A ZEN fizetési szolgáltató bejelentette magyarországi indulását

2021. 02. 09., 10:45

A ZEN modern elektronikus fizetési technológiákon alapuló pénzügyi megoldásokat kínáló európai startup bejelentette hivatalos indulását Magyarországon. A Mastercard által támogatott új megoldás exkluzív előnyeinek és a rendkívüli biztonságnak köszönhetően mostantól az egyéni ügyfelek és az üzleti ügyfelek is tökéletes nyugalomban kezelhetik pénzforgalmukat és vásárlási tranzakcióikat.

A ZEN bejelentette hivatalos bevezetését 31 európai piacon, köztük Magyarországon. A fintech társaság fő célja, hogy nehézkes ügyintézéstől mentes, kiszámítható és kényelmes pénzforgalmi megoldásokat kínáljon ügyfeleinek. A ZEN egyedülálló ajánlata ötvözi a modern e-kereskedelem legfontosabb előnyeit: a fizetés egyszerűségét, a tranzakció mindkét oldalát védő mechanizmusokat, valamint kifejezetten üzleti ügyfelek és egyéni felhasználók igényeire testreszabott megoldásokat.

„A ZEN mozaikszó a „zero effort non-bank" szavak kezdőbetűiből áll és arra a szellemi nyugalomra és biztonságra utal, amelyet szolgáltatásaink ügyfeleink számára biztosítanak. Megoldáscsomagjaink és az azokhoz járó széles körű védelem a piacon egyedülálló lehetőséget kínálnak, mindezt garantáltan alacsony költségek és letisztult felhasználói élmény mellett. Ezt hívja vállalatunk ZEN kereskedelemnek" – mondta Dawid Rożek, a ZEN társalapítója, vezérigazgatója.

A ZEN szolgáltatásai és előfizetési csomagjai mobilalkalmazáson és weboldalon érhetők el egy hónapos próbaidőszakkal. A felhasználók egy ZEN Mastercard kártyát (fizikai vagy digitális) kapnak, amely hozzáadható az Apple Pay és a Google Pay mobil pénztárcákhoz, lehetővé téve a kényelmes és biztonságos online és bolti fizetést.

A ZEN kereskedelem 3 alappillére

Egyszerűség A ZEN világos és egyszerűen szabályozott online pénzügyi szolgáltatásokat kínál minden pénznemben, egyéni felhasználók számára és üzleti ügyfelek számára egyaránt, függetlenül a vállalkozás méretétől, a világ minden pontján. A globális szinten egyedülálló pénzforgalmi folyamat a bankszámlával való integráció révén garantálja az online értékesítésből származó források azonnali hozzáférését, amelyek bármikor felhasználhatók. Ami a fogyasztókat illeti, a ZEN egyszerű, a piacon a leggyorsabb és teljesen távoli regisztrációs folyamatával, valamint minőségi ügyfélszolgálatával tűnik ki. Az összes szolgáltatás könnyen kezelhető egy minimalista és intuitív felhasználói felülettel rendelkező mobilalkalmazáson keresztül.

Biztonságos és kényelmes környezet A ZEN-felhasználóknak, legyenek egyéni vagy üzleti ügyfelek, nem kell időt és energiát fordítaniuk a visszatérítési igényekre. A ZEN Care kiegészítő védelme alatt, ha az ügyfél él panaszjogával, csak annyit kell tennie, hogy jelzi igényét, és a ZEN nem sokkal később teljes egészében visszatéríti a vásárlás értékét. Az üzleti ügyfelek további biztonsági réteget kapnak, ami mentesíti őket a visszaterhelési díjaktól, mivel a ZEN felajánlja ezek fedezetét. A világos és átlátható előfizetési terveknek köszönhetően a felhasználók mindig tudják, milyen költségek merülnek fel, és nem kell aggódniuk a váratlan díjak miatt.

Egyedi előnyök Mind a fogyasztók, mind a vállalkozók, akik a ZEN-t választják, további előnyökre is számíthatnak. A ZEN Mastercard fizetési kártyák mellett a ZEN egy több pénznemű fiókot kínál, amely 35 valutában jutalék nélküli fizetést tesz lehetővé, valamint olyan exkluzív előnyöket, mint a Zen Care ügyfélvédelem, vagy a gyártói garancia egyéves meghosszabbítása azokra az elektronikai termékekre, amelyeket boltban vagy online vásároltak a ZEN Mastercard kártyával. Az ügyfelek azonnali készpénz-visszafizetést is kapnak, a vásárlás értékének akár 15%-áig, amelyet a vásárlás után azonnal visszafizetnek a fogyasztó számlájára. Ezeknek az előnyöknek köszönhetően a havi előfizetés költsége gyorsan bebizonyítja értékét a felhasználók számára.

