Ismét lehet jelentkezni az idei londoni Word Travel Market kiállításra

Ismét lehet jelentkezni az idei londoni Word Travel Market kiállításra
2022. 09. 14., 16:14

A Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) október 6-áig várja a londoni World Travel Marketen (WTM London) való részvételre a hazai szolgáltatók jelentkezését. A szabadidős turizmus piacvezető szakmai vásárát idén 2022. november 7–9. között rendezik az ExCel Londonban; a 105 négyzetméteres közös magyar standon 7 társkiállító kap bemutatkozási lehetőséget.

A WTM London a szabadidős turizmus piacvezető szakmai vására, amelyen nemcsak a brit piac, hanem a teljes nemzetközi turisztikai szakma és a média képviselői is részt vesznek.  A tavalyi, a koronavírus járvány miatt hibrid módon megrendezett kiállításon az online résztvevők mellett személyesen mintegy 100 országból érkeztek kiállítók, 141 országból és régióból pedig buyerek. Idén 2022. november 7–9. között, kizárólag személyes formában rendezik meg a vásárt az ExCel Londonban, amely 100 hektáros területen biztosít kiállítási- és üzletkötési lehetőséget a regisztrált turisztikai szakemberek számára.

A magyar kínálat idén egy 105 négyzetméteres, az EU1810-es számú, központi standhelyen jelenik majd meg. A korábbi évek gyakorlata alapján az MTÜ idén is lehetőséget biztosít arra, hogy egyes társkiállító partnerek bemutatkozhassanak a rendezvényen. Az MTÜ ezúttal 7 társkiállítói helyet allokált erre a célra.

Mindemellett újításként az új, termékfókuszú értékesítési koncepció részeként az MTÜ a teljes vásári részvételi díjat is elengedi egyes, a 2022-es Kiemelt Program Pályázaton a Kiemelt Partner státusz elnyerő társkiállító számára. Ők az ingyenes részvételt az „Innovatív turisztikai csomag” felhívásra jelentkezve nyerhetik meg. A vásári részvételi díj elengedésére pályázó termékcsomagokat egy 6 fős, az MTÜ, a MABEUSZ, MUISZ és MTSZA tagjaiból álló szakértői bizottság értékeli. Minden beadott pályázatot név nélkül, a bírálók titoktartási kötelezettségvállalása mellett bírálnak el, viszont az értékesítési folyamat során a csomagok minden esetben a pályázó cég nevével és elérhetőségével kerülnek majd népszerűsítésre. A beérkező termékcsomagok közül a nyerteseket minden esetben minőségi és szakmai kritériumok alapján választják ki, többek között olyan szempontokat figyelembe véve, mint: új attrakciók megjelenítése, a termék adaptivitása a változó gazdasági- és társadalmi környezethez, innováció (fenntarthatóság, élményközpontúság), szezonalitás figyelembevétele, relevancia az adott piacon, illeszkedés az MTÜ márkaprofiljához. Az Innovatív turisztikai termékcsomag pályázatról a 2022-es Kiemelt Partnerei számára az MTÜ a későbbiekben részletes felhívást küld.

A Kiemelt Partner Pályázat részletes feltételeit és a regisztrációs felületet itt érhető el.

A WTM London vásár helyszínéül szolgáló Egyesült Királyság jelenleg Budapest legfontosabb küldőpiaca, s így volt ez a koronavírus járványt megelőzően, 2019-ben is. Ugyan a járvány következtében 2021-ben kevesebb brit turista érkezett hazánkba, az idei nyári időszakban a brit vendégéjszakák száma országosan már több mint ötszörösére emelkedett a tavalyi szezonhoz képest. A brit vendégek többsége hagyományosan a fővárosba érkezik, 2021-ben (83 százalék) és 2022 első 7 hónapjában (90 százalék) is Budapesten realizálódott a brit vendégéjszakák többsége. A leglátogatottabb fővárosi attrakciók körükben a Parlament és környéke, a Széchenyi Gyógyfürdő, a Halászbástya, a szórakozóhelyeiről ismert Gozsdu udvar és Bulinegyed/Kazinczy utca, a Dohány utcai Zsinagóga és a Szent István Bazilika. A brit vendégek szállásra fordított költése a külföldi átlagnál magasabb, a Budapesten megszállók körében ez az arány még jelentősebb. (MTÜ)

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 12. 06., 14:00
Magyarország első kkv-fókuszú neobankjánál a számlanyitás és a számlavezetés ingyenes, a kimenő utalások díja pedig összegtől függetlenül 199 forint. A BinX felhasználók egymás közötti utalásai ingyenesek, csakúgy, mint a számlavezetés és – egyelőre – a prémium üzleti bankkártyák.
2024. 12. 06., 09:05
2024-ben a mezőgazdaság teljes kibocsátása 4,0 ezer milliárd forint felett alakult, az előző évitől 8,0 százalékkal maradt el; a növénytermesztés volumene 11 százalékkal kisebb, az állattenyésztésé 4,9 százalékkal nagyobb volt – tájékoztatott a statisztikai hivatal.
2024-12-07 08:07:00
Az utazási kedv 2024-ben csúcsra járatja az utasbiztosításokat, és az egészségüket, nyugdíjukat is jóval többen igyekeznek bebiztosítani. Megtörtént az is, amire másfél évtizede nem volt példa: újra növekszik az életbiztosítások száma – derül ki a Bank360.hu elemzéséből.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.
A nyugdíjpénztárak vagyona nem várt mértékben gyarapodott az idén – jelezte az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége (ÖPOSZ), amely szerint az öngondoskodók korábban egyetlen esztendő harmadik negyedében sem tettek félre olyan magas összeget egészségügyi és nyugdíjcélra, mint 2024-ben. Dr. Kravalik Gábor, az ÖPOSZ főtitkára ebben az epizódban vezeti le a kedvező tendencia okait, azt, hogy milyen motivációs tényezők vezettek a remek eredményhez, valamint azt is, hogy milyen módon és melyik korosztály pénzügyi tudatosságát lehetne még növelni.
2024. 11. 06., 09:35
epizód: 2024 / 21   |   hossz: 28:39
Az I. Nyílt Magyar Sommelier Bajnokság „Best Young Sommelier” kategóriájának idei győztese, Novák Dávid örömmel kampányol a borfogyasztás mint kulináris élmény mellett, hiszen egy jól kiválasztott ital új dimenzióval gazdagítja az étkezést. Az ízek és aromák összjátékának ismeretéhez hatalmas elméleti tudás kell, de az igazi kihívás az, hogy ráérezzen a vendég személyes preferenciáira. A VIRTU Restaurant sommelier-je cukrász múltjából és külföldi tapasztalataiból merítve vált profivá, pedig még csak a húszas éveit tapossa. Ebben az epizódban e különleges szakma szépségeiről és a borfogyasztás szertartásáról is mesél.

  Rovathírek: GUSTO

Idén már ötödik alkalommal rendezték meg Az Év Szaloncukra versenyt, amin az összes hazai szaloncukrokat gyártó cukrászda és gyártó szaloncukrai ringbe szállhattak.

  Rovathírek: ATOMBUSINESS