A ZEN fizetési szolgáltató bejelentette magyarországi indulását

2021. 02. 09., 10:45

A ZEN modern elektronikus fizetési technológiákon alapuló pénzügyi megoldásokat kínáló európai startup bejelentette hivatalos indulását Magyarországon. A Mastercard által támogatott új megoldás exkluzív előnyeinek és a rendkívüli biztonságnak köszönhetően mostantól az egyéni ügyfelek és az üzleti ügyfelek is tökéletes nyugalomban kezelhetik pénzforgalmukat és vásárlási tranzakcióikat.

A ZEN bejelentette hivatalos bevezetését 31 európai piacon, köztük Magyarországon. A fintech társaság fő célja, hogy nehézkes ügyintézéstől mentes, kiszámítható és kényelmes pénzforgalmi megoldásokat kínáljon ügyfeleinek. A ZEN egyedülálló ajánlata ötvözi a modern e-kereskedelem legfontosabb előnyeit: a fizetés egyszerűségét, a tranzakció mindkét oldalát védő mechanizmusokat, valamint kifejezetten üzleti ügyfelek és egyéni felhasználók igényeire testreszabott megoldásokat.

„A ZEN mozaikszó a „zero effort non-bank" szavak kezdőbetűiből áll és arra a szellemi nyugalomra és biztonságra utal, amelyet szolgáltatásaink ügyfeleink számára biztosítanak. Megoldáscsomagjaink és az azokhoz járó széles körű védelem a piacon egyedülálló lehetőséget kínálnak, mindezt garantáltan alacsony költségek és letisztult felhasználói élmény mellett. Ezt hívja vállalatunk ZEN kereskedelemnek" – mondta Dawid Rożek, a ZEN társalapítója, vezérigazgatója.

A ZEN szolgáltatásai és előfizetési csomagjai mobilalkalmazáson és weboldalon érhetők el egy hónapos próbaidőszakkal. A felhasználók egy ZEN Mastercard kártyát (fizikai vagy digitális) kapnak, amely hozzáadható az Apple Pay és a Google Pay mobil pénztárcákhoz, lehetővé téve a kényelmes és biztonságos online és bolti fizetést.

A ZEN kereskedelem 3 alappillére

Egyszerűség A ZEN világos és egyszerűen szabályozott online pénzügyi szolgáltatásokat kínál minden pénznemben, egyéni felhasználók számára és üzleti ügyfelek számára egyaránt, függetlenül a vállalkozás méretétől, a világ minden pontján. A globális szinten egyedülálló pénzforgalmi folyamat a bankszámlával való integráció révén garantálja az online értékesítésből származó források azonnali hozzáférését, amelyek bármikor felhasználhatók. Ami a fogyasztókat illeti, a ZEN egyszerű, a piacon a leggyorsabb és teljesen távoli regisztrációs folyamatával, valamint minőségi ügyfélszolgálatával tűnik ki. Az összes szolgáltatás könnyen kezelhető egy minimalista és intuitív felhasználói felülettel rendelkező mobilalkalmazáson keresztül.

Biztonságos és kényelmes környezet A ZEN-felhasználóknak, legyenek egyéni vagy üzleti ügyfelek, nem kell időt és energiát fordítaniuk a visszatérítési igényekre. A ZEN Care kiegészítő védelme alatt, ha az ügyfél él panaszjogával, csak annyit kell tennie, hogy jelzi igényét, és a ZEN nem sokkal később teljes egészében visszatéríti a vásárlás értékét. Az üzleti ügyfelek további biztonsági réteget kapnak, ami mentesíti őket a visszaterhelési díjaktól, mivel a ZEN felajánlja ezek fedezetét. A világos és átlátható előfizetési terveknek köszönhetően a felhasználók mindig tudják, milyen költségek merülnek fel, és nem kell aggódniuk a váratlan díjak miatt.

Egyedi előnyök Mind a fogyasztók, mind a vállalkozók, akik a ZEN-t választják, további előnyökre is számíthatnak. A ZEN Mastercard fizetési kártyák mellett a ZEN egy több pénznemű fiókot kínál, amely 35 valutában jutalék nélküli fizetést tesz lehetővé, valamint olyan exkluzív előnyöket, mint a Zen Care ügyfélvédelem, vagy a gyártói garancia egyéves meghosszabbítása azokra az elektronikai termékekre, amelyeket boltban vagy online vásároltak a ZEN Mastercard kártyával. Az ügyfelek azonnali készpénz-visszafizetést is kapnak, a vásárlás értékének akár 15%-áig, amelyet a vásárlás után azonnal visszafizetnek a fogyasztó számlájára. Ezeknek az előnyöknek köszönhetően a havi előfizetés költsége gyorsan bebizonyítja értékét a felhasználók számára.

Közép- és Kelet-Európa a digitális (r)evolúció homlokterén

„A ZEN termékek az Európai Gazdasági Térség minden országában elérhetőek. Közép- és Kelet-Európa globálisan is az e-kereskedelem egyik leggyorsabban fejlődő régiója, aminek a magyar fogyasztók és üzletek is aktív részesei. Megoldásaink a tapasztalt szereplők és az újoncok számára is támogatás kívánnak nyújtani, hogy megtalálják helyüket a világhálón. Céljaink ambiciózusak – öt éven belül szeretnénk elérni az egymillió regisztrált felhasználót – mondta Dawid Rożek.

A ZEN a Mastercarddal stratégiai partnerségben lép piacra. A globális vezető a fintech startup vállalattal nemcsak a fizetések területén működik együtt, hanem átfogó támogatást nyújt számára a nemzetközi fejlődés felgyorsításához. Ez magában foglalja a hozzáférést a Mastercard innovatív technológiáihoz és üzleti partnereihez világszerte, valamint a Mastercard termékfejlesztési és marketing szakértelmének igénybevételét is.

„A Mastercard kártyatásaságnak világszerte számos fintech vállalattal van partneri együttműködése. Örülünk, hogy a ZEN minket választott ennek az innovatív terméknek a létrehozásához. Bízom benne, hogy a ZEN izgalmas megoldásai és a Mastercarddal partnerségében megvalósított erős marketingstratégia kombinációja nagy sikert jelent majd mind a felhasználók, mind a márka számára" – mondta Raja Rajamannar, a Mastercard marketing és kommunikációs igazgatója.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 12. 06., 14:00
Magyarország első kkv-fókuszú neobankjánál a számlanyitás és a számlavezetés ingyenes, a kimenő utalások díja pedig összegtől függetlenül 199 forint. A BinX felhasználók egymás közötti utalásai ingyenesek, csakúgy, mint a számlavezetés és – egyelőre – a prémium üzleti bankkártyák.
2024-12-06 11:05:00
Hiába szorított az adóprésükön a kormány, a bankok így is növelni tudták a nyereségüket. Kilenc hónap alatt már 1419 milliárd volt a profitjuk, holott a jegybank a tavalyinál jóval alacsonyabban tartja az alapkamatot, és augusztus óta magasabb tranzakciós illetéket kell fizetniük – írja elemzésében a Bank360.hu.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.
A nyugdíjpénztárak vagyona nem várt mértékben gyarapodott az idén – jelezte az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége (ÖPOSZ), amely szerint az öngondoskodók korábban egyetlen esztendő harmadik negyedében sem tettek félre olyan magas összeget egészségügyi és nyugdíjcélra, mint 2024-ben. Dr. Kravalik Gábor, az ÖPOSZ főtitkára ebben az epizódban vezeti le a kedvező tendencia okait, azt, hogy milyen motivációs tényezők vezettek a remek eredményhez, valamint azt is, hogy milyen módon és melyik korosztály pénzügyi tudatosságát lehetne még növelni.
2024. 11. 06., 09:35
epizód: 2024 / 21   |   hossz: 28:39
Az I. Nyílt Magyar Sommelier Bajnokság „Best Young Sommelier” kategóriájának idei győztese, Novák Dávid örömmel kampányol a borfogyasztás mint kulináris élmény mellett, hiszen egy jól kiválasztott ital új dimenzióval gazdagítja az étkezést. Az ízek és aromák összjátékának ismeretéhez hatalmas elméleti tudás kell, de az igazi kihívás az, hogy ráérezzen a vendég személyes preferenciáira. A VIRTU Restaurant sommelier-je cukrász múltjából és külföldi tapasztalataiból merítve vált profivá, pedig még csak a húszas éveit tapossa. Ebben az epizódban e különleges szakma szépségeiről és a borfogyasztás szertartásáról is mesél.

  Rovathírek: GUSTO

Idén már ötödik alkalommal rendezték meg Az Év Szaloncukra versenyt, amin az összes hazai szaloncukrokat gyártó cukrászda és gyártó szaloncukrai ringbe szállhattak.

  Rovathírek: ATOMBUSINESS