Bármilyen kicsi és kezdő vállalkozásról legyen is szó, a reklámra szükség van. Az utcán és a környéken osztogatott szórólapok már idejét múltak, és többnyire nem is igazán hatásosak. Az online reklám azonban kifejezetten hasznos lehet, még egy kisvállalkozás számára is.
Különféle online hirdetésekkel fel tudjuk kelteni a célcsoportunk érdeklődését, megismertethetjük velük cégünket, márkánkat és okot adhatunk nekik a vásárlásra. Pár kattintással és általunk meghatározott költségkerettel a világ minden pontjára percek, sőt másodpercek alatt eljuthatunk, válasszuk akár a Facebook hirdetési lehetőségeit, vagy vegyük igénybe a Google Ads szolgáltatásait, csak hogy a legnépszerűbbeket említsük.
Miért hirdessük online?
A kisvállalkozások gyakran küzdenek kezdetekben a források hiányával. Ebben a helyzetben a legjobb megoldás az online hirdetés, hiszen bár a kattintási, tranzakciónkénti, vagy megtekintésenkénti költség a célcsoporttól, a hirdetésünktől és egyéb tényezőktől is függ, pár forintból szerezhetünk egy látogatót vagy vásárlót. Ami pedig kifejezetten nagy előny egy kkv számára, hogy általunk meghatározott költségkeret alapján is indíthatunk hirdetéseket, azaz biztosan nem fog többe kerülni, mint amit rászánunk, továbbá már akár napi 1000 forintból is indíthatunk kampányokat, amellyel nagy célközönséget érhetünk el, pontosan akkor és azzal az üzenettel, mely számukra releváns.
A beállítás sem igényel hosszú gyártási folyamatot, de a legjobb, hogy a célcsoportunk tagjai a hirdetések indításának pillanatától találkozhatnak üzenetünkkel. Legyünk bármennyire újak is a piacon, percek alatt megismerhetnek bennünket. Míg a keresőoptimalizálás révén megcélzott forgalom elérése hónapokba is telhet, az online hirdetések gyorsan kifejtik hatásukat.
Bármennyire is bonyolultnak tűnnek a hirdetési felületek, egy kis utánaolvasással vagy segítséggel házon belül is megoldhatók az első hirdetések. Persze később nem árt szakértői segítséget kérni a kampányok optimalizálásában vagy a kreatívok elkészítésében, de a menedzselés és a mindennapi kezelés egyáltalán nem igényel különösebb képzettséget. Néhány kattintással, egy kis szövegírással, esetleg képszerkesztéssel otthonról, egy számítógép segítségével el is indíthatók az első hirdetések bármilyen külső eszköz vagy szakértő bevonása nélkül.
A későbbiekben az ismertség és az üzlet növekedésével pedig nem szükséges mindent elölről kezdeni és új módszerekhez folyamodni, a hirdetések optimalizálásával és a költségkeret lehetőségekhez mérten történő növelésével még jobb eredményekre tehetünk szert.
Forrás: Rackhost.hu
Az Arany Sörpecsét Európa egyik legfontosabb sörversenye a csehországi Litomericében.
Június 6-án hajnalban a Zaporizzsjai Atomerőmű hűtővízellátására is szolgáló víztározó gátja megsérült. A Nemzetközi Atomenergia Ügynökség tájékoztatása szerint a nukleáris létesítmény biztonsága ennek ellenére nincs közvetlen veszélyben.