A CIB ismét kutyáknak és cicáknak segít otthonra találni

2020. 09. 21., 16:00

A CIB Bank a tavalyi hasonló akciója után idén ismét kutyáknak és cicáknak segít, hogy új otthonra találhassanak, ezúttal a Luca Kutyamenedék Állatvédő Alapítvánnyal együttműködve. A bank reklámjaiban szereplő kutya-macska páros, Brúnó és Della évek óta a CIB segítségére van üzleti céljai elérésében, viszonzásként most a pénzintézet szeretne segíteni a nehéz sorsú állatokon. Nem csupán pénzügyeink intézésekor, hanem mindennapi életünk során is nélkülözhetetlen a megfontolt döntéshozatal. A CIB a kampány során a felelős állattartásra is szeretné felhívni a figyelmet.

A CIB Bank a Luca Kutyamenedék Állatvédő Alapítvánnyal működik együtt a következő hetekben annak érdekében, hogy a csévharaszti menhelyen élő kutyák és macskák közül minél többen új otthonba kerülhessenek. A szeptember 21. és október 16. közötti kampány során – a bank reményei szerint – húsz állat örökbefogadása valósulhat meg.

Az érdeklődők többféleképpen segíthetnek az alapítványnak és a házikedvenceknek. A háziállatot keresők ellátogathatnak a menhelyre, ahol megismerkedhetnek az állatokkal és kiválaszthatják új családtagjukat. A tizenöt kutyáról és öt macskáról részletesebb információk találhatóak a bank honlapján, ezen a linken: www.cib.hu/orokbefogadas.

Az örökbefogadáson túl is kínálkozik lehetőség az akcióban való részvételre: a CIB bankfiókjaiban az ügyfelek kuponok segítségével fejezhetik ki az egyes állatok iránti szimpátiájukat, az általuk támogatni kívánt kutya vagy macska nevét gyűjtődobozba dobva. A CIB Bank minden bedobott kupon után száz forinttal támogatja az alapítványt, 500 000 forint összértékig.

Tavaly rendkívül sikeres volt az állatmenhellyel való együttműködés

Nem előzmények nélküli a mostani a kampány, hiszen a CIB már 2019-ben is hasonlót vitt véghez. Akkor a mátészalkai Összefogás az Állatokért Alapítvány volt a partnere. A kampány hatására hat kisállatnak sikerült új otthont találni, a menhely pedig új önkéntes munkatársakkal bővült és közvetlen pénzadományokat kapott. Ezek mellett közel négyezer adag állateledelt sikerült eljuttatni a menhelyen élő kutyáknak. A CIB abban bízik, hogy a korábbi sikereket most sikerül túlszárnyalni, és idén még több kisállat találhat új otthonra.

„A CIB Bank reklámjainak főszereplője egy kutya és egy cica, Brúnó és Della. Mivel saját üzleti céljaink elérésében ez a két kedves kisállat segít minket, küldetésünknek érezzük, hogy ezt olyan állatok támogatásával viszonozzuk, akiknek nagy szüksége van a segítségre” – mondta Szinai Ádám, a CIB PR és marketingkommunikációs vezetője.

Több százezer kutya és még több macska él család nélkül

Magyarországon számos állatmenhely található, ahol nap mint nap gondoskodnak az állatokról. A Luca Kutyamenedék egy közülük. Az itt dolgozók önkéntesen, sokszor munka mellett, időt, energiát, pénzt nem sajnálva segítenek a bajba jutott háziállatokon.

Több mint háromszáz kutyát tudtak örökbe adni az elmúlt években, azonban országos szinten – a 2010 óta működő, kevésbé támogatott vidéki menhelyeken segítő Hangya Közösség becslései szerint – jelenleg körülbelül húsz-harmincezer kutya él menhelyen, és háromszázezer kóborol, míg a nem családban élő cicák száma akár a kétmilliót is elérheti. Kiemelten fontos tehát, hogy akinek van erre lehetősége, örökbefogadással, adományokkal, vagy éppen anyagilag támogassa a menhelyeket.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 04. 16., 09:10
Kötelezővé teheti a munkáltató a túlórát? Van beleszólása a munkavállalónak a kötelező túlóra elrendelésébe? Megtagadhatja a munkavállaló a túlórázást vagy minden esetben köteles eleget tenni a munkáltató ilyen irányú utasításának? A kérdésekre dr. Kocsis Gergely ügyvéd válaszol.
2024-04-19 20:10:18
A 2023-2027. közötti időszakra vonatkozó, magyar Közös Agrárpolitika Stratégiai Tervvel összefüggő információk megújult formában új honlapon, a kap.gov.hu oldalon érhetőek el.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Újabb különleges hazai vállalkozás, az Ország Söre szavazást alapító Beerselection mutatkozik be a csatornán. A budapesti sörszaküzletbe hetente több tucatnyi újdonság érkezik, köztük akár olyan különlegességekkel, amelyekből egyszerre csak pár darab érhető el az egész országban. A sörkultúra hazai terjesztése fontos küldetés a tulajdonosoknak, hiszen akár 800-féle sörstílus létezik, miközben a legtöbb ember egyedül a lágert ismeri fel. A magyar sörrajongók által idén összeállított recept sorsáról, a kissé elhasznált „kézműves” kifejezés mögötti igazságról, illetve arról, hogy miért érdemes szaküzletben venni a sört a nagy áruházak helyett, Bárkai Péter mesél a BeerSelectiontől. Az ügyvezető persze igazságot tesz az örök, csapolt, palackozott, vagy dobozos kérdésben is...
Az egészségpénztári befizetések ugyan nem a legelsők a fontossági sorrendben, amire félre akarunk tenni, de előkelő helyre kúsztak fel az utóbbi években Magyarországon. Annak ellenére, hogy milyen kedvező – és a közhiedelemmel ellentétben elérhető – megoldásokat nyújtanak a magáncélú megtakarítások, a magyar társadalom iszonyatos összeget fizet ki zsebből a magánegészségügyben. Dr. Kravalik Gábor, az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetségének elnöke az ÖPOSZ legutóbbi közvélemény-kutatási eredményei nyomán vázolja honfitársaink hozzáállását a kérdéshez és egyértelmű választ ad rá, hogy hogyan járhatnánk jobban, ha tudatosabban tennénk félre. Fontos: akár havi párezer forintnak is van értelme, sőt!
A digitális technológiák kapcsán jelenleg két uniós rendelet is fontos: az egyik a digitális szolgáltatásokról, a másik a mesterséges intelligencia felhasználásának korlátozásáról szól. Sokáig azt hittük, az óriási tech vállalatok túl nagyra nőttek ahhoz, hogy meg lehessen regulázni a működésüket, Európában azonban – úgy tűnik – mégis sikerül rendeleti keretek közé szorítani, hogy mit tehet vagy épp' nem tehet meg a Facebook, a Snapchat, a TikTok és például a Google kereső. Dr. Baracsi Katalin internetjogász ebben az epizódban átfogó képed ad mind a digitális piacokat, mind pedig a mesterséges intelligencia felhasználását szabályozó uniós rendeletről.

  NÉPSZERŰ HÍREK

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS

Az Országos Atomenergia Hivatal elindította Instagram oldalát, amelynek célja az ismeretterjesztés: rövid, szórakoztató posztok formájában mutatja be az atomenergia és annak békés célú alkalmazásához kapcsolódó érdekességeket elsősorban a diákoknak, illetve mindenkinek, aki az atomenergia iránt érdeklődik.