Duna House: nőtt a cégcsoport közvetítői jutaléka a második negyedévben

2019. 07. 09., 16:30

A Duna House cégcsoport franchise hálózata az előzetes adatok szerint 2,81 milliárd forint ingatlanközvetítési jutalékot ért el a második negyedévben az egy évvel korábbi 2,65 milliárd forint után, a saját irodák jutalékbevétele 478 millió forint volt a tavalyi 471 millió forint után.

A cégcsoport keddi tájékoztatása szerint a franchise szegmens magyarországi jutaléka elérte a 2,3 milliárd forintot a második negyedévben, ami 5,1 százalékkal több, mint a tavalyi azonos időszakban. A növekedést az irodák számának bővülése is segítette. Csehországban a jutalék 49,7 százalékkal nőtt éves szinten, Lengyelországban pedig 5,8 százalékkal.

A saját irodák jutalékbevétele Magyarországon éves szinten 10,2 százalékkal, Csehországban 32,4 százalékkal nőtt, a lengyel saját irodák jutalékbevétele viszont 25,0 százalékkal csökkent.

A cégcsoport által közvetített hitelvolumen elérte a 46,7 milliárd forintot a második negyedévben, ami 96,4 százalékos éves növekedés. Lengyelországban 241,4 százalékkal 30,9 milliárd forintra bővült a cégcsoport által közvetített hitelvolumen, Magyarországon pedig 6,9 százalékkal 15,7 milliárd forintra.

A magyarországi családtámogatási programok július 1-től történő kibővítése miatt a lakóingatlan-tranzakciók jelentősen visszaestek júniusban, így különösen jónak mondható a cégcsoport hálózatainak növekedése - áll a Duna House közleményében. (MTI)

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Női pék, cukrász, kaviárszakértő is helyet kapott a rendezvény nagyszínpadán, hogy a fő téma, a „női energiák” mentén bemutassák a művészi szintre emelt szakmájukat. Nemes Richárd főszervező elárulja, hogy hogyan lehet még fenntarthatóbban működtetni egy műfajából adódóan sok hulladékkal járó gasztronómiai rendezvényt vagy milyen egyszerű ételekkel tudnak nagyot alkotni a Gourmet Fesztiválon bemutatkozó konyhák mesterei. Ha mindez nem lenne elég, kifejti, hogy a fine dining milyen vonásokkal ruházta fel a magyar vendéglátást az utóbbi pár évben és például hogyan lehet „veganizálni” megszokott fogásokat, amelyek ettől csak még jobbak lesznek! Vigyázat, étvágygerjesztő epizód!
Miközben a világ e-személyautó gyártói egyre élesedő versenyt vívnak a vásárlók kegyeiért, nem szabad elfelejteni, hogy a közlekedés károsanyag-kibocsátásának jelentős részéért a teherfuvarozás felel. Egyre több középtávú áruszállítást és utolsó mérföldes kézbesítést kiszolgáló depó elektrifikálja a járműflottáját és alakít ki hozzá megfelelő infrastruktúrát, ám nagyon nem mindegy, hogy az üzemeltetés mennyire tud hatékony és gazdaságos lenni – mutat rá ebben az epizódban Négyesi Szilárd, a Siemens Zrt. szakértője.
Újabb különleges hazai vállalkozás, az Ország Söre szavazást alapító Beerselection mutatkozik be a csatornán. A budapesti sörszaküzletbe hetente több tucatnyi újdonság érkezik, köztük akár olyan különlegességekkel, amelyekből egyszerre csak pár darab érhető el az egész országban. A sörkultúra hazai terjesztése fontos küldetés a tulajdonosoknak, hiszen akár 800-féle sörstílus létezik, miközben a legtöbb ember egyedül a lágert ismeri fel. A magyar sörrajongók által idén összeállított recept sorsáról, a kissé elhasznált „kézműves” kifejezés mögötti igazságról, illetve arról, hogy miért érdemes szaküzletben venni a sört a nagy áruházak helyett, Bárkai Péter mesél a BeerSelectiontől. Az ügyvezető persze igazságot tesz az örök, csapolt, palackozott, vagy dobozos kérdésben is...

  NÉPSZERŰ HÍREK

  Rovathírek: GUSTO

Már régóta túl sok olasz, ázsiai, fúziós és akármilyen szakácskönyv van a piacon, miközben a modern időknek és vásárlói igényeknek megfelelő, a magyar konyhát maximális szakmaisággal megközelítőből meg alig.

  Rovathírek: ATOMBUSINESS