Költségkímélő új közös online hirdetési terméket kínálnak a hazai szálláshelyek számára.
Szakértők kiszámolták, hogy általában minden 8-10. vendégéjszaka árát viszik el a foglalórendszerek, de olyan esetet is találtak, amikor a jobb eladások, az első helyen való megjelentetés ára az volt, hogy minden 4. éjszaka bevétele a közvetítő oldalnál landolt – írja a turizmus.com.
Magyarországon is vannak olyan szállodák, amelyek alaposabban igyekeznek megfogni most a költségeiket. Az STA Travel és digitális ügynöksége, a Klikkmánia új terméke azoknak a szállásadóknak szól, akik költségtudatosak, és készek arra, hogy a saját kezükbe vegyék házuk töltését a koronavírus-járvány utáni időszakban.
A Szállásadó hirdetési csomagot kialakító online szakértő angliai tapasztalata szerint a közvetlenül megszerzett ügyfelek akvizíciója lényegesen olcsóbb, így akár 40-50 százalékos megtakarítás érhető el.
Ismét bekerült Magyarország a legjobb befektetői megítéléssel rendelkező feltörekvő gazdaságok körébe, és a kelet-közép-európai térségben egyedüliként javította pozícióját a Kearney nemzetközi üzleti tanácsadó társaság új felmérése szerint – közölte a HIPA Nemzeti Befektetési Ügynökség.
A Paksi Atomerőműben járt, majd a Paks II. projektről tájékozódott Emmanuel Brutin, az európai atomenergia-ipart összefogó szövetség főigazgatója.