Egyre népszerűbb a Széchenyi Pihenőkártya

2019. 05. 27., 11:00

Indulása óta a legerősebb első negyedévét produkálta a Széchenyi Pihenőkártya a Hunguest Hotelsnél.

A Széchenyi Pihenőkártyával a kártyabirtokosok az idei év első negyedévében több mint 3,5 milliárd forintot hagytak a hazai szállodákban, 12 százalékkal többet, mint az előző év hasonló időszakában – írja a turizmus.com.

A kiemelt helyzetbe hozott Széchenyi Pihenőkártya forgalma a Hunguest Hotelsnél is megugrott az esztendő elején. 2019 első három hónapjában a tavalyi bázishoz képest közel 15 százalékkal több forgalmat generált a SZÉP-kártya – nyilatkozta Barkó Károly, a vállalat PR- és reklámigazgatója.

A január 1-jével bevezetett módosítás a kártyakibocsátónak járó jutalék összegét is érinti: annak maximális mértéke 3,6 százalék + áfára emelkedett, a minimum 12 forintos jutalékmérték változatlan maradt. A kormányrendelet azt is előírja, hogy a SZÉP-kártya-kibocsátó a szolgáltatóktól kapott jutalék 50 százalékát a Magyar Turisztikai Szövetség Alapítvány részére ajánlja fel.

„A Széchenyi Pihenőkártyát terhelő jutalék emelkedése a szállodák számára természetesen pluszköltség, azonban a jutalék mértéke még így is a korábbi üdülési csekk jutaléka alatt van” – mondta a Hunguest PR- és reklámigazgatója.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2023-01-30 17:22:00
Január 26-án, a budapesti SYMBOL-ban adták át a Marketing Diamond Awards 2022-es elismeréseit. Idén ismét a Billingo Technologies Zrt. lett „Az Év Megbízója”, a Kreatív Vonalak Kft. pedig a tavalyi évhez hasonlóan „Az Év Ügynöksége” díjat nyerte el. „Az Év Marketingnagykövete” címet pedig a Pentacom ügynökség érdemelte ki a 29 tagú, meghatározó hazai hirdetőkből és ügynökségi szakemberekből álló zsűri szavazatai alapján.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2022. 11. 29., 23:30
epizód: 2022 / 12   |   hossz: 24:09
Étvágygerjesztő sikertörténetet tálalunk fel a vendéglátóiparból. Az encsi Anyukám mondta titkát elsősorban nem az olaszos hangulatban, hanem a hazai alapanyagokban, a család- és vendégszeretetben kereshetjük. Dudás Szabolcs, az étterem egyik vezetője arról is beszél, hogy miként lett a főzés szeretetéből, átgondolt stratégiával, üzleti vállalkozás. A sztori 1995-ben egy olaszországi pizzakóstolós utazással kezdődött, és ma már a kiváló helyeknek járó Bib Gourmand-díjnál tart.
A bérrendezés akkor észszerű, ha a vállalkozások megmaradnak és meg tudják tartani a munkahelyeket is – mondja Perlusz László. A Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetségének főtitkára szerint a vállalkozások „jövőállóságát” nagyszabású állami programokkal lehetne biztosítani.
2022. 10. 11., 06:36
epizód: 2022 / 10   |   hossz: 21:36
A válság mélyülésével egyre nagyobb szükség lehet a KAVOSZ Zrt. által kínált Széchenyi Hitel MAX-ra, amely a mikro-, kis- és középvállalkozások számára, de még a kezdők előtt is nyitott opció – hangsúlyozta Krisán László. A KAVOSZ vezérigazgatójával tovább elemeztük a válságból kivezető európai, illetve magyarországi utakat.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS