Ismét lehet jelentkezni az idei londoni Word Travel Market kiállításra

Ismét lehet jelentkezni az idei londoni Word Travel Market kiállításra
2022. 09. 14., 16:14

A Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) október 6-áig várja a londoni World Travel Marketen (WTM London) való részvételre a hazai szolgáltatók jelentkezését. A szabadidős turizmus piacvezető szakmai vásárát idén 2022. november 7–9. között rendezik az ExCel Londonban; a 105 négyzetméteres közös magyar standon 7 társkiállító kap bemutatkozási lehetőséget.

A WTM London a szabadidős turizmus piacvezető szakmai vására, amelyen nemcsak a brit piac, hanem a teljes nemzetközi turisztikai szakma és a média képviselői is részt vesznek.  A tavalyi, a koronavírus járvány miatt hibrid módon megrendezett kiállításon az online résztvevők mellett személyesen mintegy 100 országból érkeztek kiállítók, 141 országból és régióból pedig buyerek. Idén 2022. november 7–9. között, kizárólag személyes formában rendezik meg a vásárt az ExCel Londonban, amely 100 hektáros területen biztosít kiállítási- és üzletkötési lehetőséget a regisztrált turisztikai szakemberek számára.

A magyar kínálat idén egy 105 négyzetméteres, az EU1810-es számú, központi standhelyen jelenik majd meg. A korábbi évek gyakorlata alapján az MTÜ idén is lehetőséget biztosít arra, hogy egyes társkiállító partnerek bemutatkozhassanak a rendezvényen. Az MTÜ ezúttal 7 társkiállítói helyet allokált erre a célra.

Mindemellett újításként az új, termékfókuszú értékesítési koncepció részeként az MTÜ a teljes vásári részvételi díjat is elengedi egyes, a 2022-es Kiemelt Program Pályázaton a Kiemelt Partner státusz elnyerő társkiállító számára. Ők az ingyenes részvételt az „Innovatív turisztikai csomag” felhívásra jelentkezve nyerhetik meg. A vásári részvételi díj elengedésére pályázó termékcsomagokat egy 6 fős, az MTÜ, a MABEUSZ, MUISZ és MTSZA tagjaiból álló szakértői bizottság értékeli. Minden beadott pályázatot név nélkül, a bírálók titoktartási kötelezettségvállalása mellett bírálnak el, viszont az értékesítési folyamat során a csomagok minden esetben a pályázó cég nevével és elérhetőségével kerülnek majd népszerűsítésre. A beérkező termékcsomagok közül a nyerteseket minden esetben minőségi és szakmai kritériumok alapján választják ki, többek között olyan szempontokat figyelembe véve, mint: új attrakciók megjelenítése, a termék adaptivitása a változó gazdasági- és társadalmi környezethez, innováció (fenntarthatóság, élményközpontúság), szezonalitás figyelembevétele, relevancia az adott piacon, illeszkedés az MTÜ márkaprofiljához. Az Innovatív turisztikai termékcsomag pályázatról a 2022-es Kiemelt Partnerei számára az MTÜ a későbbiekben részletes felhívást küld.

A Kiemelt Partner Pályázat részletes feltételeit és a regisztrációs felületet itt érhető el.

A WTM London vásár helyszínéül szolgáló Egyesült Királyság jelenleg Budapest legfontosabb küldőpiaca, s így volt ez a koronavírus járványt megelőzően, 2019-ben is. Ugyan a járvány következtében 2021-ben kevesebb brit turista érkezett hazánkba, az idei nyári időszakban a brit vendégéjszakák száma országosan már több mint ötszörösére emelkedett a tavalyi szezonhoz képest. A brit vendégek többsége hagyományosan a fővárosba érkezik, 2021-ben (83 százalék) és 2022 első 7 hónapjában (90 százalék) is Budapesten realizálódott a brit vendégéjszakák többsége. A leglátogatottabb fővárosi attrakciók körükben a Parlament és környéke, a Széchenyi Gyógyfürdő, a Halászbástya, a szórakozóhelyeiről ismert Gozsdu udvar és Bulinegyed/Kazinczy utca, a Dohány utcai Zsinagóga és a Szent István Bazilika. A brit vendégek szállásra fordított költése a külföldi átlagnál magasabb, a Budapesten megszállók körében ez az arány még jelentősebb. (MTÜ)

