Online hirdetés kkv-knak, miért is ne?

2019. 11. 25., 12:30

Bármilyen kicsi és kezdő vállalkozásról legyen is szó, a reklámra szükség van. Az utcán és a környéken osztogatott szórólapok már idejét múltak, és többnyire nem is igazán hatásosak. Az online reklám azonban kifejezetten hasznos lehet, még egy kisvállalkozás számára is.

Különféle online hirdetésekkel fel tudjuk kelteni a célcsoportunk érdeklődését, megismertethetjük velük cégünket, márkánkat és okot adhatunk nekik a vásárlásra. Pár kattintással és általunk meghatározott költségkerettel a világ minden pontjára percek, sőt másodpercek alatt eljuthatunk, válasszuk akár a Facebook hirdetési lehetőségeit, vagy vegyük igénybe a Google Ads szolgáltatásait, csak hogy a legnépszerűbbeket említsük.

Miért hirdessük online?

  • Nem kerül sokba

A kisvállalkozások gyakran küzdenek kezdetekben a források hiányával. Ebben a helyzetben a legjobb megoldás az online hirdetés, hiszen bár a kattintási, tranzakciónkénti, vagy megtekintésenkénti költség a célcsoporttól, a hirdetésünktől és egyéb tényezőktől is függ, pár forintból szerezhetünk egy látogatót vagy vásárlót. Ami pedig kifejezetten nagy előny egy kkv számára, hogy általunk meghatározott költségkeret alapján is indíthatunk hirdetéseket, azaz biztosan nem fog többe kerülni, mint amit rászánunk, továbbá már akár napi 1000 forintból is indíthatunk kampányokat, amellyel nagy célközönséget érhetünk el, pontosan akkor és azzal az üzenettel, mely számukra releváns.

  • Gyorsan kifejti hatását

A beállítás sem igényel hosszú gyártási folyamatot, de a legjobb, hogy a célcsoportunk tagjai a hirdetések indításának pillanatától találkozhatnak üzenetünkkel. Legyünk bármennyire újak is a piacon, percek alatt megismerhetnek bennünket. Míg a keresőoptimalizálás révén megcélzott forgalom elérése hónapokba is telhet, az online hirdetések gyorsan kifejtik hatásukat.

  • Könnyű belevágni

Bármennyire is bonyolultnak tűnnek a hirdetési felületek, egy kis utánaolvasással vagy segítséggel házon belül is megoldhatók az első hirdetések. Persze később nem árt szakértői segítséget kérni a kampányok optimalizálásában vagy a kreatívok elkészítésében, de a menedzselés és a mindennapi kezelés egyáltalán nem igényel különösebb képzettséget. Néhány kattintással, egy kis szövegírással, esetleg képszerkesztéssel otthonról, egy számítógép segítségével el is indíthatók az első hirdetések bármilyen külső eszköz vagy szakértő bevonása nélkül.

A későbbiekben az ismertség és az üzlet növekedésével pedig nem szükséges mindent elölről kezdeni és új módszerekhez folyamodni, a hirdetések optimalizálásával és a költségkeret lehetőségekhez mérten történő növelésével még jobb eredményekre tehetünk szert.

Forrás: Rackhost.hu

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2022-06-24 17:57:13
A nagysebességű vasúti összeköttetések előkészítésének felgyorsításáról, összehangolásáról és az ukrán gabonaexport hathatósabb elősegítéséről állapodtak meg a visegrádi államok közlekedési miniszterhelyettesei, államtitkárai június 24-én, Budapesten.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2022. 06. 13., 06:35
epizód: 2022 / 6   |   hossz: 19:01
A kamerás megfigyelés csak „célhoz kötött” lehet, de a célok meghatározásakor is körültekintően kell eljárni – hívja fel a figyelmet dr. Szabó Gergely ügyvéd. A Kocsis és Szabó Ügyvédi Iroda irodavezető partnerét a munkavállalók megfigyelésére, a kamerák elhelyezésére vonatkozó szabályokról, az élőképekre vonatkozó speciális előírásokról és a technika fejlődés nyújtotta lehetőségek jogi korlátairól kérdeztük.
2022. 05. 30., 12:00
epizód: 2022 / 5   |   hossz: 21:41
Mi vár a vendéglátóiparra a Covid-járvány végén és az ukrajnai háború közben? Miként lesznek a konkurensekből partnerek? Miért a 3. év a legkritikusabb az ágazatban? Hogyan lehet visszacsábítani a pályaelhagyókat? Hány főnök tud kiszabadulni a napi rutinból a hetenkénti feladatmegbeszélésre a csapattal? Bánhalmi Kata, a több ezer tagot számláló Piqniq Budapest szakmai szervezet társalapítója válaszol a kérdésekre.
Megfelelő helyére került a VOSZ-on belül az egészségügy kezelése – mondta dr. Fábián Lajos, az egészségügyi tagozat elnöke. Hol tart a munkában a tagozat hat szekciója? Miért lenne eretnek gondolat a magánkórházak bevonása az állami ellátásba, ha ezzel járna legjobban a beteg? Hogyan lehetne olcsóbb a páciensnek az üzleti alapon elvégzett műtét? Dr. Fábián Lajos a következő hónapok feladatairól is beszélt.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS