A Generali Biztosító és a Games for Business közös projektje hozhatta haza az arany díjat a „Best Use Of Training”, azaz a legjobb képzési megoldások kategóriában Londonból.
A nagyszabású díjátadó ünnepséget a Westminster Bridge Park Plaza Hotelben, London központjában, november 11-én rendezték meg. Az éles mezőnyben induló vállalatok közül végül a Generali Biztosító és a Games for Business közös projektje hozhatta haza az arany díjat a „Best Use Of Training”, azaz a legjobb képzési megoldások kategóriában.
A Games for Business egy olyan digitális játék-alapú tanulási platformot fejleszt és üzemeltet, amely elsősorban közép- és nagyvállalatok HR problémáinak megoldásában segít, onboarding és belső képzés támogatás területén.
„Nagyon büszkék vagyunk erre a nemzetközi elismerésre és a Generalival folytatott közös szakmai munkára is” – mondta Szalai Miklós, a Games for Business termékfejlesztési igazgatója.
A cég által kifejlesztett „Generali Sales Onboarding” platform egy olyan integrált 100 napos online képzés, amely az újonnan szerződött értékesítőket vezeti végig a pozíciójukban eltöltött első három hónapjukon és készíti fel őket a rájuk váró feladatokra és kihívásokra.
„Mára a Games for Business és a Generali együttműködése több mint két évre vezethető vissza, ez idő alatt pedig jelentős szakmai és üzleti sikereket értünk el együtt” – mondta Ilics László, a Generali vezérigazgató-helyettese.
Az eszköz bevezetése óta a Generali Biztosító kiemelkedő fejlődést mutatott az új értékesítők képzését és megtartását illetően. A vállalat kiemelkedő eredménnyel képes megtartani ebben az érzékeny (első három hónap) periódusban az értékesítőit. Ez számukra, és bármilyen más szektorban dolgozó cég számára is egy nehéz időszak, hiszen ekkor a munkavállalónak vagy bármilyen szerződött partnernek még kifejezetten alacsony a kötődése és sokkal könnyebben vált, mint azt követően.
Az új eszköznek is köszönhetően a vállalat egyébként a fiatal munkavállalók figyelmét is felkeltette, amit alátámaszt, hogy az értékesítőnek jelentkezők 75 százaléka 35 év alatti, szemben a korábbi 44 százalékkal.
„Az együttműködés szakmai színvonalát jól mutatja, hogy az idei évben ezüst díjat nyertünk közösen a HRKOMM AWARD versenyen, 2018-ban pedig harmadik helyen végeztünk a Brandon Hall HCM Excellence Awards nemzetközi versenyen” – tette hozzá Fazekas László, a Games for Business marketing igazgatója.
Bárhol kóstoltam, két napon keresztül előbb-utóbb felemlegették. Túl sokan ahhoz, hogy szó nélkül hagyjuk.
A sikeres megbeszélések nyomán a kivitelezés új lendületet kap – mondta Szijjártó Péter, miután a Roszatom képviselőivel tárgyalt.