Online hirdetés kkv-knak, miért is ne?

2019. 11. 25., 12:30

Bármilyen kicsi és kezdő vállalkozásról legyen is szó, a reklámra szükség van. Az utcán és a környéken osztogatott szórólapok már idejét múltak, és többnyire nem is igazán hatásosak. Az online reklám azonban kifejezetten hasznos lehet, még egy kisvállalkozás számára is.

Különféle online hirdetésekkel fel tudjuk kelteni a célcsoportunk érdeklődését, megismertethetjük velük cégünket, márkánkat és okot adhatunk nekik a vásárlásra. Pár kattintással és általunk meghatározott költségkerettel a világ minden pontjára percek, sőt másodpercek alatt eljuthatunk, válasszuk akár a Facebook hirdetési lehetőségeit, vagy vegyük igénybe a Google Ads szolgáltatásait, csak hogy a legnépszerűbbeket említsük.

Miért hirdessük online?

  • Nem kerül sokba

A kisvállalkozások gyakran küzdenek kezdetekben a források hiányával. Ebben a helyzetben a legjobb megoldás az online hirdetés, hiszen bár a kattintási, tranzakciónkénti, vagy megtekintésenkénti költség a célcsoporttól, a hirdetésünktől és egyéb tényezőktől is függ, pár forintból szerezhetünk egy látogatót vagy vásárlót. Ami pedig kifejezetten nagy előny egy kkv számára, hogy általunk meghatározott költségkeret alapján is indíthatunk hirdetéseket, azaz biztosan nem fog többe kerülni, mint amit rászánunk, továbbá már akár napi 1000 forintból is indíthatunk kampányokat, amellyel nagy célközönséget érhetünk el, pontosan akkor és azzal az üzenettel, mely számukra releváns.

  • Gyorsan kifejti hatását

A beállítás sem igényel hosszú gyártási folyamatot, de a legjobb, hogy a célcsoportunk tagjai a hirdetések indításának pillanatától találkozhatnak üzenetünkkel. Legyünk bármennyire újak is a piacon, percek alatt megismerhetnek bennünket. Míg a keresőoptimalizálás révén megcélzott forgalom elérése hónapokba is telhet, az online hirdetések gyorsan kifejtik hatásukat.

  • Könnyű belevágni

Bármennyire is bonyolultnak tűnnek a hirdetési felületek, egy kis utánaolvasással vagy segítséggel házon belül is megoldhatók az első hirdetések. Persze később nem árt szakértői segítséget kérni a kampányok optimalizálásában vagy a kreatívok elkészítésében, de a menedzselés és a mindennapi kezelés egyáltalán nem igényel különösebb képzettséget. Néhány kattintással, egy kis szövegírással, esetleg képszerkesztéssel otthonról, egy számítógép segítségével el is indíthatók az első hirdetések bármilyen külső eszköz vagy szakértő bevonása nélkül.

A későbbiekben az ismertség és az üzlet növekedésével pedig nem szükséges mindent elölről kezdeni és új módszerekhez folyamodni, a hirdetések optimalizálásával és a költségkeret lehetőségekhez mérten történő növelésével még jobb eredményekre tehetünk szert.

Forrás: Rackhost.hu

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 06. 17., 22:50
epizód: 2024 / 12   |   hossz: 24:28
Minden nyári szünetben diákok tízezrei jelennek meg a munkaerőpiacon, hogy pénzt gyűjtsenek és szakmai tapasztalatokat szerezzenek. A 25 év alattiak számára elérhető szja-kedvezmény révén sokan mentesülnek az adófizetés alól, ám a foglalkoztatás jogviszonya eltérő adózási kötelezettségeket róhat rájuk, amiből baj lehet, ha nem figyelnek rá. Horváthné Szabó Beáta, a Moore Hungary adótanácsadó szakértője nemcsak ezeket a szabályokat veszi sorra, de bemutatja az iskolaszövetkezeten keresztüli foglalkoztatás, valamint a külföldön tanuló vagy külföldi diákok hazai munkavégzésének kritériumait is.
A hazai utasbiztosítási piac egyik legalapvetőbb problémáinak egyike az, hogy az ügyfelek még mindig túl sokat akarnak spórolni rajta, holott a nyaralás költségének csak elhanyagolható töredékét teszi ki – hívta fel a figyelmet a PBA Insura Zrt. vezérigazgatója. Dr. Kozma Gábor jelezte: a legolcsóbb és az 1–2 ezer forinttal többért kötött prémium biztosítás szolgáltatásai között óriási különbség tátong, és erre az utolsó pillanatban – mert bizony akkor kötjük – már nem biztos, hogy felfigyelünk.
Női pék, cukrász, kaviárszakértő is helyet kapott a rendezvény nagyszínpadán, hogy a fő téma, a „női energiák” mentén bemutassák a művészi szintre emelt szakmájukat. Nemes Richárd főszervező elárulja, hogy hogyan lehet még fenntarthatóbban működtetni egy műfajából adódóan sok hulladékkal járó gasztronómiai rendezvényt vagy milyen egyszerű ételekkel tudnak nagyot alkotni a Gourmet Fesztiválon bemutatkozó konyhák mesterei. Ha mindez nem lenne elég, kifejti, hogy a fine dining milyen vonásokkal ruházta fel a magyar vendéglátást az utóbbi pár évben és például hogyan lehet „veganizálni” megszokott fogásokat, amelyek ettől csak még jobbak lesznek! Vigyázat, étvágygerjesztő epizód!

  NÉPSZERŰ HÍREK

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS