Autószerelőként kezdte, most ott van a Forbes 30-as listáján

2019. 05. 14., 11:00

Pál Zoltán Gábor 27 éves SEO szakértő és cége, az ALH Consulting Kft. már több, mint 130 internetes áruház motorháztetője alatt dolgozott. Számos díjat is bezsebeltek és 2019-ben sikerült megháromszorozniuk az ügyfélkörüket, talán ennek is köze van ahhoz, hogy Zoltán néhány napja felkerült a Forbes „30 sikeres fiatal” magyar listájára.

A Forbes magazin magyar szerkesztősége idén is összeállította a 30 év alatti sikeres fiatalokat bemutató 30 fős listáját. A válogatásba olyanok kerülhettek be, akik fiatal koruk ellenére feljutottak a csúcsra, és a teljesítményük miatt meg kell ismernie őket az országnak. Nem csak az üzleti életből, hanem a kultúra és a sport világából is válogattak.

A most megjelent „30 sikeres fiatal 30 alatt” összeállítás egyik szereplője Pál Zoltán Gábor. Nevét még kevesen ismerik, munkáival azonban a legtöbb magyar már valószínűleg találkozott. A 27 éves SEO szakember cége, az ALH Consulting Kft. már több mint 130 internetes áruház motorháztetője alatt dolgozott, jelenleg is 100 aktív ügyfelük van, amelyek vezetik a Google találati listáit.

Zoltán autószerelőből lett az ország egyik legjobb keresőoptimalizálással foglalkozó szakembere. Kiemelt területe a technikai SEO és a linkmarketing. Cége ügyfélkörét jellemzően kkv-k teszik ki, de többek között a Body Shopnak és a Játékszigetnek is dolgoznak, idénre százmillió forint feletti árbevételt becsülnek.

„Az egyik célom volt, hogy felkerüljek a Forbs 30-as listájára, így nagyon boldog vagyok, hogy teljesült. Nagyon jó, hogy ezáltal is többen ismerhetnek meg bennünket” - mondta Pál Zoltán Gábor, az ALH Consulting Kft. tulajdonosa.
A fiatal cégtulajdonos jelenleg közel húsz fős csapattal segíti a webáruházak SEO-ját, de ez nem volt mindig így. Ez a piac nagyon dinamikusan változik, így mindig a felmerülő igényekhez igazodik a csapat mérete és összetétele.

„20 évesen nyitottam meg az első webáruházamat, ekkor kényszerből kezdtem keresőoptimalizálással foglalkozni, hiszen nem tudtam megfizetni egy szakembert sem. Azzal kellett fizetnem, amiből a legtöbb volt: a szabadidőmmel. Megtanultam az alapokat és magamon kezdtem el alkalmazni, tesztelni. Hamarosan olyan szintre fejlődtem, hogy sikeressé tettem az áruházamat, és ekkor el is adtam, majd újat nyitottam, amit szintén eladtam alig egy év után. Most full-time csak az ügynökségre koncentrálok, hogy később akár nemzetközi piacon terjeszkedhessünk” – tette hozzá Pál Zoltán Gábor.

A SEO szakértő úgy érzi, az üzlet- és termékfeljesztésben a legjobb. Az teszi az ország egyik legsikeresebb fiatal vállalkozójává, hogy az ügyfelei sikere számára a legfontosabb. Mindezt többször is díjra is tudta váltani: cége a BIX cégértékelő rendszerében 2017-ben és 2018-ban is a legmagasabban értékelt szolgáltató volt 50 és 100 milliós kategóriában az ügyfélelégedettség terén.

Zoltán cégének idén sikerült megháromszoroznia az ügyfélkörét, és még a jelenlegi szintet is meg szeretnék duplázni év végéig. Ha minden a tervek szerint halad, jövőre a nemzetközi piac felé fognak tekinteni.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024-05-29 09:10:00
2024 áprilisában a turisztikai (kereskedelmi, magán- és egyéb) szálláshelyeken 1,2 millió vendég közel 2,9 millió vendégéjszakát töltött el. A vendégek száma 1,3, a vendégéjszakáké 4,7 százalékkal kisebb volt az egy évvel korábbinál; a csökkenés az ünnepekhez kötődő hosszú hétvégék idei áprilisi elmaradásával van kapcsolatban.
2024-05-29 09:00:27
Nehéz elvonatkoztatnom a csehszlovák múltamtól – még bőven szocializmus volt, mikor először kóstoltam Komáromban mogorva nagyapám mellett álldogálva a majonézes halsalátát, vagyis a treskát.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Női pék, cukrász, kaviárszakértő is helyet kapott a rendezvény nagyszínpadán, hogy a fő téma, a „női energiák” mentén bemutassák a művészi szintre emelt szakmájukat. Nemes Richárd főszervező elárulja, hogy hogyan lehet még fenntarthatóbban működtetni egy műfajából adódóan sok hulladékkal járó gasztronómiai rendezvényt vagy milyen egyszerű ételekkel tudnak nagyot alkotni a Gourmet Fesztiválon bemutatkozó konyhák mesterei. Ha mindez nem lenne elég, kifejti, hogy a fine dining milyen vonásokkal ruházta fel a magyar vendéglátást az utóbbi pár évben és például hogyan lehet „veganizálni” megszokott fogásokat, amelyek ettől csak még jobbak lesznek! Vigyázat, étvágygerjesztő epizód!
Miközben a világ e-személyautó gyártói egyre élesedő versenyt vívnak a vásárlók kegyeiért, nem szabad elfelejteni, hogy a közlekedés károsanyag-kibocsátásának jelentős részéért a teherfuvarozás felel. Egyre több középtávú áruszállítást és utolsó mérföldes kézbesítést kiszolgáló depó elektrifikálja a járműflottáját és alakít ki hozzá megfelelő infrastruktúrát, ám nagyon nem mindegy, hogy az üzemeltetés mennyire tud hatékony és gazdaságos lenni – mutat rá ebben az epizódban Négyesi Szilárd, a Siemens Zrt. szakértője.
Újabb különleges hazai vállalkozás, az Ország Söre szavazást alapító Beerselection mutatkozik be a csatornán. A budapesti sörszaküzletbe hetente több tucatnyi újdonság érkezik, köztük akár olyan különlegességekkel, amelyekből egyszerre csak pár darab érhető el az egész országban. A sörkultúra hazai terjesztése fontos küldetés a tulajdonosoknak, hiszen akár 800-féle sörstílus létezik, miközben a legtöbb ember egyedül a lágert ismeri fel. A magyar sörrajongók által idén összeállított recept sorsáról, a kissé elhasznált „kézműves” kifejezés mögötti igazságról, illetve arról, hogy miért érdemes szaküzletben venni a sört a nagy áruházak helyett, Bárkai Péter mesél a BeerSelectiontől. Az ügyvezető persze igazságot tesz az örök, csapolt, palackozott, vagy dobozos kérdésben is...

  NÉPSZERŰ HÍREK

  Rovathírek: GUSTO

Nehéz elvonatkoztatnom a csehszlovák múltamtól – még bőven szocializmus volt, mikor először kóstoltam Komáromban mogorva nagyapám mellett álldogálva a majonézes halsalátát, vagyis a treskát.

  Rovathírek: ATOMBUSINESS