Sikeres szezont zárt a Városligeti Műjégpálya

Sikeres szezont zárt a Városligeti Műjégpálya
2022. 03. 05., 08:19

Sikeres korcsolyaszezont zárt a héten a Városligeti Műjégpálya, a 101 napos évadban 270 404 fő váltott jegyet, ami 12,5 százalékos növekedés a 2019/20-as eredményhez képest.

Oktatáson 3071-en vettek részt, rendszeres iskolai foglalkozások keretében 35 intézmény (óvoda, iskola, egyetem) 3450 diákja húzott korcsolyát – tájékoztatott Garamvölgyi Bence, az üzemeltető Budapesti Sportszolgáltató Központ ügyvezetője. Egyéni Csoportos diákjegyből 18 883, családi belépőből 4807 darabot értékesítettek. A kisgyermekek oktatását szolgáló fókából 8381 darabot kölcsönöztek. Az online szolgáltatások közül a diákjegy volt a legnépszerűbb: elektronikus úton 63 856 belépő kelt el.

A Városligeti Műjégpályán számos programot rendeztek: népszerű volt A magyar jégkorong napja, A magyar korcsolyázás napja és a Jégpályák Éjszakája is.

A 2020/21-es szezonban a koronavírus-járvány miatt nem nyitott ki a létesítmény. „Külön öröm, hogy a világjárvány hatásai, így például a visszaeső külföldi látogatószám ellenére is több jegyet értékesítettünk ebben a szezonban, mert ez azt mutatja, a Városligeti Műjégpálya továbbra is jelentős találkozási és referenciapontként szolgál” – hangsúlyozta Garamvölgyi Bence, hozzátéve: a szolgáltatások minőségének további fejlesztésére az idén is kiemelt figyelmet fordítottak, ahogyan a társadalmi szerepvállalás jegyében is megannyi aktivitást terveztek. „Karácsony előtti jótékonysági akciónkban többek között Liu Shaoang és Liu Shaolin Sándor is részt vett: sportruházatot és sportszereket juttattak el rajtunk keresztül a rászoruló gyermekeknek. Jelenleg a háború elől Magyarországra menekülő embereknek gyűjtünk ruhákat, tartós élelmiszereket és a mindennapi élethez szükséges létfontosságú cikkeket.” (MTI)

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2025. 01. 13., 14:40
A tavalyi a hazai turizmus új rekordéve, soha ennyien nem utaztak Magyarországra külföldről, soha nem pihent ennyi hazai vendég az országhatáron belül és soha nem keletkezett ennyi bevétel a szálláshelyeken – mondta Guller Zoltán, a Magyar Turisztikai Ügynökség elnöke a turizmus 2024. évi előzetes eredményeit értékelő sajtótájékoztatón.
2025. 01. 13., 20:10
A családi vállalkozások tulajdonosainak jelentős része tisztában van tulajdonának értékével, és többen fontolóra vették már azt is, hogy a jövőben értékesítik cégüket. Egy piaci tranzakció előkészítése rendkívül összetett és időigényes folyamat, amelyhez szükség van megfelelő szakértelemre is. A K&H szakértői szerint az előkészületeket érdemes már évekkel a tényleges eladás előtt elkezdeni.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Az amerikai vállalat éppen Budapesten nyitott irodát, hogy a magyar fővárosból kiindulva Európában és Ázsiában is terjessze a forradalmi alumínium-újrahasznosító technológiáját. Az Austin AI Europe a kontinens klímacéljai felé lökdösi mindazokat a gyártókat, akik nem csak a szén-dioxid-kibocsátást, hanem a költségeket is visszafognák – közvetlenül hulladékból származó, azonnal feldolgozható alumínium újrahasznosításával. A részben vagy egészben a timföldgyártást is kiváltó megoldást a cég hazai munkatársai, Demmer Dóra és Cholnoky Miklós mutatták be a BizniszPlusznak. Ismerje meg közelebbről a fenntartható alumíniumgyártás úttörő rendszerét, amely Magyarországról folytatja útját a világhír felé!
2024. 12. 17., 10:35
epizód: 2024 / 24   |   hossz: 27:58
A 2025-ös évre vonatkozó adócsomag változásai minden vállalkozást érintenek, és komoly átalakulás küszöbén állnak a NAV digitális megoldásai is, amelyekben már szerepet kap a mesterséges intelligencia. Farkas Gábor, a PwC Magyarország adó- és jogi tanácsadási üzletágának vezetője részletesen beszélt a BizniszPlusznak az adórendszert érintő új szabályokról, az áfabevallások digitális jövőjéről és az adótanácsadás fejlődési irányairól. Ezek a nagyvállalatok és a kkv-k mellett a könyvelői és adótanácsadói szakmára is hatással lesznek, érdemes tehát meghallgatni a szakértő értékelését és tanácsait.
2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS