A CIB ismét kutyáknak és cicáknak segít otthonra találni

2020. 09. 21., 16:00

A CIB Bank a tavalyi hasonló akciója után idén ismét kutyáknak és cicáknak segít, hogy új otthonra találhassanak, ezúttal a Luca Kutyamenedék Állatvédő Alapítvánnyal együttműködve. A bank reklámjaiban szereplő kutya-macska páros, Brúnó és Della évek óta a CIB segítségére van üzleti céljai elérésében, viszonzásként most a pénzintézet szeretne segíteni a nehéz sorsú állatokon. Nem csupán pénzügyeink intézésekor, hanem mindennapi életünk során is nélkülözhetetlen a megfontolt döntéshozatal. A CIB a kampány során a felelős állattartásra is szeretné felhívni a figyelmet.

A CIB Bank a Luca Kutyamenedék Állatvédő Alapítvánnyal működik együtt a következő hetekben annak érdekében, hogy a csévharaszti menhelyen élő kutyák és macskák közül minél többen új otthonba kerülhessenek. A szeptember 21. és október 16. közötti kampány során – a bank reményei szerint – húsz állat örökbefogadása valósulhat meg.

Az érdeklődők többféleképpen segíthetnek az alapítványnak és a házikedvenceknek. A háziállatot keresők ellátogathatnak a menhelyre, ahol megismerkedhetnek az állatokkal és kiválaszthatják új családtagjukat. A tizenöt kutyáról és öt macskáról részletesebb információk találhatóak a bank honlapján, ezen a linken: www.cib.hu/orokbefogadas.

Az örökbefogadáson túl is kínálkozik lehetőség az akcióban való részvételre: a CIB bankfiókjaiban az ügyfelek kuponok segítségével fejezhetik ki az egyes állatok iránti szimpátiájukat, az általuk támogatni kívánt kutya vagy macska nevét gyűjtődobozba dobva. A CIB Bank minden bedobott kupon után száz forinttal támogatja az alapítványt, 500 000 forint összértékig.

Tavaly rendkívül sikeres volt az állatmenhellyel való együttműködés

Nem előzmények nélküli a mostani a kampány, hiszen a CIB már 2019-ben is hasonlót vitt véghez. Akkor a mátészalkai Összefogás az Állatokért Alapítvány volt a partnere. A kampány hatására hat kisállatnak sikerült új otthont találni, a menhely pedig új önkéntes munkatársakkal bővült és közvetlen pénzadományokat kapott. Ezek mellett közel négyezer adag állateledelt sikerült eljuttatni a menhelyen élő kutyáknak. A CIB abban bízik, hogy a korábbi sikereket most sikerül túlszárnyalni, és idén még több kisállat találhat új otthonra.

„A CIB Bank reklámjainak főszereplője egy kutya és egy cica, Brúnó és Della. Mivel saját üzleti céljaink elérésében ez a két kedves kisállat segít minket, küldetésünknek érezzük, hogy ezt olyan állatok támogatásával viszonozzuk, akiknek nagy szüksége van a segítségre” – mondta Szinai Ádám, a CIB PR és marketingkommunikációs vezetője.

Több százezer kutya és még több macska él család nélkül

Magyarországon számos állatmenhely található, ahol nap mint nap gondoskodnak az állatokról. A Luca Kutyamenedék egy közülük. Az itt dolgozók önkéntesen, sokszor munka mellett, időt, energiát, pénzt nem sajnálva segítenek a bajba jutott háziállatokon.

Több mint háromszáz kutyát tudtak örökbe adni az elmúlt években, azonban országos szinten – a 2010 óta működő, kevésbé támogatott vidéki menhelyeken segítő Hangya Közösség becslései szerint – jelenleg körülbelül húsz-harmincezer kutya él menhelyen, és háromszázezer kóborol, míg a nem családban élő cicák száma akár a kétmilliót is elérheti. Kiemelten fontos tehát, hogy akinek van erre lehetősége, örökbefogadással, adományokkal, vagy éppen anyagilag támogassa a menhelyeket.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2023. 09. 26., 09:26
Siker volt megnyerni az első nagy ügyfeleket, a nagyobb, hosszú távú tendereket, a hazai és külföldi díjakat. A legnagyobb siker mégis az, hogy a mindennapokban azzal foglalkozhatok, ami érdekel és amit szeretek – mondta az Üzletemnek Mezei Georgina, a Morselli Employer Branding Ügynökség társalapító ügyvezetője.
2023-09-26 18:26:00
„Növekszik a 30 év alattiak körében a házasságkötések száma és a gyermekesek aránya, viszont öregszik is a társadalom. Nőtt a foglalkoztatottság, a modern technológiák miatt átrendeződik a munkaerőpiac, fejlődik és egyben változik Magyarország.”

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Egy igazán kreatív szakács, Szatmári Ferenc, alias Főzelékes Feri elárulja, hogyan építi forradalmi megoldásokkal a vállalkozását. A hartai gasztroblogger és influenszer több szakácskönyvvel a háta mögött, unokatestvérével közösen hívta életre a HIPPEACE főzelékbárt, amelynek alapjait a vásárlók is segítenek lerakni, közösségi finanszírozással. Ez az a helyzet, amikor a kedves vendég a receptet is hazaviheti az étteremből, de bőven van még újítás, amivel a franchise-ban szintén gondolkodó szakács előállt. Vigyázat, étvágygerjesztő epizód!
2023. 09. 04., 12:00
epizód: 2023 / 13   |   hossz: 27:16
Az epizódban cégvezető- és szervezetfejlesztésről, a munkahelyi kommunikáció gyógyításáról és csapatok összehangolásáról beszélgetünk Szopkó Beatrixszal. Az [eureka] consulting üzletágvezetője 20 év szakmai tapasztalattal rendezi vállalatok működési struktúráját és konfliktushelyzeteit, vagy hozza helyre a döntések lehetséges negatív következményeit.
2023. 08. 06., 10:25
epizód: 2023 / 12   |   hossz: 28:19
Vajon hogyan vizsgázunk napjainkban stresszkezelésből és időmenedzsmentből – pont akkor, amikor a karrierünkre gazdasági nehézségek lehetnek hatással? Hogyan segíthet ezen az irányított játék, az ún. gamifikált fejlesztési folyamat, és hogyan gyógyít vele munkahelyi közösségeket, döntéshozó stratégiákat, karrier és magánélet egyensúlyában keletkezett zavarokat a „Mit játsszunk?” vlog egyik vezetője, Győri-Nádai Réka? A kreatív szakembert a vállalati soft skill tréningek és a játszva megoldható céges folyamatok sajátosságairól is faggattuk.

  NÉPSZERŰ HÍREK

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS