Tovább fejlesztik másfél millió vendég kedvenc szállodáját

2019. 06. 19., 15:30

Több, mint 300 millió forintos beruházással, új élménymedencével nyitotta az idei szezont a Hotel Marina. Balatonfüred legendás szállodájában 2021-ig további több százmilliós fejlesztést terveznek saját forrásból – tájékoztatott Vászolyi Judit szállodaigazgató.

Az elmúlt öt évben mind a 349 szoba megújult a nyár legnagyobb részében telt házzal üzemelő üdülőszállodában. A terveik szerint októberben elkezdik mintegy 200 millió forintos beruházással a bankett-terem és az étterem felújítását is, ami 2020 tavaszára készül el. Ezt követően a hall és a lobby renoválásával érnek a Hotel Marina teljes körű megújításának végére, 2021 tavaszára.

A Danubius Hotels csoport áprilistól októberig üzemelő all inclusive szállodájának terveiben már évek óta szerepelt egy kültéri medence kialakítása, ami segít ellensúlyozni a Balaton tavaszi és őszi vízhőmérséklet-ingadozását, és hozzájárul a szezon meghosszabbításához. A beruházással egyedülállóvá vált a háromcsillag superior kategóriájú szálloda, hiszen élménymedence, saját balatoni strand és all inclusive szolgáltatás együtt nincs másik balatoni hotel repertoárjában.

Az idén ötvenéves hotel a városi értéktár bizottság határozata nyomán bekerült a város értékei közé turizmus és vendéglátás kategóriában. Balatonfüred ikonikus nagyszállodája 1969. július 5-én nyitotta meg kapuit, azóta mintegy 1,5 millió vendéget fogadott.

A budapesti székhelyű Danubius Hotels Group Magyarország legnagyobb szállodalánca 21 saját tulajdonú szállodát üzemeltet, köztük a Hilton Budapestet és a Gellért Hotelt, valamint a Gundel éttermet. Emellett többségi tulajdonosa és üzemeltetője további 9 csehországi, 9 szlovákiai és 3 romániai szállodának.

A több mint 8500 szállodai szobával a csoport egyike Európa legjelentősebb szállodavállalatainak. A Danubius Hotels Group gyógy-, wellness- és városi szállodákat tulajdonol és üzemeltet Magyarországon, Csehországban, Szlovákiában és Romániában, illetve üzemeltet Nagy-Britanniában.

A nyilvános cégadatok szerint a társaság 2018-ban mintegy 2300 dolgozót foglalkoztatott, árbevétele 40,6 milliárd forint volt az előző évi 35,8 milliárd forintot követően. Adózott eredménye 4,8 milliárd forint volt 2018-ban, az előző évben 3,95 milliárd forint volt. (MTI)

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 03. 05., 13:10
Cégcsoportunk már 35 éve van a HR piacon, ahol sokoldalú szolgáltatóként igyekszünk helytállni. Szeretném, ha legalább még ennyi ideig sikeresen tudna működni a cég – mondta az Üzletem.hu-nak Ifj. Vida Péter, a Viapan Group Managing Directora.
2024-03-28 16:10:00
A NAV a digitális megoldásaival szinte azonnal lát mindent, és szinte azonnal közbe is tud avatkozni. Az adóhatóság beavatkozásának két iránya van: vasszigorral fellépni a tudatos adókijátszók ellen, illetőleg támogatni a nem szándékosan tévesztő, alapvetően jogkövető adózókat.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

A digitális technológiák kapcsán jelenleg két uniós rendelet is fontos: az egyik a digitális szolgáltatásokról, a másik a mesterséges intelligencia felhasználásának korlátozásáról szól. Sokáig azt hittük, az óriási tech vállalatok túl nagyra nőttek ahhoz, hogy meg lehessen regulázni a működésüket, Európában azonban – úgy tűnik – mégis sikerül rendeleti keretek közé szorítani, hogy mit tehet vagy épp' nem tehet meg a Facebook, a Snapchat, a TikTok és például a Google kereső. Dr. Baracsi Katalin internetjogász ebben az epizódban átfogó képed ad mind a digitális piacokat, mind pedig a mesterséges intelligencia felhasználását szabályozó uniós rendeletről.
2024. 03. 04., 13:25
epizód: 2024 / 5   |   hossz: 25:08
A home office elterjedésével és a munkához való viszonyunk változásával átalakult a hozzáállásunk az öltözködéshez, pedig a „business look” törvényei állandók, ahogy a kapcsolatépítésben betöltött szerepe is. Frank Patrícia stylist, stílus- és színtanácsadó szerint bár a formális öltözködés megőrizte a jelentőségét jó néhány – például pénzügyi és jogi – területen, a kreatívabb üzletágakban mostanra inkább egyfajta laza elegancia érvényesül. Ebben az esetben sem mindegy viszont, hogy milyen hatást váltunk ki a potenciális partnerünkből vagy munkáltatónkból a kritikusan fontos első hét másodpercben. Nagy üzletek és karrierek torpanhatnak meg, egyébként jól betartható, csak éppen nem túl közismert megjelenési szabályok figyelmen kívül hagyása miatt. Te ne kövesd el ugyanezt a hibát – Frank Patrícia itt segít!
A globális kutatás eredményeinek év eleji kihirdetése után a PwC nemrég bemutatta a hazai Vezérigazgatói Felmérés adatait is. A számok alapján a magyar cégvezetők optimistábbak a gazdasági kilátásokat illetően, mint külföldi kollégáik, ám árnyalja a képet, hogy saját cégük árbevételére már nem feltétlenül jósolnak növekedést 2024-re. Az olyan kitettségek kapcsán, mint az infláció, a szakképzett munkaerő hiánya vagy akár a klímaváltozás, szintén derűlátóbbnak tűnnek a hazai cégvezetők, igaz, vannak aggodalmak, de izgalmas jóslatok is, például az új technológiai vívmányok bevezetése kapcsán, amelyek mellett nem lehet szó nélkül elmenni. Nem is tesszük: a BizniszPluszban a PwC Hungary szakértőjével, Mezei Szabolccsal elemezzük a legtanulságosabb számokat.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS