Online hirdetés kkv-knak, miért is ne?

2019. 11. 25., 12:30

Bármilyen kicsi és kezdő vállalkozásról legyen is szó, a reklámra szükség van. Az utcán és a környéken osztogatott szórólapok már idejét múltak, és többnyire nem is igazán hatásosak. Az online reklám azonban kifejezetten hasznos lehet, még egy kisvállalkozás számára is.

Különféle online hirdetésekkel fel tudjuk kelteni a célcsoportunk érdeklődését, megismertethetjük velük cégünket, márkánkat és okot adhatunk nekik a vásárlásra. Pár kattintással és általunk meghatározott költségkerettel a világ minden pontjára percek, sőt másodpercek alatt eljuthatunk, válasszuk akár a Facebook hirdetési lehetőségeit, vagy vegyük igénybe a Google Ads szolgáltatásait, csak hogy a legnépszerűbbeket említsük.

Miért hirdessük online?

  • Nem kerül sokba

A kisvállalkozások gyakran küzdenek kezdetekben a források hiányával. Ebben a helyzetben a legjobb megoldás az online hirdetés, hiszen bár a kattintási, tranzakciónkénti, vagy megtekintésenkénti költség a célcsoporttól, a hirdetésünktől és egyéb tényezőktől is függ, pár forintból szerezhetünk egy látogatót vagy vásárlót. Ami pedig kifejezetten nagy előny egy kkv számára, hogy általunk meghatározott költségkeret alapján is indíthatunk hirdetéseket, azaz biztosan nem fog többe kerülni, mint amit rászánunk, továbbá már akár napi 1000 forintból is indíthatunk kampányokat, amellyel nagy célközönséget érhetünk el, pontosan akkor és azzal az üzenettel, mely számukra releváns.

  • Gyorsan kifejti hatását

A beállítás sem igényel hosszú gyártási folyamatot, de a legjobb, hogy a célcsoportunk tagjai a hirdetések indításának pillanatától találkozhatnak üzenetünkkel. Legyünk bármennyire újak is a piacon, percek alatt megismerhetnek bennünket. Míg a keresőoptimalizálás révén megcélzott forgalom elérése hónapokba is telhet, az online hirdetések gyorsan kifejtik hatásukat.

  • Könnyű belevágni

Bármennyire is bonyolultnak tűnnek a hirdetési felületek, egy kis utánaolvasással vagy segítséggel házon belül is megoldhatók az első hirdetések. Persze később nem árt szakértői segítséget kérni a kampányok optimalizálásában vagy a kreatívok elkészítésében, de a menedzselés és a mindennapi kezelés egyáltalán nem igényel különösebb képzettséget. Néhány kattintással, egy kis szövegírással, esetleg képszerkesztéssel otthonról, egy számítógép segítségével el is indíthatók az első hirdetések bármilyen külső eszköz vagy szakértő bevonása nélkül.

A későbbiekben az ismertség és az üzlet növekedésével pedig nem szükséges mindent elölről kezdeni és új módszerekhez folyamodni, a hirdetések optimalizálásával és a költségkeret lehetőségekhez mérten történő növelésével még jobb eredményekre tehetünk szert.

Forrás: Rackhost.hu

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2023-02-04 14:40:00
A magyar vállalkozásoknak sok problémával kell manapság megküzdeniük, a legrosszabb azonban a bizonytalanság – mondta Perlusz László, a Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetségének főtitkára az ATV Start című műsorában.
2023-02-04 14:23:33
Kis csapatunk valamennyi tagja száraz januárt tartott. Nagy kérdés volt, milyen borral indítsuk újra ízlelőbimbóink operációs rendszerét február elején.
2023-02-03 18:13:39
Minden évben az egységes kérelmek mintegy 70 százalékát, megközelítőleg 108 ezer kérelmet a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara falugazdászainak közreműködésével nyújtják be a gazdálkodók. Idén a jogszabályi változások és az elektronikus közigazgatási rendszer fejlesztése miatt meg kell újítani az ehhez szükséges meghatalmazásokat.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2022. 11. 29., 23:30
epizód: 2022 / 12   |   hossz: 24:09
Étvágygerjesztő sikertörténetet tálalunk fel a vendéglátóiparból. Az encsi Anyukám mondta titkát elsősorban nem az olaszos hangulatban, hanem a hazai alapanyagokban, a család- és vendégszeretetben kereshetjük. Dudás Szabolcs, az étterem egyik vezetője arról is beszél, hogy miként lett a főzés szeretetéből, átgondolt stratégiával, üzleti vállalkozás. A sztori 1995-ben egy olaszországi pizzakóstolós utazással kezdődött, és ma már a kiváló helyeknek járó Bib Gourmand-díjnál tart.
A bérrendezés akkor észszerű, ha a vállalkozások megmaradnak és meg tudják tartani a munkahelyeket is – mondja Perlusz László. A Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetségének főtitkára szerint a vállalkozások „jövőállóságát” nagyszabású állami programokkal lehetne biztosítani.
2022. 10. 11., 06:36
epizód: 2022 / 10   |   hossz: 21:36
A válság mélyülésével egyre nagyobb szükség lehet a KAVOSZ Zrt. által kínált Széchenyi Hitel MAX-ra, amely a mikro-, kis- és középvállalkozások számára, de még a kezdők előtt is nyitott opció – hangsúlyozta Krisán László. A KAVOSZ vezérigazgatójával tovább elemeztük a válságból kivezető európai, illetve magyarországi utakat.

  Rovathírek: GUSTO

Kis csapatunk valamennyi tagja száraz januárt tartott. Nagy kérdés volt, milyen borral indítsuk újra ízlelőbimbóink operációs rendszerét február elején.

  Rovathírek: ATOMBUSINESS

Miközben hazánkban folyamatos esélylatolgatás zajlik Paks 2 sikeres kivitelezésével kapcsolatban, sokan már azt vetik fel, hogy figyelembe véve hazánk energiaéhségét, valamint azt a tényt, hogy előbb-utóbb Paks 1-et mégiscsak le kell állítani, már rég Paks 3-on kellene gondolkodni – írja Gyurcsik Attila, az Accorde Alapkezelő vezérigazgatója.