13:10:00
„A Kúria talán legfontosabb lépése annak rögzítése volt, hogy a bíróságnak nem elég konkrétumok nélkül, általánosságban megfogalmazott okokból mérsékelni a perköltséget, mert ez sérti a felek tisztességes eljáráshoz fűződő jogát.”

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Miközben a világ e-személyautó gyártói egyre élesedő versenyt vívnak a vásárlók kegyeiért, nem szabad elfelejteni, hogy a közlekedés károsanyag-kibocsátásának jelentős részéért a teherfuvarozás felel. Egyre több középtávú áruszállítást és utolsó mérföldes kézbesítést kiszolgáló depó elektrifikálja a járműflottáját és alakít ki hozzá megfelelő infrastruktúrát, ám nagyon nem mindegy, hogy az üzemeltetés mennyire tud hatékony és gazdaságos lenni – mutat rá ebben az epizódban Négyesi Szilárd, a Siemens Zrt. szakértője.
Újabb különleges hazai vállalkozás, az Ország Söre szavazást alapító Beerselection mutatkozik be a csatornán. A budapesti sörszaküzletbe hetente több tucatnyi újdonság érkezik, köztük akár olyan különlegességekkel, amelyekből egyszerre csak pár darab érhető el az egész országban. A sörkultúra hazai terjesztése fontos küldetés a tulajdonosoknak, hiszen akár 800-féle sörstílus létezik, miközben a legtöbb ember egyedül a lágert ismeri fel. A magyar sörrajongók által idén összeállított recept sorsáról, a kissé elhasznált „kézműves” kifejezés mögötti igazságról, illetve arról, hogy miért érdemes szaküzletben venni a sört a nagy áruházak helyett, Bárkai Péter mesél a BeerSelectiontől. Az ügyvezető persze igazságot tesz az örök, csapolt, palackozott, vagy dobozos kérdésben is...
Az egészségpénztári befizetések ugyan nem a legelsők a fontossági sorrendben, amire félre akarunk tenni, de előkelő helyre kúsztak fel az utóbbi években Magyarországon. Annak ellenére, hogy milyen kedvező – és a közhiedelemmel ellentétben elérhető – megoldásokat nyújtanak a magáncélú megtakarítások, a magyar társadalom iszonyatos összeget fizet ki zsebből a magánegészségügyben. Dr. Kravalik Gábor, az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetségének elnöke az ÖPOSZ legutóbbi közvélemény-kutatási eredményei nyomán vázolja honfitársaink hozzáállását a kérdéshez és egyértelmű választ ad rá, hogy hogyan járhatnánk jobban, ha tudatosabban tennénk félre. Fontos: akár havi párezer forintnak is van értelme, sőt!

  NÉPSZERŰ HÍREK

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS