Az év legjobb sportszponzorációs projektjeit díjazó ESA Awards üzleti versenyén dobogós helyezést ért el a magyar fejlesztésű „Seyu – Együtt a győzelemért!” szurkolói képküldő alkalmazás. A díjnyertes kampányban az angol Wasps rögbicsapat, valamint partnere, a Vodafone vett részt, akik az applikációnak köszönhetően sokkal közvetlenebb módon kapcsolódhattak szurkolóikhoz, és a járványügyi korlátozások ellenére is a helyszínen – virtuálisan – buzdíthatták kedvenceiket.
Európa legjobbjai között
Az Európai Szponzorációs Szövetség (ESA) minden évben egy nagyszabású díjátadó esemény keretein belül hirdeti ki az adott időszakban példamutatónak ítélt szakmai projektjeit. A brit szervezet szerte a kontinensen figyeli az iparág előremutató megoldásait, melyek közül 2020-ban egyértelműen a járványügyi helyzet ellenére is kiválóan teljesítő, kreatív projekteket részesítették előnyben.
A Seyu alkalmazása augusztusban debütált az Egyesült Királyság egyik legnépszerűbb rögbi klubjánál, a coventry-i székhelyű Wasps csapatánál. Az együttműködés során az applikáción keresztül beérkezett fotókat a Wasps óriáskivetítőjén, valamint a közvetítésben is jól látható LED falon jelenítették meg, egy új, virtuális élményt adva ezzel többezer, az otthonába kényszerült elhivatott szurkolónak. A kampány ideje alatt a megosztott szurkolói fotók több mint 1,4 millió megjelenést értek el a közösségi médiában, amivel a klub extra figyelmet és kézzelfogható üzleti értéket generált a projektet szponzoráló telekommunikációs partnerének.
Spanyolországban is felfigyeltek a megoldásra
A Magyarországon már több mint 200 eseményen bizonyított (Telekom Veszprém, MOL Fehérvár FC, Újpest FC, DVSC) cég a nemzetközi piacon is egyre aktívabb tevékenységet folytat. A most díjazott brit projekt mellett olyan partnerekkel működnek együtt, mint a spanyol Leganés, Celta Vigo, Real Valladolid és Real Sociedad csapata, valamint állandó az érdeklődés a többi európai topligában versenyző klubtól is.
A „Seyu – Együtt a győzelemért!” olyan technológiai megoldás a sportrajongók számára, amely lehetőséget ad a kedvenc csapat vagy játékos motiválására a világ bármely pontjáról. A cég a partnerek már meglévő IT-infrastruktúráját használja annak érdekében, hogy a rajongók szerte a világon, egy moderált csatornán keresztül képeket posztolhassanak a stadionok LED felületeire és egyéb kivetítőire a mérkőzés ideje alatt, majd azokat azonnal megoszthassák a közösségi médiában.
Idén már ötödik alkalommal rendezték meg Az Év Szaloncukra versenyt, amin az összes hazai szaloncukrokat gyártó cukrászda és gyártó szaloncukrai ringbe szállhattak.
Az előadások több mint negyede a Paks II. atomerőmű-projekttel foglalkozott a Budapesten megrendezett Nukleáris Technikai Szimpóziumon.