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 02. 14., 13:10
Ha esetleg megtorpanunk egy-egy projekt kapcsán, általában humorral próbálunk felülemelkedni a problémákon, a jó hangulat mindig átlendít a nehézségeken – mondta az Üzletemnek Rázga-Ilyés Noémi, a CheckINN innovációs programigazgatója.
2024-02-22 15:10:00
A tudósoknak a szerves elektrolitok helyett víz alkalmazásával sikerült kiküszöbölni a tűz- és robbanásveszélyt. A lítium-ionos változatokkal ellentétben a vizes akkumulátor használata nagyobb biztonságot nyújt miközben továbbra is lehetővé teszi az elektromos áram forgalmát a pozitív és negatív pólusok között.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

A globális kutatás eredményeinek év eleji kihirdetése után a PwC nemrég bemutatta a hazai Vezérigazgatói Felmérés adatait is. A számok alapján a magyar cégvezetők optimistábbak a gazdasági kilátásokat illetően, mint külföldi kollégáik, ám árnyalja a képet, hogy saját cégük árbevételére már nem feltétlenül jósolnak növekedést 2024-re. Az olyan kitettségek kapcsán, mint az infláció, a szakképzett munkaerő hiánya vagy akár a klímaváltozás, szintén derűlátóbbnak tűnnek a hazai cégvezetők, igaz, vannak aggodalmak, de izgalmas jóslatok is, például az új technológiai vívmányok bevezetése kapcsán, amelyek mellett nem lehet szó nélkül elmenni. Nem is tesszük: a BizniszPluszban a PwC Hungary szakértőjével, Mezei Szabolccsal elemezzük a legtanulságosabb számokat.
2024. 02. 03., 21:30
epizód: 2024 / 3   |   hossz: 19:22
A Magyar Munkaerő-kölcsönzők Országos Szövetségének elnökével azt elemezzük a BizniszPlusz aktuális epizódjában, hogy hogyan alakíthatja át a toborzási folyamatokat és általában a HR munka világát a mesterséges intelligencia. A szakemberrel megnéztük azt is, milyen szakmai készségek ívelnek fel az AI korszakban, és ennek milyen lenyomatai lesznek érzékelhetők a következő években, sőt, már 2024-ben is. A magyar gazdaságban megjelent külföldi munkavállalók által elindított munkaerőpiaci trendek, valamint a változó minimálbér és bérminimum hatásai szintén szóba kerültek a beszélgetésben. Utóbbiakról kiderült mekkora terhet rónak a magyar vállalkozásokra, és ennek milyen mögöttes okai vannak, a munkaerő termelékenységének alakulásától a tapasztalt kollégák megtartásáért indult küzdelemig.
Soha még ilyen magas összeggel – egy kártyára vetítve több, mint 130 ezer forinttal – nem tartoztak a hazai hitelkártya-tulajdonosok, mint 2023-ban. Úgyhogy erről beszélni kell – pláne az elmúlt 10 év tapasztalataival összehasonlítva. A BiztosDöntés.hu alapítója szerint a tartozások átlagos összege túl magas, ami leginkább annak tudható be, hogy nem egészséges irányba tolódtak el az adósságaink. Mire jó valójában egy hitelkártya, és milyen kisebb szemléletváltással kerülhető el, hogy túl magas tartozásokat halmozzunk fel? Tudd meg a válaszokat a tudatosabb gazdálkodáshoz Gergely Péter pénzügyi szakértőtől!

  NÉPSZERŰ HÍREK

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS