Magyar megoldás nyert az Engage Awards szakmai versenyen

2019. 11. 15., 10:15

A Generali Biztosító és a Games for Business közös projektje hozhatta haza az arany díjat a „Best Use Of Training”, azaz a legjobb képzési megoldások kategóriában Londonból.

A nagyszabású díjátadó ünnepséget a Westminster Bridge Park Plaza Hotelben, London központjában, november 11-én rendezték meg. Az éles mezőnyben induló vállalatok közül végül a Generali Biztosító és a Games for Business közös projektje hozhatta haza az arany díjat a „Best Use Of Training”, azaz a legjobb képzési megoldások kategóriában.

A Games for Business egy olyan digitális játék-alapú tanulási platformot fejleszt és üzemeltet, amely elsősorban közép- és nagyvállalatok HR problémáinak megoldásában segít, onboarding és belső képzés támogatás területén.

Nagyon büszkék vagyunk erre a nemzetközi elismerésre és a Generalival folytatott közös szakmai munkára is” – mondta Szalai Miklós, a Games for Business termékfejlesztési igazgatója.

A cég által kifejlesztett „Generali Sales Onboarding” platform egy olyan integrált 100 napos online képzés, amely az újonnan szerződött értékesítőket vezeti végig a pozíciójukban eltöltött első három hónapjukon és készíti fel őket a rájuk váró feladatokra és kihívásokra.

„Mára a Games for Business és a Generali együttműködése több mint két évre vezethető vissza, ez idő alatt pedig jelentős szakmai és üzleti sikereket értünk el együtt” – mondta Ilics László, a Generali vezérigazgató-helyettese.

Az eszköz bevezetése óta a Generali Biztosító kiemelkedő fejlődést mutatott az új értékesítők képzését és megtartását illetően. A vállalat kiemelkedő eredménnyel képes megtartani ebben az érzékeny (első három hónap) periódusban az értékesítőit. Ez számukra, és bármilyen más szektorban dolgozó cég számára is egy nehéz időszak, hiszen ekkor a munkavállalónak vagy bármilyen szerződött partnernek még kifejezetten alacsony a kötődése és sokkal könnyebben vált, mint azt követően.

Az új eszköznek is köszönhetően a vállalat egyébként a fiatal munkavállalók figyelmét is felkeltette, amit alátámaszt, hogy az értékesítőnek jelentkezők 75 százaléka 35 év alatti, szemben a korábbi 44 százalékkal.

Az együttműködés szakmai színvonalát jól mutatja, hogy az idei évben ezüst díjat nyertünk közösen a HRKOMM AWARD versenyen, 2018-ban pedig harmadik helyen végeztünk a Brandon Hall HCM Excellence Awards nemzetközi versenyen”tette hozzá Fazekas László, a Games for Business marketing igazgatója.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2022. 11. 29., 23:30
epizód: 2022 / 12   |   hossz: 24:09
Étvágygerjesztő sikertörténetet tálalunk fel a vendéglátóiparból. Az encsi Anyukám mondta titkát elsősorban nem az olaszos hangulatban, hanem a hazai alapanyagokban, a család- és vendégszeretetben kereshetjük. Dudás Szabolcs, az étterem egyik vezetője arról is beszél, hogy miként lett a főzés szeretetéből, átgondolt stratégiával, üzleti vállalkozás. A sztori 1995-ben egy olaszországi pizzakóstolós utazással kezdődött, és ma már a kiváló helyeknek járó Bib Gourmand-díjnál tart.
A bérrendezés akkor észszerű, ha a vállalkozások megmaradnak és meg tudják tartani a munkahelyeket is – mondja Perlusz László. A Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetségének főtitkára szerint a vállalkozások „jövőállóságát” nagyszabású állami programokkal lehetne biztosítani.
2022. 10. 11., 06:36
epizód: 2022 / 10   |   hossz: 21:36
A válság mélyülésével egyre nagyobb szükség lehet a KAVOSZ Zrt. által kínált Széchenyi Hitel MAX-ra, amely a mikro-, kis- és középvállalkozások számára, de még a kezdők előtt is nyitott opció – hangsúlyozta Krisán László. A KAVOSZ vezérigazgatójával tovább elemeztük a válságból kivezető európai, illetve magyarországi utakat.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS