A világ nagy légitársaságai elkötelezték magukat, hogy a következő évtizedben informatikai infrastruktúrájuk nagy részét felhőalapra állítják át – derül ki Frost & Sullivan piacelemzéséből.
Az érintésmentes utasélmény növelése, a belső folyamatok optimalizálása, a személyre szabott ügyfélkapcsolat javítása és a járulékos bevételek növelése a légitársaságok digitalizációs piacának néhány fő mozgatórugója – írja a Computerworld.
Ez a becslések szerint 2030-ra eléri a 35,42 milliárd dollárt, és 2025-re meghaladja a pandémia előtti szintet.
A digitalizációra való fokozott összpontosítás, a hardverfejlesztések, a szoftverszolgáltatások költségcsökkentése és az as-a-service üzleti modellek jövedelmező növekedési kilátásokat kínálnak a légiközlekedési digitalizációs piac szereplői számára. Az alábbi területeken várható jelentős fejlődés:
A zavarok kezelése és az üzemanyag-optimalizálás a jobb működési hatékonyság érdekében: A digitális megoldások segíthetnek a szabálytalan működésből eredő pénzügyi veszteségek körülbelül 50 százalékos csökkentésében, ami jelentős célpiacot jelent a digitális megoldások szolgáltatói számára.
Nagy adatplatformok a jobb üzemeltetéshez és árusításhoz: A meglévő infrastruktúrába integrált adatplatformok javítani fogják a légitársaságok szegmentálási módszereit és marketingstratégiáit.
Kiberbiztonság a robusztus működési ellenálló képességért: A blokklánc-technológia számos esetben alkalmazható, többek között a biztonságos személyazonosság-kezelés, a biztonságos adattokenizálás, a légitársaságok karbantartását szolgáló intelligens szerződések és a tanúsítás racionalizálása területén.
A munkaterhelés felhőbe történő migrációja a skálázhatóság és a költséghatékonyság érdekében: A szállítóknak és rendszerintegrátoroknak az alapvető infrastruktúra- és migrációs szolgáltatások mellett a digitális szolgáltatások portfólióját is ki kell alakítaniuk. Ez lehetővé teszi a légitársaságok számára, hogy igényeik változása szerint válasszanak megoldásokat.
Günzer Tamás idén harmadik alkalommal került a jelöltek közé, így 24 év után ismét villányi borász nyerte a díjat.
Lezárultak a Paks II. Atomerőmű résfalazási munkálatai. A terület előkészítése folytatódik, jelenleg a talajszilárdítást végzik az építési területen.