A közterületi médiacég augusztus 1-jétől csökkenti a továbbhárított költségeket.
A JCDecaux, a reklámadó megszűntetésének hatására, a reklámadó mértékének megfelelően, 7,5 százalékkal csökkenti az eddig továbbhárított költséget augusztus 1-jétől – írja a Kreatív Online.
A médiavállalat az árcsökkentést az új törvény elfogadását, valamint a Magyar Közlönyben való megjelenését követően érvényesíti. A lépés árcsökkenést eredményez mind a hirdetési díjakban, mind a gyártási költségekben.
A cég visszamenőleges határidővel nem csökkenti a díjakat.
Története egyik legnagyobb szabású fejlesztését hajtották végre a CSABAcast Kft. könnyűfémöntödéjében, a csaknem nyolcvan éve működő Heves vármegyei üzem így már a tisztán elektromos hajtású járművek gyártásában is részt vehet, energetikai rendszere pedig a magyar piacon úttörő megoldással segíti a termelést.
2025 októberében kerül sor a Nemzetközi Atomenergia Ügynökség Integrált Hatósági Felülvizsgálati Missziójára, amely a biztonsági szabványoknak való megfelelést fogja ellenőrizni.