Nem azt kell nézni, hogy most honnan érkezik Magyarországra a legtöbb turista, hanem azt, hogy 10-15 év múlva honnan fognak – tanácsolja Rasztovits Dávid, a Digitális Turizmus Zrt. vezérigazgatója.
A fenntarthatóság egyre fontosabb a turizmusban is – vallja Rasztovits Dávid. A Digitális Turizmus Zrt. vezérigazgatója negatív példaként Thaiföldet említi, amelyet 10-20 évvel ezelőtt még földi paradicsomként hirdettek, hófehér homokos partjával és türkizkék tengerével, amelyet mára lezártak, mert elpusztult az ökoszisztéma.
A digitális szakértő Thaifölddel Dubait állította szembe, ahol 12 éve mesterségesen építik a következő földi paradicsomot. Elmondta, ott a város szövetét, ökoszisztémáját a legmagasabb kritériumoknak megfelelve alakítják ki – olvasható a turizmus.com-on.
Rasztovits Dávid szerint egy magyarországi turisztikai szolgáltatónak a digitális marketing targetálásánál nem azt kell néznie, hogy most honnan érkeznek hozzánk a legtöbben, hanem azt, hogy 10-15 év múlva honnan fognak.
A kínai turisták például hihetetlen dinamikát adnak Európa turizmusának. Tavaly több mint 30 százalékos forgalombővüléssel Magyarország beutazó turizmusának növekedéséhez is nagy mértékben ők járultak hozzá, számuk évről évre növekszik.
A lista nemcsak a borszakma számára remek visszajelzés a jelenlegi borpiaci kínálat minőségét illetően, hanem kiváló iránymutatás az érdeklődő, minőségi borfogyasztásra nyitott fogyasztóknak is.
2024. szeptember 16. és 20. között tartják Bécsben a Nemzetközi Atomenergia Ügynökség közgyűlésének 68., éves rendes ülését, amelyet követően 17–18-án tudományos fórumot is tartanak az élelmezésbiztonságról.