Mikor jó egy céges email cím?

2021. 07. 22., 16:30

A legfontosabb tudnivalókat a Rackhost szakértői foglalták össze.

Az üzleti életben gyakran az első kontakt a partnerekkel egy emailen keresztül valósul meg. Ahhoz, hogy jó első benyomást tegyünk –bármennyire is meglepő– megfelelő email címet kell használnunk. Hiszen az első, amit megpillant a címzettünk: az email címünk és az email tárgya. Nagy hangsúlyt kell tehát fektetnünk arra, hogy jó email címet válasszunk céges használatra, hiszen fontos szerepe van és általában évekig fogja betölteni funkcióját.

Milyen a jó üzleti email cím?

Nagy valószínűséggel azt már senkinek sem kell mondani az üzleti életben, hogy a beceneveket, hírességek neveit, születési dátumot tartalmazó email címeket mellőzzük még a hétköznapi ügyintézés során is, de céges címként végképp. Ezen felül mire figyeljünk még oda: milyen egy jó email cím?

Egy szóval: domaines. Mindenképp használjuk a cég weboldalának nevét az email címben, ezen belül azonban sokféle variáció lehetséges, számtalan email címet létrehozhatunk. Személyes használatra leggyakoribb verzió a vezeteknev.keresztnev@cegneve.hu, de ennek számos változatát alkalmazhatjuk. Általános email címnek az info@cegneve.hu terjedt el, de akár minden részlegünknek létrehozhatunk egy-egy saját email címet, mint it@cegneve.hu vagy marketing@cegneve.hu, a lehetőségek száma végtelen.

Miért jó az üzleti email cím?

Mindenekelőtt jó benyomást és profi hatást kelt. Teljesen más a cegneve@gmail.com helyett nagy.bela@cegneve.hu email címről kapni egy üzleti megkeresést. Mindenképp bizalmat ébreszt a címzettben a domaines email címek használata, valamint tudatosul bennük, hogy ez a hivatalos céges csatorna, és egyértelművé teszi, hogy melyik cégtől érkezett az üzenet. Mindezek mellett a márkaépítést is segíti, hiszen minden üzenetváltáskor és bárhol, ahol a kapcsolati adatokat megadjuk, a cég neve is szerepel, ezzel növelve a megjegyezhetőségét és hírnevét.

Hogyan hozzunk létre üzleti email címet?

Manapság már szinte kötelező, hogy egy cégnek legyen saját weboldala, amelynek alapfeltétele a saját domain és webtárhely is. Egyes szolgáltatóknál általában a tárhely mellé email tárhely is jár és bizonyos számú domaines email cím ingyen létrehozható, csupán néhány beállítást igényel. Míg máshol külön szolgáltatásként, de biztosan igényelhető: mindenképp éljünk vele.

Ezután pedig a szolgáltató saját webmail rendszerén keresztül vagy pedig ismert levelezőprogramok segítségével tudjuk használatba venni. Akár még a Gmail fiókunkba is integrálható, és kezelhetjük céges levelezésünket immáron egy megbízható, üzleti email címmel.

Ahogyan látható, az üzleti, domain nevet tartalmazó email cím létrehozása egyszerű feladat, meglévő domain és tárhely esetén pedig akár még ingyenes is lehet, pedig nagyban hozzájárul a cégről kialakult kép formálásához és az első benyomás pozitív kimeneteléhez. Ne hagyjuk ki ezt a lehetőséget, használjunk céges email címet üzleti levelezéseink során!

Rackhost

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 12. 06., 14:00
Magyarország első kkv-fókuszú neobankjánál a számlanyitás és a számlavezetés ingyenes, a kimenő utalások díja pedig összegtől függetlenül 199 forint. A BinX felhasználók egymás közötti utalásai ingyenesek, csakúgy, mint a számlavezetés és – egyelőre – a prémium üzleti bankkártyák.
2024-12-07 08:07:00
Az utazási kedv 2024-ben csúcsra járatja az utasbiztosításokat, és az egészségüket, nyugdíjukat is jóval többen igyekeznek bebiztosítani. Megtörtént az is, amire másfél évtizede nem volt példa: újra növekszik az életbiztosítások száma – derül ki a Bank360.hu elemzéséből.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.
A nyugdíjpénztárak vagyona nem várt mértékben gyarapodott az idén – jelezte az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége (ÖPOSZ), amely szerint az öngondoskodók korábban egyetlen esztendő harmadik negyedében sem tettek félre olyan magas összeget egészségügyi és nyugdíjcélra, mint 2024-ben. Dr. Kravalik Gábor, az ÖPOSZ főtitkára ebben az epizódban vezeti le a kedvező tendencia okait, azt, hogy milyen motivációs tényezők vezettek a remek eredményhez, valamint azt is, hogy milyen módon és melyik korosztály pénzügyi tudatosságát lehetne még növelni.
2024. 11. 06., 09:35
epizód: 2024 / 21   |   hossz: 28:39
Az I. Nyílt Magyar Sommelier Bajnokság „Best Young Sommelier” kategóriájának idei győztese, Novák Dávid örömmel kampányol a borfogyasztás mint kulináris élmény mellett, hiszen egy jól kiválasztott ital új dimenzióval gazdagítja az étkezést. Az ízek és aromák összjátékának ismeretéhez hatalmas elméleti tudás kell, de az igazi kihívás az, hogy ráérezzen a vendég személyes preferenciáira. A VIRTU Restaurant sommelier-je cukrász múltjából és külföldi tapasztalataiból merítve vált profivá, pedig még csak a húszas éveit tapossa. Ebben az epizódban e különleges szakma szépségeiről és a borfogyasztás szertartásáról is mesél.

  Rovathírek: GUSTO

Idén már ötödik alkalommal rendezték meg Az Év Szaloncukra versenyt, amin az összes hazai szaloncukrokat gyártó cukrászda és gyártó szaloncukrai ringbe szállhattak.

  Rovathírek: ATOMBUSINESS