Chatbotról, online marketingstratégiai tervezésről, az EU online disztribúciós ajánlásairól is szó esett a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége közgyűlésének szemináriumi napján Siófokon.
Flesch Tamás elnök köszöntője után Bogár Zoltán, a Digitális Szekció vezetőjének moderálásával elsősorban digitális témák szerepeltek terítéken – írja a turizmus.com.
A szekcióvezető nemrégiben részt vett a HOTREC disztribúciós workshopján, az ott elhangzottakról részletesen beszámolt. Elmondta. elfogadtak nemrég egy online disztribúcióra vonatkozó uniós irányelv gyűjteményt, amely jövő nyártól például az OTA-k életét is szabályozza.
Kelemen Attila, az AkomoAds ügyvezetője az online stratégiai tervezés fontosságára hívta fel a figyelmet. Kitért olyan kulcsfeladatokra is, mint a markertingszemlélet, a USP kiválasztása, a SWOT-analízis szempontjai, a remarketing, a social media átgondolt használata.
A Nestlé Hungária Kft. 1,8 millió euró értékű, éves szinten 1,5 GW teljesítményű napelempark átadását ünnepelte Szerencsen, ami egyben a több mint 30 éve Magyarországon tevékenykedő svájci vállalat operációjának legújabb fejlesztése.
2025 októberében kerül sor a Nemzetközi Atomenergia Ügynökség Integrált Hatósági Felülvizsgálati Missziójára, amely a biztonsági szabványoknak való megfelelést fogja ellenőrizni.