Aki nem nyit az új technológiai megoldások felé, az nem számíthat jelentős árbevétel-növekedésre a vendéglátásban – hangzott el a budapesti kétnapos HOTCO konferencián.
A Kempinski Hotel Corvinus Budapestben megtartott konferencián 32 ország szállodaiparának képviselői osztották meg egymással tapasztalataikat – írja a turizmus.com.
Robert Kempton, a Schneider Electric globális hotelszegmens igazgatója arról is beszélt, hogy a technológiai innováció is berobbant az iparágba. Az okosmegoldások bevezetése az elején nagy üzleti kockázattal járhat, viszont ezek szükségességéről meg kell győzni a hoteltulajdonosokat.
Példaként említette, hogy a szállodák szolgáltatásainak fejlesztését ma már a BIG DATA módszerével, vagyis rengeteg adat elemzése útján végzik. Nemcsak az internetes felületeken található vendégvéleményeket analizálják, hanem az okostelefonokon végzett kereséseseket is elemzik.
A konferencián bemutattak egy alkalmazást, amelynek okostelefonokra optimalizált fejlesztése segíti a személyzet és a vendégek közötti kommunikációt.
Akár a hotel medencéje mellől is meg lehet nézni egy szálloda étlapját, képekkel, részletes ételleírásokkal. A fejlesztés 20-30 százalékban tehermentesíti a pincéreket, és megrövidíti a várakozási időt.
Elektromos teherautók gyártásával és újabb kutatás-fejlesztési projekttel szélesíti magyarországi tevékenységi körét a BYD a komáromi üzemének nagyszabású bővítésével.
A Paks II. Zrt. elnök-vezérigazgatója a TelePaks Kistérségi Televízió stúdiójában értékelte az elmúlt időszakot.