Közép- és Kelet-Európa a digitális (r)evolúció homlokterén

„A ZEN termékek az Európai Gazdasági Térség minden országában elérhetőek. Közép- és Kelet-Európa globálisan is az e-kereskedelem egyik leggyorsabban fejlődő régiója, aminek a magyar fogyasztók és üzletek is aktív részesei. Megoldásaink a tapasztalt szereplők és az újoncok számára is támogatás kívánnak nyújtani, hogy megtalálják helyüket a világhálón. Céljaink ambiciózusak – öt éven belül szeretnénk elérni az egymillió regisztrált felhasználót – mondta Dawid Rożek.

A ZEN a Mastercarddal stratégiai partnerségben lép piacra. A globális vezető a fintech startup vállalattal nemcsak a fizetések területén működik együtt, hanem átfogó támogatást nyújt számára a nemzetközi fejlődés felgyorsításához. Ez magában foglalja a hozzáférést a Mastercard innovatív technológiáihoz és üzleti partnereihez világszerte, valamint a Mastercard termékfejlesztési és marketing szakértelmének igénybevételét is.

„A Mastercard kártyatásaságnak világszerte számos fintech vállalattal van partneri együttműködése. Örülünk, hogy a ZEN minket választott ennek az innovatív terméknek a létrehozásához. Bízom benne, hogy a ZEN izgalmas megoldásai és a Mastercarddal partnerségében megvalósított erős marketingstratégia kombinációja nagy sikert jelent majd mind a felhasználók, mind a márka számára" – mondta Raja Rajamannar, a Mastercard marketing és kommunikációs igazgatója.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 02. 14., 13:10
Ha esetleg megtorpanunk egy-egy projekt kapcsán, általában humorral próbálunk felülemelkedni a problémákon, a jó hangulat mindig átlendít a nehézségeken – mondta az Üzletemnek Rázga-Ilyés Noémi, a CheckINN innovációs programigazgatója.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

A globális kutatás eredményeinek év eleji kihirdetése után a PwC nemrég bemutatta a hazai Vezérigazgatói Felmérés adatait is. A számok alapján a magyar cégvezetők optimistábbak a gazdasági kilátásokat illetően, mint külföldi kollégáik, ám árnyalja a képet, hogy saját cégük árbevételére már nem feltétlenül jósolnak növekedést 2024-re. Az olyan kitettségek kapcsán, mint az infláció, a szakképzett munkaerő hiánya vagy akár a klímaváltozás, szintén derűlátóbbnak tűnnek a hazai cégvezetők, igaz, vannak aggodalmak, de izgalmas jóslatok is, például az új technológiai vívmányok bevezetése kapcsán, amelyek mellett nem lehet szó nélkül elmenni. Nem is tesszük: a BizniszPluszban a PwC Hungary szakértőjével, Mezei Szabolccsal elemezzük a legtanulságosabb számokat.
2024. 02. 03., 21:30
epizód: 2024 / 3   |   hossz: 19:22
A Magyar Munkaerő-kölcsönzők Országos Szövetségének elnökével azt elemezzük a BizniszPlusz aktuális epizódjában, hogy hogyan alakíthatja át a toborzási folyamatokat és általában a HR munka világát a mesterséges intelligencia. A szakemberrel megnéztük azt is, milyen szakmai készségek ívelnek fel az AI korszakban, és ennek milyen lenyomatai lesznek érzékelhetők a következő években, sőt, már 2024-ben is. A magyar gazdaságban megjelent külföldi munkavállalók által elindított munkaerőpiaci trendek, valamint a változó minimálbér és bérminimum hatásai szintén szóba kerültek a beszélgetésben. Utóbbiakról kiderült mekkora terhet rónak a magyar vállalkozásokra, és ennek milyen mögöttes okai vannak, a munkaerő termelékenységének alakulásától a tapasztalt kollégák megtartásáért indult küzdelemig.
Soha még ilyen magas összeggel – egy kártyára vetítve több, mint 130 ezer forinttal – nem tartoztak a hazai hitelkártya-tulajdonosok, mint 2023-ban. Úgyhogy erről beszélni kell – pláne az elmúlt 10 év tapasztalataival összehasonlítva. A BiztosDöntés.hu alapítója szerint a tartozások átlagos összege túl magas, ami leginkább annak tudható be, hogy nem egészséges irányba tolódtak el az adósságaink. Mire jó valójában egy hitelkártya, és milyen kisebb szemléletváltással kerülhető el, hogy túl magas tartozásokat halmozzunk fel? Tudd meg a válaszokat a tudatosabb gazdálkodáshoz Gergely Péter pénzügyi szakértőtől!

  NÉPSZERŰ HÍREK

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS